16

Odp: Witajcie wszyscy :)

Aaa, widzę na tych fotach - wysunąłem je już dawno ;)
Mam jeszcze pytanie co do twardości przodu - jaki olej zalać jeśli chciałbym na kole popróbować? - chodzi mi o lądowanie, bo nie wiem czy taka twardość na co dzień jest dobra (raczej miękkie ale tragedii nie ma)
I łańcuch na co dzień/do stuntu - ile luzu mu dawać? Jak w szosowych te 3cm czy jak w crossowym z 10cm+? Luz się dobiera tak, jaki jest max skok zawiechy, czy do stylu jazdy?

17

Odp: Witajcie wszyscy :)

Siema, na poczatku tez oszczedzałem xt`ka to oszczedzanie skonczyło sie po 1 glebie złozyłem moto było jak nowe poem znów gleba i znów składanie na koncu go sprzedałem ale dzieki temu człowiek sie uczy, NA BŁEDACH sie sporo nauczyłem pewnie jak wiekszosc foumowiczów latajaca na gumie lub na zawodach. Katem miałem tez niezła gleba przez kiere, ale wszystko poskładałem i moto jest dalej jak nowe, nie mozna bc sie bleb bo to wczesniej czy pozniej jest nie uniknione bo bedziesz chciał wiecej i wiecej, jak poczujesz ze coraz lepiej co idzie na gumie :D znam to z własnego doświadczenia :P

Powodzenia w stuntach. to jest piekna sprawa jak lecisz na gumie i nie mozesz przestac, i lecisz tak cały 3km pas na lotnisku bez problemu :)

BYŁY:
Yamaha Xt125/140x--> Ktm EXC 525 sm--> KTM Superduke990--> KTM SMC 690--> Yamaha Raptor700R--> KTM EXC 525 SM--> SZUKAM!!

18

Odp: Witajcie wszyscy :)

Siemka i pozdro z zachodniopomorskiego ;D

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

19

Odp: Witajcie wszyscy :)

He he, siema siema ;)
Co do gleby to wiem, że będzie niedługo to i chcę się pozabezpieczać przed stratami - bo po prostu skoro wiem, że będzie gleba to czemu mam się nie przygotować?
W ten weekend zrobię crashe na ośki i zobaczę jak to działa, bo aż trudno uwierzyć że to tak skutkuje

20

Odp: Witajcie wszyscy :)

Byłem w Castoramie, i oto kupiłem 2 rolki do bram, i 2 odbojniki do drzwi - wydaje mi się, że zwrócę te rolki i kupię jeszcze dwa odbojniki, gdyż rolki są strasznie małe i mają za mały punkt podparcia o konstrukcję motoru przez co chyba łatwiej się zerwą.
Wypowiedzcie się, co sądzicie ogólnie?
W tych dużych myślałem jeszcze wydrążyć otwory żeby się pochowały te śruby od ośki, żeby totalnie się opierały o napinacze jak największą powierzchnią.
[url]http://img707.imageshack.us/img707/7315/prawytymay.jpg[/url]
[url]http://img36.imageshack.us/img36/1875/prawytyduy.jpg[/url]
[url]http://img710.imageshack.us/img710/8256/prawyprzdmay.jpg[/url]
[url]http://img861.imageshack.us/img861/2332/prawyprzdduy.jpg[/url]
[url]http://img852.imageshack.us/img852/1417/lewytymay.jpg[/url]
[url]http://img42.imageshack.us/img42/8707/lewytyduy.jpg[/url]
[url]http://img844.imageshack.us/img844/8950/lewyprzdmay.jpg[/url]
[url]http://img859.imageshack.us/img859/8061/lewyprzdduy.jpg[/url]

21

Odp: Witajcie wszyscy :)

Odwaliłeś kawał dobrej roboty. :)  Całkiem słusznie kombinujesz, bo jeśli masz wybór to te szersze u podstawy będą lepsze... czyli zdjęcie ostatnie.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

22

Odp: Witajcie wszyscy :)

Tak też zdecydowałem - użyję tych większych z gumy, bo są wystarczająco twarde. Te małe plastikowe rolki wykorzystam jako ślizgi dolne zamocowane na podnóżkach kierowcy - jak to zrobię to załączę foty ;)

23

Odp: Witajcie wszyscy :)

Nie napisałeś wprost że one są z gumy... a ja się nie domyśliłem.  Jeśli mam być szczery guma to nie jest najlepszy materiał na crash pady, nawet ta bardzo twarda. Obawiam się że przy szlifie może jednak się wyrwać... w tym momencie jest spore tarcie ;)
Gumę odradzam... stosuje się: teflon, aluminium, różne tworzywa ale guma nie jest dobrym pomysłem.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

24

Odp: Witajcie wszyscy :)

Mówisz? Nawet taka twarda nie da rady? A co z tymi plastikowymi rolkami do bram?
To postaram się z teflonu coś takiego skołować, od znajomego tokarza

25

Odp: Witajcie wszyscy :)

Naprawdę jeśli te pierwsze są z tworzywa to powinny dawać radę. Wiesz że KTMowe crash pady są w środku puste, to zwykły kawałek plastiku. A płacisz za nie jak za zborze. Więc naprawdę każde tu się sprawdzą.

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

26

Odp: Witajcie wszyscy :)

W sumie, to chyba oddam wszystko do tej castoramy i z teflonowych szyn (takich do podbijania łodzi od spodu) kwadratowych, zrobię ślizgi pod podnóżki kierowcy i z jakiegoś większego czegoś zrobię te na ośki - a miało być tak pięknie :P
Jeszcze jedna sprawa, jak moto leży, to faktycznie leży na crashach, tylko aż za wysoko leży i się przechyla tak, że górą motocykla trze - góra zadupka, kierunki tylne. Co zrobić? robić też jakiegoś crasha wyżej? Średnio mam do czego złapać :/ A jeśli już, to musiałby być długi na z 10cm, co robi niezłą dźwignię i może już nie wytrzymać crash, lub to do czego będzie przymocowany

27

Odp: Witajcie wszyscy :)

Nie przesadzaj bo na paniczny strach przed zarysowaniami ;)  jest tylko jeden sprawdzony sposób... owinąć ją folią z bąbelkami i odstawić na półkę ;)  lub jeździć jak człowiek i zapomnieć o stunterskich fantazjach... co z Ciebie za stunter, płaczący nad złamanym kierunkowskazem.  :lol:

Teraz na poważnie... górny punkt podparcia stanowi (prawie zawsze) kiera.
Więc przestań już główkować  :D bo aż mnie od twoich rozkminek rozbolała głowa  ;)
powodzenia  :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

28

Odp: Witajcie wszyscy :)

Hehehe ^^
Większość stunterów ma klatkę, albo jakieś sprytne motory, co się na kierownicy i na tych ośkach opierają :P
Dobra już przestanę tutaj płakać i będę sam jakoś myślał jak to wszystko pozabezpieczać ;)
Dzięki wszystkim za porady dotyczące poruszonego tematu i życzę wam zero rysek przy glebie :D