Często uznajecie idealny stan plastików za dowód sprawności mechanicznej motocykla. Bo niech mi ktoś powie czy wychuchane i wypierdziane plasticzki oznaczają idealny stan silnika... czy to że ktoś godzinami pucuje motocykl jest równoznaczne z tym że wie gdzie znajduje się filtr by móc go wyjąć i wymyć... że nie wspomnę o zmianie oleju, czy innych czynnościach obsługowych.
Jeśli szukacie pomocy na forum (zwracam się do wszystkich czytających) to nie zaczynajcie rozmowy od błyszczących plastików. Wygląd też jest ważny wiem że dla niektórych najważniejszy ale... wymiana kompletu plastików to koszt nijaki wobec remontu silnika...
Dzięki takiemu błędnemu podejściu do tematu, sprzedający zamiast w wymianę oleju, rozrządu to woli zainwestować w plasticzki!
Podsumowując wiem o co chodzi z tą oceną plastików (chodzi o zrozumienie przeszłości motocykla) ale apeluje do was i do innych zaglądających kiedyś w ten temat... nie skupiajcie swej uwagi na BZDURACH... lśniący motocykl nie musi być równoznaczny ze sprawnością techniczną i brakiem wad ukrytych.
Zamiast skupiać uwagę na plastikach, sprawdzajcie luzy, wsłuchujcie się w silnik, warto sprawdzić łańcuch, stan tarcz itp.
Nie zapominajcie też do czego ten typ motocykla służy.
Wszyscy się martwią tym czy motocykl nie był zbyt ostro traktowany ale często jest tak że tacy ludzie są OGARNIĘCI TECHNICZNIE wiedzą czym są przeglądy okresowe. Lśniący motocykle bez zadrapań i rysek nie oznacza iż jego właściciel wie że olej to nie część stała jego motocykla. Często jest tak że właściciele dopiero od kupujących dowiadują się o tym że filtr się czyści a olej zmienia. Bo on myślał że jeśli często myje motocykl to oznacza że o niego dba.
Oczywiście każdy chce kupić motocykl wyglądający jak najlepiej ale nie wolno zapominać o tych zasadach i oglądając motocykl kompleksowo. Wymiana plastików to koszt ok 500 złotych remont silnika to kilka tysięcy.
SM jest zaprojektowany do sprawiania przyjemności i przytarty podnóżek nie musi oznaczać śmierci technicznej motocykla.
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR