46

Odp: kopniak nie stawia oporu i nie mozna odpalic

maciey napisał/a:

Nie dziwcie się, że jestem przeciwny oddawaniu motocykla w obce ręce.
Wole uczyć się na własnych błędach niż aby taki mechanik uczył się na moim motocyklu, za moje pieniądze.

100%  się z tym zgadzam --  niestety kultura mechaniczna nie idzie w parze z wiedza mechanika -zjebane gwinty nakrętek - poprzeciągane  gwinty śrub- składanie części bez czyszczenia - i  to nie koniecznie do końca poprawnie ...z myślą jak się zjebie to frajer przyjedzie raz jeszcze i rzygnie kasa...

wiec działaj sam ! ...poproś kogoś kto "ogarnia" by w miarę możliwości lukał Ci na ręce ale rób sam!

.... Haker dlaczego nie oddałeś 380 do "mechaniora"---  nie oddałeś bo wiesz że ktoś nie zrobi tego z taka dokładnością jak TY sam,nie doczyści  zacisku z piaseczku by śmigał jak nowy,tylko wstawi nowe klocki i tyle .... jeszcze śpiewając odpowiednia kwotę za to ,a jak mu się lekko krzywo gwint złapie to sobie poradzi przedłużką i oczywiście się tym przejmie .
Za rok jak przyjedziesz na wymianę klocków to powie ze zacisk jest nie do odkręcenia i zaproponuje nowy z zaprzyjaźnionego sklepu po atrakcyjnej cenie jako dla "stałego klienta"

i can do this .. here, hold my beer

47

Odp: kopniak nie stawia oporu i nie mozna odpalic

dziekuje wszystkim za podpowiedzi! chodziło o mojego husberga. Dzisiaj dzwoniłem i dowiadywałem sie o cześć. Teraz tylko pozostaje wymienienie zaworu i wszystkich sprężyn, wole dmuchać na zimne. Chce sprawdzić także tłok. Dzieki!!!

48 Ostatnio edytowany przez mareklc4 (2012-03-13 23:32:16)

Odp: kopniak nie stawia oporu i nie mozna odpalic

ja tam bym nic nie zciagal tylko wymienił sprezyne i latał dalej, szansa ze uszkodziło cokolwiek jest nikła. co do zabezpieczenia zaworu zeby nie wpadł do do cylndra to sposob ze sprezonym powietrzem jest do dupy...
Lepiej opuscic tłok, przez otwór od swiecy wsunac jak najwiecej grubszego sznurka i z wyczuciem podsunac tłok to góry tak aby sznurek wypełnił komore spalania i podparl zawory. wtedy mozna spokojnie operowac przy zaworze który dosyc sztywno siedzi na swoim miejscu.
chyba ze dawno do silnika nikt nie zagladal wtedy rzeczywiscie mozna pokusic sie o zdjecie góry ale jak mial robiony sezonowy przeglad i weryfikacje to bym nie zaczepiał.
co do serwisów to sami sobie takie sprawiacie najczesciej, kazdy by chciał super dokładnie i profesjonalnie a najlepiej za darmo i jeszcze z gratisem.
99% klijentów zawsze sie targuje bo wiecznie cos za drogo.

hybryda

49

Odp: kopniak nie stawia oporu i nie mozna odpalic

Yo,

A boroskopia?

Ach ta nasza Polska natura nikt nie zrobi lepiej niż ja, ja pracuje w serwisie troszkę większych silniczków średnio 8000 mth/ rok.
wszystkie awarie spowodowane są nie przestrzeganiem harmonogramu przeglądów zalecanych przez producenta.
Czasami wydaje mi się że niektórzy powinni mieć czujnik różnicy ciśnienia na filtrze powietrza z kontrolką w motorze.

TOR JEST WSZęDZIE