Siemka
Wrocilem wlasnie z ogledzin 690 smc , machnalem 700 kilo zeby sie przejechac na kacie , tak wiem jestem pierdol... ety
))
Zastanawialem sie wczesniej jaka jest roznica pomiedzy tym modelem a 640 , powiem tak, KOLOSALNA !!
... ale nie do tego zmierzam , sprzet po pierwszych ogledzinach wyglada na calkiem calkiem.
Jednak nie dokonca wszystko jest oki .
Po pierwsze cos nie tak jest z zegarami , jak go odpalilem wyswietlacz pokazywal cyferki w polowie obciete.
Pozniej gdy sie przejechalem zaczal pokazywac juz dobrze , wyglada tak jakby cos nielaczylo/stykalo i chyba podswietlenie padlo ,ale tego nie jestem pewien. Przejmowac sie tym czy raczej to olac , jesli trzeba wymienic zegary jaki to koszt , tak mniej wiecej.
Jedziemy dalej ... silnik zapalil od pierwszego strzala , moto stalo zimne bo czekalem na wlascicela jak wroci z pracy, nic niepokojacego w dzwieku nie uslyszalem , silnik suchutki nic nigdzie nie cieklo , nie pocilo sie.
Zawiecha oki , heble tez , naped cos tam jeszcze polata .
Jedyne co mnie troche martwi to ,ze wlascicel przeciagnal troche ostatni serwis , porzednie dwa zrobione w terminie (pieczatki rachunki itd ).
Kat ma na liczniku ok 11.500 km , luknalem w serwisowke i przy 10000 km maja byc sprawdzone luzy zaworwe.
Martwic sie tym , czy poprostu zawiesc prosto na serwis i niech zrobia wszystko co nalezy.
Apropo serwisu , nie mam w okolicy serwisu ktm'a , czy goscie ktorzy glownie zajmuja sie japoncami ogarna ten sprzet , zawory ,oleje itd
Tak pozatym to wlasciciel kolo 40 , w garazu ma kat'ema enduro wiec pewnie w terenie wyzywa sie na nim .
Napalilem sie na to moto , a wiem ,ze to zabija racjonalne myslenie .
Przejmowac sie tymi rzeczami , ktore opisalem ?
I tak ogolnie jak sie sprawja podczas eksploatacji te sprzety
Bede wdzieczy za kazde info , do jutra mam dac znac czy biore czy nie .
Wrzuce jeszcze fotki , moze cos zuwazycie
dzieki
pzdr
sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)