16

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

maciejwra napisał/a:
tabul napisał/a:

skoro tak to czemu nie pomożesz koledze z tego tematu [url]http://forum.supermoto.pl/post55814.html#p55814[/url]

Spokojnie... będę wiedział ile do zapłacenia za ori to powiem, na razie czekam na odpowiedź!

tabul napisał/a:

tylko się tak mądrzysz jak np. z moim filtrem powietrza...

twoim czy moim :D Zapchał Ci się!?! Nie umiesz wyczyścić? Nie kumam :)

a to nie pamiętasz jak kiedyś pokazywałem filtr zaniedbany przez poprzedniego właściciela i wasze komentarze typu "może ktoś używał ciemnego oleju do filtrów" mnie rozjeb...... pozdro

17 Ostatnio edytowany przez mart (2011-05-07 12:05:55)

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

mart a ile masz wzrostu i ile ważysz?

jakies 177 cm i  ok 76kg ... czy rzuca to jakies nowe swiatlo na sprawe   :)  :)

LC4=Klockowate?!
Mart- zobacz co na tych maszynach czynią chłopaki z PimpStar-a....i wszystko jasne  :D

Przeciez pisalelm ,ze pewnie sie myle   :)  :P

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

18

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Każde Sm nadaje sie do jazdy po schodach, skoków, wygłupów. Prowadzenie zależy przede wszystkim od wagi sprzęta. Najmniej skore do zabaw są MAXI SMy, a co to? To takie SM które na sam widok są niezgrabne i masywnie wyglądające, np ducati hypermotorad tysiąc coś, trochę waży i nie będzie takiej frajdy ze swobody jazdy jak lekką crfką czy sprzętem o podobnej masie.
Zawiecha progresywna w DRZ? Utwardzamy na regulacji, ew gęstszy olej i jazda. Nie będziesz czuł żadnego dyskomfortu z powodu braku UPSów, chyba że jesteś super pro elo kozak i zwykła zawiecha juz nie wyrabia. Do latania po mieście, do wygłupów, leśnych tras i przeprawowego terenu wystarcza. :)
Pozdr

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

19

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Bardzo ładnie Radek radzi  :)  Regulacja seryjna amortyzatora w DRZEcie wersja E daje radę, do tego jak Radek mówi, gęściejszy olej i absolutnie nie będziesz narzekał.
A z tymi wersjami musisz nauczyć się je rozróżniać... niestety na allegro sporo ludzi mówi wersja E a tak nie jest.
Wersja "S" (i tych jest najwięcej) jest podobna w sensie że też żółta i też na dużych kołach.
Na zdjęciach najłatwiej rozpoznać po podnóżkach pasażera. Wersja E jest ich pozbawiona. Do tego brak licznika, bardzo często kierunkowskazów, no chyba że jest założony kit homologacyjny, bez wzmocnienia pod tylnym błotnikiem.

Najlepiej szukaj już przerobionej na SM.  :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

20

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Szukaj czystego doinwestowanego KTM 525 lub 560 SMR, nic nie da tyle frajdy jak te bandziory... do tego są do wszystkiego (no oprócz podroży ale to SM)

http://i1203.photobucket.com/albums/bb381/haitpham42/564df72e.jpg

http://i1203.photobucket.com/albums/bb381/haitpham42/560_a.jpg

http://i1203.photobucket.com/albums/bb381/haitpham42/b0240780.jpg


[url]http://www.youtube.com/watch?v=VLxgM0Jelhs[/url]

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

21

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

haha no teraz Moto pomogłeś... "czystego- doinwestowanego" jeśli tak to absolutnie każda marka, każdy model... będzie zajebistym kąskiem  ;) 
czyż nie tak.  ;)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

22

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

a to nie pamiętasz jak kiedyś pokazywałem filtr zaniedbany przez poprzedniego właściciela i wasze komentarze typu "może ktoś używał ciemnego oleju do filtrów" mnie rozjeb...... pozdro

Najpierw pisałeś że jest czarny, a potem wkleiłeś fotki które teraz zobaczyłem :] i faktycznie był zajebany.

Kończę OT możemy wrócić do tamtego wątku w związku z powyższym

SMR 505

23

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

moto napisał/a:

Szukaj czystego doinwestowanego KTM 525 lub 560 SMR, nic nie da tyle frajdy jak te bandziory... do tego są do wszystkiego (no oprócz podroży ale to SM)

560 SMR malo tego , a te sztuki co widzialem nie byly road legal, tylko typowo do zapie... po torze , 525  duzo latwiej znalesc.
Zreszta pewnie i tak bede musial sie wybrac do UK  , duzo wiekszy wybor niz w Irlandii

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

24

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

dukeSebo napisał/a:

haha no teraz Moto pomogłeś... "czystego- doinwestowanego" jeśli tak to absolutnie każda marka, każdy model... będzie zajebistym kąskiem  ;) 
czyż nie tak.  ;)

Masz racje, ladne SM każdej innej marka tez się nada jak dobrze zrobione...

