Panowie sry ze tutaj sie podepnę ale mam pytaniem odnośnie regulacji zaworów w r4 (xj600 03' mikuni bds28)Po krótce: sprzęt nie chodzi na 1 cyl. zaczyna chodzić dopiero po fest rozgrzaniu i oczywiscie następnie łapie wyższe obroty na jałowym. Fajki, kable, podmienianiłem cewki, doloty i krócce szczelne, gazniki na stole w drobny mak ultra dźwięki dmuchanie konkretne złożone na glanc, założone, 2,3,4 cylek wyregulowany skład mieszanki p/p na kawe z mlekiem, a kurw.wa na 1cyl, dalej mokra klarowna świeca i kolektor zimny(50-70st) w stosunku palącej reszty. Dojechałem do luzów zaworowych i na 1cyl (reszta ok) jest poza tolerancją 0,02której widelki wynoszą 0,07. Ssące zaciesnione, wydechowe poluzowane. Moto po konkretnym rozgrzaniu i przejechaniu pare km normalnie osiąga maksa jest żwawe itp. Czy te 0,02 rozbieżności moze az tak rzutować na spalanie w 1cylku?
LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650