1

Temat: zakup sprzetu do Sm

Witam wszystkich

Od dluzszego czasu(prawie 2lata:P) poszukuje nastepcy mojego sprzetu czyli mz125sm no i wkoncu udalo mi sie uzbierac troszke kasy. nie duzo ale zaczynam juz "wariowac" bez moto, i licze na wasza pomoc:) mam do wydania 10tys. moje doswiadczenie jest raczej skromne a dokladniej  2sezony na mztce 125 sm. Zalezaloby mi na tym zeby nie zbankrutowac na utrzymaniu sprzetu.
Motocykl ma sluzyc to zawozenia mojego tylka w tyg na wyklady i nadawac sie do szalenstw co weekend i wypadu na tor raz w miesiacu. Mialem przyjemnosc jezdzic na drz400sm i powiem ze sprzet calkiem fajny moze mocy nie ma tak strasznie duzo ale za to koszty utrzymania nie sa wysokie. ale jednak nie stac mnie na niego,  i tu moje pytanie czy moglibyscie mi cos poradzic tak do 10tys zl? 
myslalem jeszcze o hondzie xr650 i przerobieniu go na sm po przyplywie jakies wiekszej gotowki jednak nie wiem czy wyrwe cos przyzwoitego za taka kase:/ i czy moglibyscie przyblizyc mi koszty utrzymania xrki? wiem ze olej co 1tys km ale domyslam sie ze cos jeszcze przy nim sie robi i czy moglibyscie mi przyblizyc co dokladnie i jaki jest mniej wiecej koszt tego bo jestem zielony w tym temacie.
a  moze macie jakies lepsze propozycje niz xrka?
z gory dziekuje za pomoc

2

Odp: zakup sprzetu do Sm

dołóż 3 tysie jeszcze i będziesz miał mojego DRZeciaka. Stan igła, dużo dodatków i ulepszeń. 12 tyś km. 05 rok.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

3

Odp: zakup sprzetu do Sm

niestety nie uda mi sie dolozyc jeszcze 3tys:/ ledwo 10tys uzbieralem...

4

Odp: zakup sprzetu do Sm

Za dychę, może nawet ciut mniej mogę Ci sprzedać mojego LC4. Technicznie nie ma się do czego przyczepić. Plus sportowe sprzęgło (tarcze zmienione dwa miesiące temu) i zajebisty gaźnik Keihina.

5

Odp: zakup sprzetu do Sm

a mozesz cos wiecej o nim powiedziec?
mozecie mi jeszcze powiedziec jak wyglada cenowo przeglad xrki co tysiac km?

6

Odp: zakup sprzetu do Sm

jezeli chodzi tobie o xr650r to jest to super sprzet i gdyby nie brak elektrycznego rozrusznika to idealny i przyjemny w codziennej eksploatacji. Serwis ma przyjemny, latwy dostep do wszystkiego i jak masz nawet niewielkie doswiadczenia w mechanice to spokojnie sam bys opanowal wymiany ileju i regulacje zaworów w tym sprzecie, a poza tym i regulacja lancucha praktycznie nic nie musisz wiecej robic.

Jezeli chodzi o ktm lc4 w podobnej konfiguracji jak ma szwinia to to ten sprzet slabo nadaje sie do normalnej jazdy, jest sztywny, nerwowy, caly sie trzesie i ciagle cibie prosi zebys go postawil na gume albo zrobil stoppie. Plynna jazda po miescie na nim to meczarnia, ale frajda jaka daje dla mnie to rekompensuje. Gorzej z serwisem ale tez spokojnie do opanowania we wlasnym zakresie i w moim przypadku calkowicie bezawaryjny.

Naucz sie samemu regulowac zawory i zmieniac olej w danym modelu, a koszta serwisu ogranicza sie tylko kosztów oleju i filtrów.


hybryda

7

Odp: zakup sprzetu do Sm

Kurcze stary, mieszkasz w Wawie, więc jak chcesz zobaczyć o co chodzi w moim LC4, to po prostu go zobacz i się nim przejedź :) Zamiast się ruszyć i obejrzeć, to czytasz o tym na forum... Jest dużo smaczków, o których w necie nie przeczytasz. Może odpalisz sprzęta, usiądziesz na nim i dojdziesz do wniosku, że jest do dupy bo od wibracji może Ci wypaść sztuczne oko, a może wsiądziesz na niego i oszalejesz z radości.

