Crazy_Russian napisał/a:hej
A to czytałeś?
[url]http://www.supermoto.pl/2009/10/husqvarna-tc450-uzywany-wyczynowy-motocykl/[/url]
tak czytałem ale znalazłem niewielkie rozbieżności w tym artykule
Pierwszą zmianą jaką w nim wykonano było zastąpienie kół crossowych, pięknymi niebieskimi 17 obręczami firmy Rexfelgen. Kolejną, związaną z tym przeróbką, była zmiana małej tarczy hamulcowej na 320-ke i dorobienie adaptera pod oryginalny zacisk hamulcowy, a także dołożenie kompletnego, tytanowego układu wydechowego firmy Acrapovic. W takiej konfiguracji motocykl wystartował w polskich zawodach supermoto w 2005 roku.
Od zimy 2006/2007 Huska miauczy dla mnie. Niestety do tylnego Ohlinsa oraz Beringera, poprzednik był tak przywiązany, że otrzymałem motocykl na crossowym tylnym amorze oraz przednim zacisku.
Pierwsze starty i treningi na dwu-tłoczkowym Brembo z przodu skończyły się zagotowaniem przedniego hamulca i zdecydowanym spadku skuteczności hamowania. Przeglądając niemieckie fora supermoto znalazłem sposób na dopasowanie zacisku od starego Ducata do mojej kosiarki. Zacisk kupiony w komplecie z drugim na moto-bazarze kosztował mnie 250 PLN.
rozumiem ze tył oryginalna tarcza z te
przód mnie zastanawia ja rozumiem ze oryginalny zacisk wystarcza na amatorską jazdę
z artykułu wnioskuje ze oryginał staje sie słaby przy startach w zawodach (kierujący juz z doświadczeniem )
nic zaczynam szukać kólek tarczy i adaptera
no i niedługo łogieńńńńńńń :)