Temat: drz 450 lub 485
mozecie mi powiedziec ile kosztuje przerobienie drz stocka na cos takiego??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » drz 450 lub 485
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mozecie mi powiedziec ile kosztuje przerobienie drz stocka na cos takiego??
450 to raczej się nie robi tylko 435.
ale jeżeli się już uprzesz to yoshimura robi taki kit i kosztuje 2100$ z tym że jeszcze warto odświeżyć głowicę więc dodaj sobie jeszcze z jakieś 600zł
435 wyniesie Cię około 3500zł
485 to nie wiem dokładnie ale z 9000zł trzeba by liczyć
Do tych kwot dolicz sobie jeszcze nowy gaźnik i wydech itp.
Taniej wyjdzie do DRZ wszczepić piec od R1 :D
Zwiększanie mocy przez pojemność to niestety nie tylko wymiana góry silnika.
450 to raczej się nie robi tylko 435.
ale jeżeli się już uprzesz to yoshimura robi taki kit i kosztuje 2100$ z tym że jeszcze warto odświeżyć głowicę więc dodaj sobie jeszcze z jakieś 600zł435 wyniesie Cię około 3500zł
485 to nie wiem dokładnie ale z 9000zł trzeba by liczyćDo tych kwot dolicz sobie jeszcze nowy gaźnik i wydech itp.
hahahahahahhahahahahahahahahahaha
Pewnie ceny go połaskotały :D
Nie wiem gdzie chcesz szukać takich zestawów ale kiedyś z USA ściągałem do KXF-a cylinder i tłok z uszczelkami wyszło mnie dużo dużo taniej niż w Polsce dlatego polecam Ci przejrzeć ebay.com . Ja znalazłem coś takiego [url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/480-Big-bore-Stroker-kit-DRZ400-LTZ400-KLX400-ltz-/200424526284?pt=Motors_ATV_Parts_Accessories&hash=item2eaa3b91cc[/url] koleś za 90$ wyśle Ci to do Polski ale musisz jeszcze policzyć cło (czy coś w tym stylu) dokładnie nie pamiętam ile to wyszło ale coś koło 300zł jak robiłem zakupy za niecałe 2000zł. I jeszcze jeden link [url]http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SUZUKI-DRZ400-ATHENA-440-BIG-BORE-KIT-BOLT-DRZ-400-/360341053386?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e6001fca[/url] jest tego masa za oceanem. Co do czasu realizacji zamówienia to u mnie się dość ciągnęło i trwało ponad miesiąc ale winny byłem i ja i sprzedawca nie będę już tu tłumaczył o co chodziło bo jest to mało istotne dla tego tematu.
wystarczy poszukać
a skąd hacker wziął te ceny to nie mam pojęcia, jak miałem DRZ'kę to sam się zastanawiałem nad taką opcją.
z tego co pamiętam to zestaw athena 450 albo 485 kosztował około 2500 zł a tu jest coś tańszego;
[url]http://www.sklepef.pl/shop/174/48351-4184-cylinder-kpl.-kfx-400-0306-klx-400-0304-ltz-400-0309-drz-400-0009[/url]
pozdro
Chłopaki a nie proście puścić DRZ do ludzi, dołożyć te 3500 czy tam 9000 z big bora i kupić coś co zapierdala a nie robić z pizdy wiadro?
jol
Ooo dokładnie, bo jaki jest sens ładowac po 3k w drz ktora i tak nie bedzie jezdzic haha :) (mały żart) haha xd
ale skoro ktoś ma motor od nowości albo jest drugim właścicielem i jest pewny że wszystko jest git to chyba lepiej zainwestować w takie coś jak brakuje mocy niż kupić inny motor i wpakować się w mine i robić remonty za dużo więcej pieniędzy.
Podzielam zdanie Tediego :) Jestem wlascicielem swojej Deerzety od nowosci, czyli od pazdziernika 2005 roku, i nosze sie z zamiarem od dwoch sezonow na wprowadzenie modyfikacji zwiekszajacych choc troche moc, ale jak do tej pory, kieszenie caly czas puste;/
O ile zwiększy się moc?Warto w ogóle wydawać te kilka kzł uzyskując 2 czy tam 5KM?
Moim zdaniem nie.
Full wypierd + gaźnik ew jakiś KN, ostry wałek to jeszcze zrozumie, chociaż też ładnych parę złotych kosztują takie itemy...
no ja nie mówię że wsadzić tylko big bore ale akurat tego tyczy się temat, wiadomo że najlepiej najpierw gaźnik filtr itp ale po pewnym czasie opcje się skończą i zostaje tylko to ;D
wystarczy poszukać
a skąd hacker wziął te ceny to nie mam pojęcia, jak miałem DRZ'kę to sam się zastanawiałem nad taką opcją.
z tego co pamiętam to zestaw athena 450 albo 485 kosztował około 2500 zł a tu jest coś tańszego;[url]http://www.sklepef.pl/shop/174/48351-4184-cylinder-kpl.-kfx-400-0306-klx-400-0304-ltz-400-0309-drz-400-0009[/url]
pozdro
Jeżeli myślisz, że na wsadzeniu BB kita się kończy to się mylisz. Zapomniałeś o nowych wałkach rozrządu, nowych zaworach, nowych sprężynach zaworowych, nowym gaźniku, nowym wydechu, łańcuszku rozrządu, robociźnie.
Wsadzanie BB do seryjnej DRZ mija się z celem. Wydech, gaźnik i wałki to podstawa.
435:
BB Cylinder Works 435 kosztuje około 1400zł
Wałki rozrządu od E około 500zł
Wałki rozrządu Hot Cams 1000zł
Nowe zawory i sprężyny około 700zł
Gaźnik FCR około 1000zł
Wydech około 2000zł
485:
Zestaw BB z ebaya 3600zł
Wałki rozrządu RHC 1200zł
Zawory RHC 600zł
Sprężyny zaworowe SSW 600zł
Gaźnik FCR41 1500zł
Wydech 2000zł
Nowe łożyska wału korbowego 250zł
Uszczelki silnika z 200zł
Łańcuszek rozrządu 200zł
Plus jeszcze jakieś inne małe pierdoły za parę złotych.
Montowanie bb do nie odświeżonego silnika kończy się zazwyczaj spotkaniem zaworów z tłokiem, a tego nikt nie chce.
Poczytaj troszkę thumpertalka a będziesz wiedział.
Mam cały folder zdjęć ze zniszczonymi silnikami właśnie przez to, że ktoś nie włożył nowych zaworów i sprężyn.
Koszty są potężne przez to mało kto to robi...u nas ;)
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » drz 450 lub 485
Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 74 zapytań