1

Temat: KTM 690 SMCR vs DUCATI HYPERMOTARD 796

Jak w temacie, jakie są wady i zalety tych zabawek. Dodam ,ze jestem początkującym motocyklista i mój pierwszy wybór padł na jeden z nich. Cenowo nie odbiegają znacznie od siebie ,ale jak wypada ich porównanie w praktyce? Moto będę używał do krótkich wypadów po kretych drogach o różnej nawierzchni.Czy oba maja mapy zaplonu fabryczne?

Mvh grzes

KTM 690 SMC-sprzedany:)
Szukam-kupie Honde CR-CRF w pelnej specyfikacji SM odpicowana cena do 35tys

2

Odp: KTM 690 SMCR vs DUCATI HYPERMOTARD 796

Nie widze hypermotarda w lesie, na hopie , na schodach, a jeśli tam nie widze motocykla to nie jest on supermoto . Koniec kropka nikt mnie nie przekona !

motoslide.com

3

Bartek dobrze gada. Bierz kata i po problemie. Ducat bardziej wygląda niż jeździ.

READY TO >> TERROR

4

Oj koledzy, ten Ducati jeździ jak trzeba! Bartek ma rację że to nie jest supermoto tylko typowa szosówka stylizowana na SM. Jeśli tylko asfalt Cię interesuje to Ducati lepsze. najlepiej przymierz sie najpierw do obu.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

5

Jedź do salonu, przymierz się do każdego i zdecyduj

Ducati to dzwięk + "dizajn" (choć jak wiadomo jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki)

Bartek dobrze pisze, katem wjedziesz do lasu, ducatem bardziej polansujesz:)

Ja oczami brałbym Ducati... to piękna włoszka, bezpruderyjna która z wiekiem jednak może Ci się znudzić, zmarszczy się od słońca, będzie non stop gadać i klekotać aż padniesz...
KTM to zdrowa austriaczka z dużymi... oczami, która, mimo, iż nienajpiękniejsza pokaże Ci czwarty krąg nieba i piekła zarazem...

6

gierwi napisał/a:

Oj koledzy, ten Ducati jeździ jak trzeba! Bartek ma rację że to nie jest supermoto tylko typowa szosówka stylizowana na SM. Jeśli tylko asfalt Cię interesuje to Ducati lepsze. najlepiej przymierz sie najpierw do obu.

Dokładnie!