31

Odp: regulacja zaworow smc 690

zrób luzy jak w serwisówce pisze. ale mi to wygląda na  brak komprechy na pierwszym,

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

32

Odp: regulacja zaworow smc 690

A przy braku komprechy ciągnął by tak po rozgrzaniu? A moze zawór sie podparł i ucieka komprecha i po dogrzaniu domyka i "łapie".

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

33

Odp: regulacja zaworow smc 690

Sprawdził bym ciśnienie.

Albo grubo Albo wcale :p
ktm lc4 640+2x akrapović+ fcr 41+open airbox 06r
Ktm 450 SMR-R 08r
Ktm 690 enduro R + SM 13r /Yamaha R1 tysiączek :)

34 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-08-23 13:25:45)

Odp: regulacja zaworow smc 690

Dobra zmierzona komprecha i tak 1cyl-5,5; 2cyl-9,5; 3cyl-9,5; 4cyl-11. Jak podlałem oleju na 1cyl to uzyskałem 7,5-8. I teraz pytanie: z regulacją zaworów nie ma raczej sensu sie juz bawić tylko raczej głowice na stół kłaść bo nie wiadomo czy na 2 i 3 cyl nie są juz poupalane zawory z gniazdami. Jak myślicie?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

35

Odp: regulacja zaworow smc 690

Jak ci wzrasta ciśnienie po podlaniu oleju to raczej wina pierścieni niż głowicy. Kup drugi silnik, będzie taniej i lepiej. To nie krosówka, nie opłaca się remontować.

36 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-08-23 17:21:53)

Odp: regulacja zaworow smc 690

karol128 napisał/a:

Jak ci wzrasta ciśnienie po podlaniu oleju to raczej wina pierścieni niż głowicy. Kup drugi silnik, będzie taniej i lepiej. To nie krosówka, nie opłaca się remontować.

To jest najprawdopodniejsza opcja tylko ze jak pisałem wczesniej meczy mnie to dlaczego silnik odzyskuje pełna sprawność po nagrzaniu, jest dynamiczny, osiąga maks prędkość, nie dymi, nie żre jakoś masakrycznie oleju itp? Nie mam na to wytłumaczenia. Chyba jednak zmienię te płytki, zlikwiduje luz i zobaczę co bedzie, a to jeszcze minimalny koszt. Mi k.urwa szwagier zagadkę wymyślił no fest;)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

37

Odp: regulacja zaworow smc 690

Nikt nic?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

38 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-08-24 08:41:12)

Odp: regulacja zaworow smc 690

To że silnik zaczyna działać lepiej po nagrzaniu to "normalne". Wszystko "puchnie" i się uszczelnia.
Dlatego np. luzy sprawdza się na zimnym silniku ;)

Ja obstawiam tłok/ pierścienie.

Pozdrawiam,
Piotrek

39 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-08-24 11:41:48)

Odp: regulacja zaworow smc 690

Ile to pojeździ w takim stanie? Bo teraz dla tego moto nie ma czasu na stanie (ja bym tego oczywiście nie męczył dalej ale nie moja wola). A moze byc upalone gniazdo/zawór na tym cyl ze takie zachowanie?

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

40

Odp: regulacja zaworow smc 690

Też obstawiam tłok/pierścienie

Na zimnym dymi i bez ducha, jak się rozgrzeje to wszystko puchnie, uszczelnia się i jest "prawie dobrze".

To też jeden z tych powodów dla których przed sprzedażą wiele osób rozgrzewa silnik;)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

41

Odp: regulacja zaworow smc 690

Nie dymi, nie bierze oleju i na 4cyl gra po pierwszym pociągnięciu pod obciążeniem i wlasnie ma ducha, oczywiście wcześniej chwile pochodził bo zimnym nie startuje nigdy.

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

42 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-08-30 08:01:19)

Odp: regulacja zaworow smc 690

A jednak był ten zawór wydechowy za ciasny i nie domykał dlatego uciekała komprecha. Zmieniłem płytki zwiększajac luz, synchro gaźników, ustawiłem tps-a i moto chodzi jak w zegarku:) Dzięki za wszystkie rady. Pozdro

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650