8

Odp: zakup sprzetu do Sm

dokładnie, nie ma to jak obejrzeć w realu

aaaaaaaach ! ale urrrwał ! ale to było dobre ! :D

9

Odp: zakup sprzetu do Sm

Mam do Was pytanko, moze nie koniecznie w temacie (chociaz w sumie też o sprzęt do SM chodzi;) ) ale nie bede zakładał nowego bo podpowiedź bedzie pewnie krótka. Czy Duke 1 (620) nada się zeby wybrać sie nim na tor i nawiązać w miarę równorzędną walkę z innymi? czy ze względu na mase/zwrotność/przełożenia/wiek/kolor* (niepotzrebne kreślić) lapiej już rozglądać sie za czymś innym (drz,smr,itd) i traktować go jako sprzęt przejściowy do "nauki"?

Beats Per Second

10

Odp: zakup sprzetu do Sm

nada się:)

husaberg  fe501SM   ktm 990 super duke (sprzedam)

11

Odp: zakup sprzetu do Sm

Duke 620 nada sie, ale tylko na asfalt. Wiem, bo startowalem dwa razy, pare lat temu, dukiem i slabo latal (dosłownie, a nie w przenosni). Faktem jest, że wtedy teren to ja znałem, jedynie z widzenia. Ale prawdy nie zmienisz, zawieszenie duka ma skok prawie szosowy.
Po asfalcie, jak najbardziej, da rade. Po płaskim terenie także bez większego problemu. Wyskoczyc na hopie wyskoczysz, nawet R1 wyskoczysz, tyle ze z lądowaniem będzie gorzej :)
Oczywiscie mozesz "gasic" skoki, jak robi część w pucharze i wtedy dukiem da rade posmakować zawodów.
A co do nawiązania walki, to mysle ze przy pewnych umiejętnościach w Pucharze PZM i dukiem mozna skopac komus tylek. A wtedy satysfakcja gwarantowana.

W tle mój duke. Lublin 2005.
http://supermoto.pl/archiwum/gfx/gfx_galeria/lublin08052005/piotr_zegarmistrz/klasa_otwarta/15.jpg

http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C01%5C23%5Cbikepics-507115-full.jpg

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

12

Odp: zakup sprzetu do Sm

super! dzięki za odpowiedzi:) Crazy_Russian fajnie wiedzieć ze latałeś (w przenośni i dosłownie:) ) na Duke'u. Miałbym do Ciebie kilka pytań jeśli oczywiście miałbyś czas i ochote odpowiedzieć głównie o jakieś mody i ich skuteczność bo pewnie cos przy nim dłubałeś (epc, gaźnik itd) mam z moim maly problem (krztusi sie i nie umiem dość czemu) i chciałbym sie poradzić. Daj znać czy zagadać do Ciebie na prv czy tu na forum założyć jakis temat o Duku zeby nie robić bajzlu. Dzięki!

P.S Fajnie widzieć ze Duke jeździ też poziomo ;)

Beats Per Second

13

Odp: zakup sprzetu do Sm

Nic poza zmiana zebatek nie robilem. Nie potrzebowalem, aby latal mi 160, wiec przelozylem go tak, ze byl mocny z dolu, a V max mial mniejsza. Ale nie pamietam jakie to przelozenia byly-chyba o 2 zeby zmniejszylem przednia zebatke :)
Wiecej nic nie robilem. Mocy mu nie brakowalo, na zakretach tez byl poreczny i mozna bylo szurac podnozkami. A jezdzilem na jakis starych szmatach.
Generalnie Duke 620 to zwykla LC4 (ale nie LC4 SC), jeno zawias inny.
A co do gaznika to byl juz tu niedawno jakis mega dlugi watek o strojeniu karburatora.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30