Tobie pewnie ten by sie podobał ;) , jeździłem nim i naprawdę petarda ale nie nadaje sie na ulice wg mnie, za bardzo wkręca :D

[url]http://cgi.ebay.co.uk/2007-HONDA-CRF-450-R-510-SUPERMOTO-/220776601925?pt=UK_Motorcycles&hash=item33674f9945[/url]


KTM 560 nie miałem jeszcze i takiego ja bym szukał, da sie znaleźć, co jakiś czas pokazują sie świetne sztuki na których przeróbkę pierwszy właściciel wydal fortunę... thats what im talking about ;)


mart napisał/a:

560 SMR malo tego , a te sztuki co widzialem nie byly road legal, tylko typowo do zapie... po torze , 525  duzo latwiej znalesc.
Zreszta pewnie i tak bede musial sie wybrac do UK  , duzo wiekszy wybor niz w Irlandii

Przeglądaj;

[url]http://www.ktmforum.co.uk/forumdisplay.php?f=87[/url]
[url]http://www.pistonheads.com/sales/index.asp?g=7[/url]
[url]http://www.supermotoforum.co.uk/forumdisplay.php?41-Bikes-and-Bits-for-Sale[/url]
[url]http://www.supermotoforum.co.uk/forumdisplay.php?50-Supermoto-on-eBay[/url] oraz [url]http://motors.ebay.co.uk[/url]/

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

25

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

moto dziekowka za linki , jak znajde  cos w londku to wiem do kogo uderzac  ;)

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

26 Ostatnio edytowany przez mart (2011-05-18 00:30:40)

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Hejka

Pewien gosciu chce sie zamnienic  za moje moto na ktm'a 640
Szczeze nie jestem jakos bardzo przekonany do 640 , z lc4 wolalbym 625 albo 660
Mam sie jednak wybrac ogladnac ta sztuke , wrzuce pare fotek tak dla oceny.
Moto ma ponoc 3500km przebiegu , dmuchane i chuchane , oczko w glowie wlascicela.
Na co zwrocic uwage przy ogledzinach , tzn sa jakies szczegolne schorzenia lc4

... a tak na marginesie , czy jesli wszystko bylo by Ok to brac 640 czy lepsze bedzie 625 ew 660
Jest jakas straszna roznica  tymi modelami , czy 640 nie jest jednak za ciezka i za slaba , czy lepiej szukac moze 660

Post's attachments

Attachment icon bike pictures 258.jpg 67.8 kb, 77 downloads since 2011-05-17 

Attachment icon bike pictures 260.jpg 57.46 kb, 82 downloads since 2011-05-17 

Attachment icon bike pictures 264.jpg 56.26 kb, 83 downloads since 2011-05-17 

Attachment icon bike pictures 265.jpg 65.36 kb, 90 downloads since 2011-05-17 

Attachment icon bike pictures 267.jpg 68.7 kb, 83 downloads since 2011-05-17 

Attachment icon bike pictures 268.jpg 60.43 kb, 78 downloads since 2011-05-17 

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

27

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Mart następnym razem pisz czym jeździsz bo nie każdy będzie szukać za co chcesz się wymienić.
A co do Twojego problemu...ja bym się wymienił:)  Chociaż wiadomo, wpierw się przejedź i zobacz czy ci pasuje.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

28 Ostatnio edytowany przez mart (2011-05-18 19:39:41)

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

no tak  nie napisalem na czym smigam , wiec gwoli scislosci odpycham sie na fz1 , ale to akurat mysle jest najmniej   wazne .
Chodzi mi bardziej co sadzicie o tym konkretnym modelu i ogolnie o 640



ps. poszperalem troche na forum i chyba jednak lc4 to nie jest to czego szukam ,napewno nie 640 , chociaz zapewne  wybiore sie oblukac i zobaczyc jak to smiga , a moze milo sie zaskocze  :)

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

29

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

Bylem , zobaczylem , pojezdzilem  :)
Pierwsze wrazenie to zaje... wibracje , oczywiscie pewnie to kwestia przyzwyczajenia ,ale po przesiadce z rzedowej czworki to roznica jest spora.
Co do samej jazdy  to jednak zawiodlem sie troche. Jakis taki grzeczny sprzet , nie spodziewalem sie  atomowych przyspieszen jednak brak mu tej iskry , tego czegos. Jednym slowem grzeczny i ulozony.
Wiem ,ze nie jest to sprzet do scigania sie ,ale spodziewalem sie wiecej.


Pytanko ... jak sie ma  690 smc do 640 ? Czy jest bardziej zadziorny ? Daje wiekszy fun z jazdy ? 
Znalazlem fajne 690 smc ,ale kawal drogi odemnie wiec na jazde probna  raczej nie ma szans.

sześćset dziewięćdziesiąt smc (w sercu)

30

Odp: Supermoto, oto jest pytanie

przesiadlem sie z K3ki 1000 na lc4 660, nie oczekiwalem atomowych przyspieszen ale banan na gebie byl po przejażdżce wiec mysle ze na 690 gorzej nie bedzie, w srode prawdopodobnie przetestuje go na torze o ile dojdą opony to bede mogł cos wiecej powiedzieć.

Motorynka -> SHL M04 -> M72 -> GPZ 550 -> VFR 750 -> GSX-R 750 -> ZX6R -> FZR 1000 -> TL1000S -> GSX-R 1000 -> LC4 660 SMC ;)