NA WSTEPIE CHCIAŁEM PODZIEKOWAC WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM MOIM PROBLEMEM
iglica w gaźniku została dzisiaj podniesiona prawie na sama górę i wyregulowane powietrze 
Poza tym  zauważyłem że w airboxsie mam oryginalnie wywiercona dziurę zaślepioną jakąs blaszką odgiąłem blaszkę i sama odpadła wygląda na to ze to seryjne przystosowanie do otwartego filtra 
NAJWAŻNIEJSZE ŻE MOC POWRÓCIŁA I TO Z NADWYŻKĄ  TERAZ JAK CHCIAŁEM PODNIESC NA KOŁO SAMYM GAZEM TO MAŁO NIE SPADŁEM NA PLECY :-)  BARDZO MOCNA IN AGRESYWNA REAKCJA NA GAZ!!!!!!!!! JESTEM MIŁO ZASKOCZONY MOTO MA WIEKSZA KULTURĘ PRACY NIE SZARPIE TAK NA MAŁYCH OBROTACH I LEPIEJ PALI Z KOPNIAKA
Zastanawiam się czy jest sens wiercenia dziurek w owiewce która zakrywa airboxa i czy ktoś ma jakies doswiadczenia w zamontowaniu stożkowego filtra