Odp: DR-Z NO I CHU..la..J..noga
ale co zawiesił się ?? skad wiesz ze to jego wina ??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DR-Z NO I CHU..la..J..noga
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ale co zawiesił się ?? skad wiesz ze to jego wina ??
nie mogę ..... :) ... jak korba+wal jest w "normalnym stanie-ok" to SPOKOJNIE wytrzyma BB (450) ...
dziwi mnie tylko jedno ze moto zgasło ??? odpalałem moto z gorszymi cylindrami, chodziły jak zapieniony grzechotnik ...ale chodziły , a jak z stanem głowicy,zaworów ?? Czy moto wywaliło olej np. odmą ,wydechem?
zawory chyba ok, ale nie wiadomo jak właśnie wał, już nie chcę się wpieprzać w robotogodziny, po oszacowaniu kosztów części i jak jeszcze do tego by doszedł wał to już w ogóle się nie opłaca, normalnie po zgaśnięciu nie miał siły chodzić może z 30 sec. zaklekotał i padł
ale co zawiesił się ?? skad wiesz ze to jego wina ??
Wywaliło cały płyn chłodniczy bo się nie otworzył. Jak rozebrałem to jest jakiś dziwny (czyt. wygięty). Zresztą zaraz pójdę zrobię fotki i wstawię.
nowy tlok + cylek ....a termostat ..... wywal:)
nowy tłok to na 100%, cylinder ma powierzchowne delikatne ryski to tylko na fotce tak wygląda tragicznie ale w rzeczywistości jest lepiej i honowanie powinno wystarczyć. Zawiozę jeszcze go do speców niech ocenią oni czy się nadaje czy nie. A co do termostatu to się zastanawiam czy kupić nowy czy go wypieprzyć całkiem i nie wsadzać. Jest on w ogóle niezbędny?
Tłok znalazłem tej samej średnicy (95,5mm) tylko że jest od BB 450cc i nie wiem czy będzie pasował. Zapewne będzie się różnił wysokością co spowoduje spadek kompresji. Znajomy jeszcze podsunął mi pomysł zplanowania cylindra o różnicę grubości tłoka tylko czy taka zabawa ma w ogóle sens?
[url]http://www.wossner.pl/category.php?id_category=166[/url]
Prosze, tutaj sobie mozesz dobrac tlok.
Given wiem patrzyłem już. Tylko się zastanawiam teraz jaka jest różnica w tłoku miedzy 450cc i 485cc. Czy nie będzie różnicy na wysokości tłoka.
ehh, nie wsadzaj termostatu, wydaje mi sie ze tak wysilony silnik i tak wymaga lepszego chlodzenia wiec niedogrzany raczej nie bedzie.
Tak też zrobię. Zastanawiałem się czemu jest tak wygięty i chyba poprzedni właściciel ten od którego kupiłem w Polsce przy składaniu na siłę go wpasował. Mówił że zaglądali do tłoka więc może i termostat patrzyli.
Bondek lektura dla Ciebie
[url]http://www.sunnen.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=55&Itemid=62[/url]
przeczytałem w odróżnieniu od ciebie.
honowanie bloku silnika jest uzasadnione w przypadku sinika wielotłokowego na łożyskach ślizgowych.
wyjęcie termostatu z silnia sprawdza się jedynie jeśli większość czasu spędzasz w korkach, poza tym będzie skutkowało spadkiem mocy przy zwiększonym zużyciu paliwa
""" wyjęcie termostatu z silnia sprawdza się jedynie jeśli większość czasu spędzasz w korkach, poza tym będzie skutkowało spadkiem mocy przy zwiększonym zużyciu paliwa """""
BUHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH
i spadkiem cisnienia w kołach...
hehe, no tak Bondek to wielki znawca ;p a czy przeczytałeś Bondek mojego posta że nie jestem pisarzem i czasem pisze coś na szybko bo nie mam czasu tracić go przed kompem... i dałem CI tego linka bo twierdziłeś że nie ma czegoś takiego jak honowanie "wału" a bardziej obudowy co w tym przypadku nie ma sensu, bo jest na łożyskach ale najpierw była mowa o panewkach, a wtedy honowanie jest niezbędne. Wiesz nie rozebrałem wszystkich silników świata więc nie znam wszystkich rozwiązań, a jest ich wiele. Z tym stwierdzeniem też przesadziłeś: """ wyjęcie termostatu z silnia sprawdza się jedynie jeśli większość czasu spędzasz w korkach, poza tym będzie skutkowało spadkiem mocy przy zwiększonym zużyciu paliwa """"" co kolega już wyczaił i też się pośmiał ;)
Wyjecie termostatu spowoduje dluzsze dogrzewanie sie silnika, co skutkuje nizsza jego zywotnoscia.
Wyjecie termostatu spowoduje dluzsze dogrzewanie sie silnika, co skutkuje nizsza jego zywotnoscia.
czy wiesz w ogóle o jakim silniku piszemy ??
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DR-Z NO I CHU..la..J..noga
Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 79 zapytań