hehe... wiedziałem że po tym jak uderzę w stół właśnie Ty się odezwiesz. Bez urazy ale typowy przykłada fanatycznego maniaka modelu ;) ;) Zapomniałeś o wadze poczciwej i bezawaryjnej DRZety, no i o wzroście spalania ;) Tu może wypowiedzieć się Brzoza chociaż, nie wiem czy poprze kogoś krytykującego DRZete. Pewnie nam się nie pochwali.
Dziwne też że Hacker przejmujesz się kosztami korby i tłoka a lekka ręką wywalisz parę tysi na mody. Wiedząc że inwestycja jest tylko twą bezzwrotną fanaberia.
Generalnie w rozmowie z fanatykami zawsze będzie brakować argumentów.
P.s. Bez urazy Hacker ale olej w CRFie to max 5 minut (z odmierzeniem go w butelce i z przerwą na fajka) a nie tyle pierdolenia co w DRZecie ;) miałem DRZete w wersji E :D :D nie teoretyzuje.
Ze już nie wspomnę o specjalnej procedurze... sprawdzania stanu oleju w DRZecie. :mad:
Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach 44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR