31

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

MartinezKtm525 napisał/a:

W Profi sa Twardzi w negocjacjach, duzo juz u nich kupowałem do swojego Kata i czasem ciezko bywało, PS. a duzo Ci powiedzieli za nowego SMC 690?

35000, PLN - tak samo powiedzieli mi w KTM Rally

32

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

gierwi napisał/a:
PRELUDE2000 napisał/a:

Dziękuję Sebo, rozwiałeś moje wątpliwości -  a szykowałem już w pierwszej kolejności kasę na komin Akrapa, wygląda  na to że są ważniejsze wydatki.
Pozdrawiam i do zobaczenia wiosną!


Kup za połowę kasy komin WINGS, jak zależy Tobie na naklejce ATRAPOWICZ to możesz WINGSy kupić bez szyldów i na Allegro dokupić odpowiednią.
[url=http://www.wings.si]www.wings.si[/url]
Jakość jak u Akrapa, nie mają homologacji ale Akra do SMC też nie ma. Miałem takie przez 3 lata w mojej 950 i były bez zarzutu. Zostanie jeszcze na amorek. Z resztą jak będziesz brał nówkę z salonu to może uhandlujesz taki amorek?


Właśnie do nich napisałem, ale coś bez odzewu. Też mieliście problem z kontaktem? Według mnie to one nawet ładniejsze od akrapa. Ciekawe, jak cenowo to będzie wyglądało. Szkoda, że używek się nie da dorwać : )

33

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

jak np nie wywaza kol w KTM Rally, to sie przydaje bo przy 120 wpada normalnie chyba ze siedzisz z przodu ;)

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537

34

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

Wczoraj podczas jazdy na piachu tak pomyslalem sobie o amorku. Miotalo mną jak szatan, odkrecilbym jeszcze troche i gleba murowana. Cos mi sie wydaje ze bedzie trzeba zbic skarbonke. Dajcie mnie tu jakies linki z amorkami jak mozecie :D

35

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

Ja zainwestowałem w amor KTM-a
[url]http://shop.ktm.com/int_pl/powerparts/podwozie-sxs/amortyzatory/sxs-lenkungsdampfer.html[/url]

36

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

Opowiadaj jak sie spisuje. Ogolnie to wiem jak działa amor, ale może mi ktos powiedziec co te cyferki na pokretle oznaczaja? Im wieksza cyfra tym wiecej sily trzeba wlozyc zeby skrecic kierą? Szukalem sobie tak, i wpadlo mi w oko rozwiazanie podobne do stosowanych w Hondach CRF od 2008 roku, ale jak na zlosc znalezc nie moge, cos takiego:
http://www.4strokes.com/images/forums/pics/admin/HPSD_close.jpg
Rozumiem ze jest to taka wersja amora dla ubogich, ma jedno ustawienie, gdzie stabilizatory mocowane przy kierownicy maja wiele?

37

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

Aleksander,

Aleksander.mx napisał/a:

Opowiadaj jak sie spisuje. Ogolnie to wiem jak działa amor, ale może mi ktos powiedziec co te cyferki na pokretle oznaczaja? Im wieksza cyfra tym wiecej sily trzeba wlozyc zeby skrecic kierą?

Aleksander, te cyfry oznaczają zakres regulacji z jaką ustawiasz tłumienie. Prostym językiem... siłę z jaką przeciwstawia się amorek na próby wyrwania Ci kierownicy z rąk. (delikatne shimy, czy też głęboki kopny piasek, lub duże dziury, muldy) Tego nie odczuwasz przy NORMALNYM przekręcaniu kierownicy, tego nie odczuwasz w rękach. Mówisz, że wiesz jak działa amorek ale chyba tylko teoretycznie. Jeśli będziesz miał okazję to spróbuj usiąść na motocykl z amorkiem i z całych sił i energicznie skręć kierownicą od ogranicznika do ogranicznika... wtedy przy maksymalnych wychyleniach w pewnym momencie poczujesz wyraźny opór. Tak działa amorek.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

38

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

dukeSebo napisał/a:

Aleksander, te cyfry oznaczają zakres regulacji z jaką ustawiasz tłumienie. Prostym językiem... siłę z jaką przeciwstawia się amorek na próby wyrwania Ci kierownicy z rąk. (delikatne shimy, czy też głęboki kopny piasek, lub duże dziury, muldy) Tego nie odczuwasz przy NORMALNYM przekręcaniu kierownicy, tego nie odczuwasz w rękach. Mówisz, że wiesz jak działa amorek ale chyba tylko teoretycznie. Jeśli będziesz miał okazję to spróbuj usiąść na motocykl z amorkiem i z całych sił i energicznie skręć kierownicą od ogranicznika do ogranicznika... wtedy przy maksymalnych wychyleniach w pewnym momencie poczujesz wyraźny opór. Tak działa amorek.

Dokładnie tak jak mówi Sebek, możesz lecieć na pełnej ku...ie po dziurach i moto nie wali kierą jak oszalałe. Możesz być pewien stabilności. Dobra inwestycja - warto.

39

Odp: Amortyzator skrętu KTM 690 SMC R

Przeciez mowie ze wiem jak mniej wiecej dziala amor, i jest to tylko wiedza teoretyczna. Nigdy nie jezdzilem z amorkiem, ba, nawet nie siedzialem na moto ktory mialby cos takiego zamontowane. Dzieki za wyjasnienie, mniej wiecej o to chcialem spytac.