Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R
W Profi sa Twardzi w negocjacjach, duzo juz u nich kupowałem do swojego Kata i czasem ciezko bywało, PS. a duzo Ci powiedzieli za nowego SMC 690?
35000, PLN - tak samo powiedzieli mi w KTM Rally
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W Profi sa Twardzi w negocjacjach, duzo juz u nich kupowałem do swojego Kata i czasem ciezko bywało, PS. a duzo Ci powiedzieli za nowego SMC 690?
35000, PLN - tak samo powiedzieli mi w KTM Rally
PRELUDE2000 napisał/a:Dziękuję Sebo, rozwiałeś moje wątpliwości - a szykowałem już w pierwszej kolejności kasę na komin Akrapa, wygląda na to że są ważniejsze wydatki.
Pozdrawiam i do zobaczenia wiosną!Kup za połowę kasy komin WINGS, jak zależy Tobie na naklejce ATRAPOWICZ to możesz WINGSy kupić bez szyldów i na Allegro dokupić odpowiednią.
[url=http://www.wings.si]www.wings.si[/url]
Jakość jak u Akrapa, nie mają homologacji ale Akra do SMC też nie ma. Miałem takie przez 3 lata w mojej 950 i były bez zarzutu. Zostanie jeszcze na amorek. Z resztą jak będziesz brał nówkę z salonu to może uhandlujesz taki amorek?
Właśnie do nich napisałem, ale coś bez odzewu. Też mieliście problem z kontaktem? Według mnie to one nawet ładniejsze od akrapa. Ciekawe, jak cenowo to będzie wyglądało. Szkoda, że używek się nie da dorwać : )
jak np nie wywaza kol w KTM Rally, to sie przydaje bo przy 120 wpada normalnie chyba ze siedzisz z przodu ;)
Wczoraj podczas jazdy na piachu tak pomyslalem sobie o amorku. Miotalo mną jak szatan, odkrecilbym jeszcze troche i gleba murowana. Cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba zbic skarbonke. Dajcie mnie tu jakies linki z amorkami jak mozecie :D
Ja zainwestowałem w amor KTM-a
[url]http://shop.ktm.com/int_pl/powerparts/podwozie-sxs/amortyzatory/sxs-lenkungsdampfer.html[/url]
Opowiadaj jak sie spisuje. Ogolnie to wiem jak działa amor, ale może mi ktos powiedziec co te cyferki na pokretle oznaczaja? Im wieksza cyfra tym wiecej sily trzeba wlozyc zeby skrecic kierą? Szukalem sobie tak, i wpadlo mi w oko rozwiazanie podobne do stosowanych w Hondach CRF od 2008 roku, ale jak na zlosc znalezc nie moge, cos takiego:
Rozumiem ze jest to taka wersja amora dla ubogich, ma jedno ustawienie, gdzie stabilizatory mocowane przy kierownicy maja wiele?
Aleksander,
Opowiadaj jak sie spisuje. Ogolnie to wiem jak działa amor, ale może mi ktos powiedziec co te cyferki na pokretle oznaczaja? Im wieksza cyfra tym wiecej sily trzeba wlozyc zeby skrecic kierą?
Aleksander, te cyfry oznaczają zakres regulacji z jaką ustawiasz tłumienie. Prostym językiem... siłę z jaką przeciwstawia się amorek na próby wyrwania Ci kierownicy z rąk. (delikatne shimy, czy też głęboki kopny piasek, lub duże dziury, muldy) Tego nie odczuwasz przy NORMALNYM przekręcaniu kierownicy, tego nie odczuwasz w rękach. Mówisz, że wiesz jak działa amorek ale chyba tylko teoretycznie. Jeśli będziesz miał okazję to spróbuj usiąść na motocykl z amorkiem i z całych sił i energicznie skręć kierownicą od ogranicznika do ogranicznika... wtedy przy maksymalnych wychyleniach w pewnym momencie poczujesz wyraźny opór. Tak działa amorek.
Aleksander, te cyfry oznaczają zakres regulacji z jaką ustawiasz tłumienie. Prostym językiem... siłę z jaką przeciwstawia się amorek na próby wyrwania Ci kierownicy z rąk. (delikatne shimy, czy też głęboki kopny piasek, lub duże dziury, muldy) Tego nie odczuwasz przy NORMALNYM przekręcaniu kierownicy, tego nie odczuwasz w rękach. Mówisz, że wiesz jak działa amorek ale chyba tylko teoretycznie. Jeśli będziesz miał okazję to spróbuj usiąść na motocykl z amorkiem i z całych sił i energicznie skręć kierownicą od ogranicznika do ogranicznika... wtedy przy maksymalnych wychyleniach w pewnym momencie poczujesz wyraźny opór. Tak działa amorek.
Dokładnie tak jak mówi Sebek, możesz lecieć na pełnej ku...ie po dziurach i moto nie wali kierą jak oszalałe. Możesz być pewien stabilności. Dobra inwestycja - warto.
Przeciez mowie ze wiem jak mniej wiecej dziala amor, i jest to tylko wiedza teoretyczna. Nigdy nie jezdzilem z amorkiem, ba, nawet nie siedzialem na moto ktory mialby cos takiego zamontowane. Dzieki za wyjasnienie, mniej wiecej o to chcialem spytac.
Strony Poprzednia 1 2 3
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 82 zapytań