16

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

w drzecie był olej w ramie. tutaj też jest wiec trzymam za niego kciuki. W ten weekend 1km na gumie na dwóch biegach pękł. Nic sie nie działo, nic sie nie rozlało, nic nie rzęzi wiecej jak rzęziło:)
Jest ok. Trzymam kciuki za mojego Kata - bo będzie katowany w przyszłym sezonie:p hehehe

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

17

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

a dużą różnice mocowo odczuwasz po przesiadce z drzeta ? bo ja się nad tym zastanawiałem ale nie wiedziałem czy 400 nie bedzie za mało na ulice

aaaaaaaach ! ale urrrwał ! ale to było dobre ! :D

18

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

LC4uke napisał/a:

W ten weekend 1km na gumie na dwóch biegach pękł.


Niezle, naprawde niezle. Skrobnalbys na supermoto.pl jakis art dotyczacy tego "jak tak latac".
Oczywiscie mowa o cwiczeniach na zamknietym placu, najlepiej z czuwajaca karetka i odpowiednim zabezpieczeniem.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

19

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Crazy_Russian napisał/a:
LC4uke napisał/a:

W ten weekend 1km na gumie na dwóch biegach pękł.

Niezle, naprawde niezle. Skrobnalbys na supermoto.pl jakis art dotyczacy tego "jak tak latac".Oczywiscie mowa o cwiczeniach na zamknietym placu, najlepiej z czuwajaca karetka i odpowiednim zabezpieczeniem.

hahahaha, oczywiście, z helikopterem w pogotwiu i klauzulą żeby nie robić tego w domu, a jeżeli już to pod opieką rodziców. Napisać coś mogę, ale recepty na latanie na gumie nie ma.

Czuć różnicę. DRZ na miasto wystarczy jak najbardziej, ale czegoś jej brakuje - spontanicznosci...

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

20

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

teraz jest dl weekend, mozemy sie spotkac, ktoregos dnia i pocykam pare fotek na gumie, aby byly do art.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

21

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

No i nie zapominaj o fatałaszkach dainese z air-bag'iem :D

22

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Witam wszystkich! Mam pytanko, głównie do Brzozrider'a ale i do wszystkich:) Podnosisz swojego KTMa na gume z 2ki? Musisz go szarpnac czy idzie sam z gazu? Ja mam DUKE 620 i za nic nie chce podniesc sie na 2jce. Probowalem szaprac, stawac z tyłu itd ale tylko podniesie koło na kilkanaście cm opadnie i tyle.  Musze podnoscić na 1, zmieniac szybko na 2 i wtedy dopiero lata. Ze zmiana z 1 na 2 jest o tyle "problem" ze miedzy nimi jak wiadomo jest luz.. jak sie niedokładnie zmieni albo wyskoczy bieg jak sie juz ma dosyć mocnego piona...   jednym słowem ręce bolą. Nie wiem czy cos z tym silnikiem jest nie tak czy ja nie umiem po prostu, moto mam od 2 miesiecy i nikogo w okolicy z Dukiem do porownania:/ A co do oleju to mi nic nie leci mimo ze mam ponad stan troche. Pozdro!

Beats Per Second

23

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Duke II idzie na gumę i na 2 i na 3 biegu:)

Dodam, że na Akrapach, bez EPC i ze zdjętą pokrywą filtra powietrza. Możesz na fotach zobaczyć w artykule Brzozy, on z 1 raczej nie gumuje...

LuCaS

Black
Duke
Akra

24

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Duke "jedynka" tez szedl z "dwójki", a po mocnym szarpnięciu to i z "trójki".

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

25

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Przypuszczam, że Brzoza to strzela ze sprzęgła :) Kumpla duke II przy napędzie chyba 15/42, nie chciał iść z gazu na 2. Wszystko zależy od przełożeń. Nie ma co się rozwodzić nad tym co idzie a co nie. Jak założysz patelnie z tyłu to i na 5 pójdzie w górę z gazu...

26

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

o to chodzi, właśnie poczytałem wątek o napędzie do LC i tam tez mowiliscie o przełożeniach. ja mam wsadzone chyba autostradowe bo z 2 naprawde trudno podbić nawet z szarpnieciem. jak dojdzie do zmiany napedu to wrzuce cos innego. myślicie ze daje coś otworzenie puchy filtra przy seryjnym dellorto?  na logike biorac te dwie male dziurki milimetr od kanapy przy tej pojemnosci moga nie wyrabiac ale skoro to tak wymyslili ;) ja mam ochote zrobic dodatkowe po bokach i wstawić siatke ale moze ktoś ma jakieś zdanie czy to da cokolwiek. sorki za lekkiego offtopa.

Beats Per Second

27

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

otóż tak:
ja nie jestem zadnym wyznacznikiem jazdy na LC4 ponieważ mam swojego od miesiąca niecałego i idiotycznie przełożonego - pisałem wczesniej - 14 przód i 50 tył. Idzie z gumy na 4ce, na piątce mi sie nie udało, ale chyba dlatego że go jeszcze nie ogarniam:p
Co do twojego Duke'a to policz zęby przód tył i napisz ile masz, będziemy wiedzieli czy to wina przełożeń. Jeśli chodzi zaś o puszki filtry itd to samo rozwiercenie puchy nic ci nie da. Musisz otworzyć wydech (cały układ a nie inna puszka czy wiercenie), wyregulować gaźnik (wieksze dysze) i wtedy dopiero rozwiercić airboxa. Ja mam tak to wszystko zrobione i nie narzekam na braki mocy. Zamierzam w przyszłym tygodniu założyć mu łańcuch nowy i zębatki zmienic na oryginalne 16 - 42 i wtedy napisze jak hula.
PZDR.

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

28

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

ja mam pusty wydech, gaźnik chyba nie ruszany. Poprzedni właściciel miał założony gaźnik mikuni i wydech remusa (wyczytałem w briefie) a ja odziedziczyłem sprzęta z dellorto i z wydechem...  jakaś samoróbka ale na bank pusta bo jest WRC (warcy rycy cescy) i puszczona pod siedzeniem tak ze go nie widać. Ale to tylko koncowka wec nie sadze zeby cokolwiek to poprawiało a nawet nie zdziwił bym sie jakby pogarszało osiagi. Jesli chodzi o przelozenie to tak jak pisalem w innym miejscu Vmax to 192 czyli dosc duzo jak na SM. Jutro wpadne do garazu policzyc te zeby:) Dzieki za odp co do filtra! Jeśli chodzi o gaźnik to jak moto sie mocno zagrzeje to krztusi sie przy nawet małym dodaniu gazu i gasnie na wolnych..  tak wnioskuje ze to gaznik bo nic innego mi do glowy ine przychodzi. ale denerwujace to jest nie da sie ukryc.

Beats Per Second

29

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Ja u siebie mam akrapa końcówke, filtr powitrza BMC i zamiast boczka od filtra jest siatka z powerparts, szczerze to nie odczułem różnicy...dysze na bank trzeba większe, albo wyregulowac gaźnik, aha lekko dźwiek sie zmienił - ładniej powietrze zasysa

SMR 505

30

Odp: Guma na KTM LC4 SM '04

Moim skromnym zdaniem wszelkie grzebanie w układzie zasilania/wydechu MUSI być dostrojone na hamowni. Na innym forum czytałem info od kolesia, który założył Akrapy i po pół roku coś zaczęło mu moto "krzywo " chodzić. Okazało się że wygięła się przepustnica w gażniku na skutek "strzelania w gażnik".
Jeśli zaś chodzi o dobór przełożeń, może ten link będzie pomocny:
www.gearingcommander.com

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"