producent zawsze podaje moc na wale korbowym bo tak jest mu najwygodniej - wynik jest najwiekszy. straty generowane poprzez przeniesienie napedu w scigaczach wynosza okolo 20 koni - tyle gubisz miedzy korba a tylnym kolem. 180 koni z seryjnych motocykli na dobrej hamowni robi tylko bmw s1000rr. reszta litrow ma pod 160. nie wiem jakie dokladnie straty sa w przypadku crossowek. moja rmz k5 ma wg producenta 55koni. po grubych modach (wydech, tlok, walki uszczelka i cos jeszcze) wyplula ostatnio 48 na kole, czyli nie wiem ile ma na korbie. pewnie z 63-65. tak to mniej wiecej oscyluje. rozbieznosc hamowni w przypadku sportowych szescsetek wynosi okolo 8 do 10km. mowie na podstawie pomiarow w PP, free&fun i rutmar.
Rm-Z 450 MEOW MOTORSPORT PROJECT:
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P