Słuchajcie widzę że ten amorek nie daje wam zasnąć.
Mam wrażenie że teraz każdy za wszelką cene próbuje udowodnić iż amortyzator skrętu jest zbędny.
Tak, czy to o to chodzi?
A że tak zapytam, kto z was ma doświadczenie z amortyzatorem na co dzień?
Najczęściej wszyscy myślą że amortyzator przydaje się tylko wtedy gdy łapiemy shime.
Owszem teoretycznie wszyscy wiedzą o co chodzi z amortyzatorem ale czy teoria daje pełen obraz tego jak się prowadzi motocykl z amortyzatorem.
Jeszcze raz mówię i jak będzie trzeba to powtórzę to za każdym razem... amortyzator jest generalnie po to by POPRAWIĆ WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE I TRAKCJE MOTOCYKLA.
Już kilkakrotnie dawałem przykłady... każdy z was nie raz odkręcał na dziurawej polnej drodze i nie mówię tu o piachu (bo tam prędkości są małe) a o ubitej polnej drodze z dużą ilością przeróżnych dziur (nie chodzi o drobne górki i dolinki) takie dziury w które wchodzi koło i kierę w tym samym momencie chcę wyrwać z łap.
No i teraz pytanie... kto z was zdaje sobie sprawę, że na takich dziurach z amorkiem skrętu... mogę lecieć 100 czy 120 (jakaś taka moja granica rozsądku) jestem w stanie prowadzić jedną ręką drugą trzymając w powietrzu. Lub tez pokazują chłopakom kciuka.
Zaskakujące? do tego panowie służy amortyzator skrętu. :D
Na nic mi te filmiki... że w którejś tam minucie wasze SMC złapało 50 cm pobocza, wjechało na 6 kamyczków i żyjecie. Nikt nie zginął. No i co, no i co, nic się nie stało...wykrzykujecie.
Ale ja tu mogę tłumaczyć godzinami. A i tak każdy kto rozważa zakup amortyzatora z całą pewnością stwierdzi.
Ojej tyle pieniędzy, a po co i na co to komu?
Przecież wjechałem w dziurę , na trawę i nic się nie stało.
Za te pieniądze które zaoszczędzę na amorku... obwieszę motocykl aluminiowym badziewiem. :(
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR