Odp: regulacja zaworow smc 690
zrób luzy jak w serwisówce pisze. ale mi to wygląda na brak komprechy na pierwszym,
kiedys exc 2x525 2x450 lc4 640 xt600
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » regulacja zaworow smc 690
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zrób luzy jak w serwisówce pisze. ale mi to wygląda na brak komprechy na pierwszym,
A przy braku komprechy ciągnął by tak po rozgrzaniu? A moze zawór sie podparł i ucieka komprecha i po dogrzaniu domyka i "łapie".
Sprawdził bym ciśnienie.
Dobra zmierzona komprecha i tak 1cyl-5,5; 2cyl-9,5; 3cyl-9,5; 4cyl-11. Jak podlałem oleju na 1cyl to uzyskałem 7,5-8. I teraz pytanie: z regulacją zaworów nie ma raczej sensu sie juz bawić tylko raczej głowice na stół kłaść bo nie wiadomo czy na 2 i 3 cyl nie są juz poupalane zawory z gniazdami. Jak myślicie?
Jak ci wzrasta ciśnienie po podlaniu oleju to raczej wina pierścieni niż głowicy. Kup drugi silnik, będzie taniej i lepiej. To nie krosówka, nie opłaca się remontować.
Jak ci wzrasta ciśnienie po podlaniu oleju to raczej wina pierścieni niż głowicy. Kup drugi silnik, będzie taniej i lepiej. To nie krosówka, nie opłaca się remontować.
To jest najprawdopodniejsza opcja tylko ze jak pisałem wczesniej meczy mnie to dlaczego silnik odzyskuje pełna sprawność po nagrzaniu, jest dynamiczny, osiąga maks prędkość, nie dymi, nie żre jakoś masakrycznie oleju itp? Nie mam na to wytłumaczenia. Chyba jednak zmienię te płytki, zlikwiduje luz i zobaczę co bedzie, a to jeszcze minimalny koszt. Mi k.urwa szwagier zagadkę wymyślił no fest;)
Nikt nic?
To że silnik zaczyna działać lepiej po nagrzaniu to "normalne". Wszystko "puchnie" i się uszczelnia.
Dlatego np. luzy sprawdza się na zimnym silniku ;)
Ja obstawiam tłok/ pierścienie.
Ile to pojeździ w takim stanie? Bo teraz dla tego moto nie ma czasu na stanie (ja bym tego oczywiście nie męczył dalej ale nie moja wola). A moze byc upalone gniazdo/zawór na tym cyl ze takie zachowanie?
Też obstawiam tłok/pierścienie
Na zimnym dymi i bez ducha, jak się rozgrzeje to wszystko puchnie, uszczelnia się i jest "prawie dobrze".
To też jeden z tych powodów dla których przed sprzedażą wiele osób rozgrzewa silnik;)
Nie dymi, nie bierze oleju i na 4cyl gra po pierwszym pociągnięciu pod obciążeniem i wlasnie ma ducha, oczywiście wcześniej chwile pochodził bo zimnym nie startuje nigdy.
A jednak był ten zawór wydechowy za ciasny i nie domykał dlatego uciekała komprecha. Zmieniłem płytki zwiększajac luz, synchro gaźników, ustawiłem tps-a i moto chodzi jak w zegarku:) Dzięki za wszystkie rady. Pozdro
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » regulacja zaworow smc 690
Wygenerowano w 0.043 sekund, wykonano 76 zapytań