16

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

Cylinder proponuję sprowadzić z USA, nowy z atheny np lub kupić używany ale może być tak że już się selekcje tłoka skończyły a nie tulejować silnik-to jest zwykłe jebane kowalstwo, nic więcej.
Coda samego wału i korby to wał jest łożyskowany tocznie, a korba na stopie ma łożysko wałeczkowe, a w główce łożysko ślizgowe.
Więc pewnie luz jest na główce korbowodu.
Naprawa korby to kupno nowej i rozprasowanie wału i zaprasowanie go na nowej korbie i wycentrowanie.Koszt 150zł plus korba.

Jak mój kolega wróci na moto z gruzjii to mogę go zagadać bo miał cylinder od drz s w selekcji tłoka "B" ale zmienił na nowy z USA bo ktoś mu tanio sprowadził.

joł

17

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

tabul napisał/a:

a wal dajesz do honowania i szlifierz Ci robi pod nowe panewki, jedz z tym do dobrego szlifierza, a nicasil jak koledzy wyzej

a to coś nowego, nigdy nie słyszałem o honowaniu wału...

posłuchaj SFMario to jedyna rozsądna wypowiedź....

w twoim przypadku zastanowiłbym się jeszcze nad BB kit skoro już masz wydać to miej coś z tego przynajmniej ponad standard.

- Jeśli dziekan nie odwoła swoich słów do  jutra to wypierdalam z tej uczelni
-- A co takiego powiedział dziekan??
- "Wypierdalaj z tej uczelni!!"

18

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

z wypowiedzi wynikalo ze wal jest na panewkach wiec w sensie obudowe sie honuje pod panewki, zreszta niewazne, tu sami znawcy widze a ja nie jestem pisarzem i zle slowa dobralem. pozdro

19

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

Przeczytałem sobie teraz opis tego gdzie powstała awaria i proponował bym poszukać jej przyczyny bo się nie zaciera główka korby od tak, tak samo jak tłok samą pracą nie uszkadza nicasilu który jest w h*j twardą powłoką ceramiczną rodem z promów kosmicznych.
Proponował bym sprawdzić smarowanie i w ogóle niech serwis polooka dobrze.

U mnie główka korby była zmęczona życiem ale nie było jej jeszcze słychać (pukanie), więc przy okazji remontu silnika wymieniłem korbę.

A co do tłoka to mógł on uszkodzić nicasil tylko w 3 przypadkach:
1. jak by się tłok rozleciał
2. zbyt duży luz tłok-cylinder, ale to słychać wyraźnie takie dzwonienie
3. brak smarowania

joł

20

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

Bondek lektura dla Ciebie
[url]http://www.sunnen.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=55&Itemid=62[/url]

21

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

co dokładnie poszło to się jeszcze okaże, to były wstępne prognozy

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

22

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

sory .... ale co wy kuźwa nazywacie panewką ?

[url]http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/46/Year/2005/ModelID/7050/Model/DR-Z400S/GroupID/304558/Group/CRANKSHAFT[/url]

i can do this .. here, hold my beer

23

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

can rod bearing 4 ale tam jest łożysko nie półpanewki  zresztą jak zwał tak zwał

TOR JEST WSZęDZIE

24

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

no własnie łożysko .... a nie panewka ..... jak dla mnie istotna różnica ....

i can do this .. here, hold my beer

25

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

ile może kosztować cały silnik ?

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

26

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

Musisz oddać motocykl w dobre ręce żeby Ci rozebrali górę i dół, bo wymiana całego silnika na nowy to duże pieniądze, przykładowo silnik do YZ250f '07 koszt ok 6tys. Pewnie taniej będzie zrobić kompletny remont ale niech się wypowiedzą posiadacze SUZUKI.
Pozdrawiam

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

27

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

ja bym poszedl w tą strone
[url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-DRZ400-ATHENA-440-BIG-BORE-KIT-BOLT-ON-DRZ-400-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem43a6ae6524QQitemZ290559255844QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories[/url]

[url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/480-Big-bore-Stroker-kit-for-DRZ400-LTZ400-KLX400-ltz-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2eaa3b91ccQQitemZ200424526284QQptZMotorsQ5fATVQ5fPartsQ5fAccessories[/url]

Motorynka -> SHL M04 -> M72 -> GPZ 550 -> VFR 750 -> GSX-R 750 -> ZX6R -> FZR 1000 -> TL1000S -> GSX-R 1000 -> LC4 660 SMC ;)

28

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

tutaj masz nowy silnik który się nie sprzedał

[url]http://cgi.ebay.co.uk/drz-400-E-engine-/220772768169?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item33671519a9[/url]

Natomiast Mike dowiedz się najpierw dokładnie co jest kaput w twoim silniku?!
Jeżeli to jest tłok i cylinder to kupuj BB kit i ciesz się nową większą mocą za cenę około 1500zł

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

29 Ostatnio edytowany przez HEMP (2011-04-30 08:46:02)

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

Hacker   byleś szybszy ... :)

Dowiedz się co padło (najlepiej rozbierz moto sam) i dopiero zastanawiaj się co dalej ....  jak tłok-cylek  to BB i ....łłoogieńńńńńń   :)

i can do this .. here, hold my beer

30

Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga

HEMP napisał/a:

Hacker   byleś szybszy ... :)

Dowiedz się co padło (najlepiej rozbierz moto sam) i dopiero zastanawiaj się co dalej ....  jak tłok-cylek  to BB i ....łłoogieńńńńńń   :)


tłok i cylinder BB i za chwile padnie korba :P

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest