Odp: DRZ szybko się grzeje.
BIG BORE WIEC NIE POROWNUJCIE do fabryki
Nie krzycz! :(
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ szybko się grzeje.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
BIG BORE WIEC NIE POROWNUJCIE do fabryki
Nie krzycz! :(
Takie szybkie grzanie w DRZ to nie jest normalna sprawa, być może poziom oleju mały? Płyn chlodzenia nie ma nic w tym wspolnego, przeciez wody mozna normalnej nalac do ukladu i wszystko bedzie ok.
Wentylator się włączył. Olej jest bo uzupełniałem. Odpala bez problemu. Wcześniej tzn tydzień temu jakieś też pracował chwile bo db kilera wyciągałem. Pracował pare minut i było ok a dzisiaj się zagrzał. Po zakupie jeździłem nim i też nie było problemów z temperaturą. Może jednorazowa szajba mu odbiła jakaś :P No siedzi w nim Big Bore i w sumie to tam z fabryki to przy niem niewiele zostało :P ale tak czy inaczej to nie powinien się tak spocić. Może za mało płynu w układzie.
no i mamy winowajce grzania. Za mało płynu w chłodnicy. Będzie trzeba uzupełnić i odpowietrzyć. Tylko .... może mi ktoś podpowiedzieć jak odpowietrzyć skutecznie układ chłodzenia :rolleyes: bo nie mam w tym doświadczenia :P w Hornecie nie trzeba odpowietrzać, robi się to samoczynnie.
dolej plynu odpal z otwartym korkiem i dolewaj az przestanie ubywac... mozesz tez potrzachac przewodami troche
Uzupełnione i odpowietrzone. Zapowietrzony nie był bo ani jeden pęcherzyk powietrza nie wyleciał. Stał 5 minut odpalony i się nie zagotował. Płynu gdzieś tak z setka dolana. W zbiorniczku wyrównawczym trochę jest ale nie za dużo. Przy okazji zmieniłem płyn hamulcowy :P Zobaczymy na wiosnę jak w trakcie jazdy będzie się zachowywał jak się będzie grzał to coś jest nie halo.
Jak się będzie grzał to trzeba sprawdzić od sprawdzenia mieszanki, termostatu i zaworów.
Moja Huska już po ok 2min na ssaniu świeci przy cylindrze :D Ale płynu jeszcze nie gotowałem.
postanowiłem dzisiaj iść i przepalić sprzęta żeby zobaczyć czy się nie grzeje. Odpaliłem go i tak słucham sobie silniczka ... i wysłuchałem że ma za wysokie obroty chyba. Mogło być przyczyną zagotowania bo pracował praktycznie jak na ssaniu. Obniżyłem je do takiego poziomy żeby nie gasł przy zamknięciu manety i zdecydowanie pracuje na niższych obrotach. Sprzedający wspominał o tym żeby wyregulować mu obroty bo chyba są za wysoko :P
Może był troche podkręcony , zeby trzymał obroty jak ktoś gumował
Możliwe że tak było. Ale koleś i przy mnie kręcił obrotami i zostawił za wysoko pewnie a ja później w to mocno nie wnikałem :P Nie wiem jakie powinny być obroty ustawione więc i się nie zorientowałem ostatnio ale mi się przypomniało i już powinno być dobrze. Pochodził sobie trochę i się nie zagotował ;)
Są w serwisówce podany obroty biegu jałowego nie wiem ile pewnie 1200-1400 ,ale trzeba mieć obrotomierz jakiś :P najalepiej na słuch to robić , ja to zawsze ustawiam w przerwie gdy stoje na światłach :D
Są w serwisówce podany obroty biegu jałowego nie wiem ile pewnie 1200-1400 ,ale trzeba mieć obrotomierz jakiś :P najalepiej na słuch to robić , ja to zawsze ustawiam w przerwie gdy stoje na światłach :D
pamietaj ze to bigbore wiec serwisowka ma sie tu ni jak do rzeczywistosci
odświeżę temat bo nie chce mi się nowego zakładać.
Powiedzcie mi czy ktoś miał problemy może z rozrusznikiem w DR-Z ? Podejrzewam że seryjny rozrusznik nie daje rady u mnie przy 485 bo znów mi zawleczka spadła ze sprzęgiełka :/ jestem ciekaw czy w serii też coś takiego ma miejsce ? może trzeba by było pomyśleć o jakimś innym rozruszniku ale od jakiego sprzęta bedzie pasował do drzty ? :rolleyes:
jest jeszcze opcja dołożenia kopki :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Suzuki » DRZ szybko się grzeje.
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 80 zapytań