16

Odp: mody w drz

ja z ktm wybieram 525 lub 520 exc. a co do dr-z to niestety niedomaga. ja żeby mieć w miarę to co lubie musiałem zmienić zębatki tyle że teraz to zabawa tylko na miasto bo vmax wychodzi 100km/h, więc poza miasto nie ma co, ale na wyprawy naszczęście jest ninja ;)

17 Ostatnio edytowany przez KotiDRZ (2010-11-08 14:25:42)

Odp: mody w drz

Dr-z moglaby miec chociaz te 50km, szkoda,ze ma tylko 40, ale i tak bardzo dobry sprzet, ciekawe jak ona lata przy 70 ps, musi zapierdalac strasznie:)

Black RiDeR

18

Odp: mody w drz

ja chce kupic exc 520 lub 525. to juz kwestia co i za ile sie trafi. Poki co nikt nie dzwoni po mojego gixera wiec spokojnie rozkminiam temat :(.

Motorynka -> SHL M04 -> M72 -> GPZ 550 -> VFR 750 -> GSX-R 750 -> ZX6R -> FZR 1000 -> TL1000S -> GSX-R 1000 -> LC4 660 SMC ;)

19

Odp: mody w drz

przesiadasz sie z plastika na sm :> ? :) sluszna decyzja

Black RiDeR

20

Odp: mody w drz

i co te 525 na SM pozniej ? kurde to troche zabawy bo przednia zawieche trzeba wymienic, hamulce itp. NIe lepiej 690 SMC ?

21

Odp: mody w drz

zawieszenia chyba nie trzeba, kola trzeba zmienic i jazda:) ale podzielam zdanie, lepiej 690 smc, tylko to juz troche wiecej kapusty trzeba na blat polozyc... :D

Black RiDeR

22 Ostatnio edytowany przez Krzemien (2010-11-08 15:06:34)

Odp: mody w drz

czy ja wiem ? obydwa mozna zlapac za 20-25K   w sensie 530 exc bo 525 nie widze

23

Odp: mody w drz

najlepsza opcja dla mnie to wyrwac cos z UK w granicach 12tys. troszke kaski tez pojdzie na ubranie i ochraniacze. Ew cos w polsce sie kupi. kola od F2ki i git. A exc dlatego bo jest lekki i mozna po ulicy latac i byc moze poscigam sie w jakims pucharze na naszym lubelskim torze :). no i mam serwis ktm na miejscu

Motorynka -> SHL M04 -> M72 -> GPZ 550 -> VFR 750 -> GSX-R 750 -> ZX6R -> FZR 1000 -> TL1000S -> GSX-R 1000 -> LC4 660 SMC ;)

24

Odp: mody w drz

na zawodach nie lataja drz tylko rmz450
takie mody to dobra opcja chociaz pieniądze moczysz straszne , a już ich nie wyciągniesz chyba ze w czesciach  :D

motoslide.com

25

Odp: mody w drz

Ale ja nie mam ambicji latania na zawodach,  ot moze jakis tor kartingowy czy cos podobnego raz na chinski rok,  to ma byc everyday driver i generator banana od ucha do ucha. Dla mnie  640 LC4 bylo poprostu za ciezkie.  Wiec podstawa jest mozliwosc rejestracji, niska waga i cena w okolicach 20K  na start

26

Odp: mody w drz

Kwota 20 kzł pozwoli Ci trochę powybierać w sprzętach.
Nie wiem czy na SMC starczy...

27

Odp: mody w drz

Barteksm napisał/a:

na zawodach nie lataja drz tylko rmz450
takie mody to dobra opcja chociaz pieniądze moczysz straszne , a już ich nie wyciągniesz chyba ze w czesciach  :D

Sorry chłopaki ale jeden sensowny głos... hehe nie wliczając DRZeto maniaków.  Ciągle mnie zastanawia czemu wszyscy upierają się by w DRZecie robić mody. Ach wiem... bo we wszystkich pozostałych tłok zmienia się co 2 tysiące km... tak? i olej trzeba zmieniać częściej niż raz na 5 tysięcy.  Do CRFy oleju wchodzi 690ml. co w całym sezonie daje mi bańkę oleju więcej niż do DRZety straszne panowie... koszta wyrywające z butów.  :D  :D

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

28

Odp: mody w drz

dukeSebo napisał/a:
Barteksm napisał/a:

na zawodach nie lataja drz tylko rmz450
takie mody to dobra opcja chociaz pieniądze moczysz straszne , a już ich nie wyciągniesz chyba ze w czesciach  :D

Sorry chłopaki ale jeden sensowny głos... hehe nie wliczając DRZeto maniaków.  Ciągle mnie zastanawia czemu wszyscy upierają się by w DRZecie robić mody. Ach wiem... bo we wszystkich pozostałych tłok zmienia się co 2 tysiące km... tak? i olej trzeba zmieniać częściej niż raz na 5 tysięcy.  Do CRFy oleju wchodzi 690ml. co w całym sezonie daje mi bańkę oleju więcej niż do DRZety straszne panowie... koszta wyrywające z butów.  :D  :D

Hmmm trza rozróżnić tych którzy "upierają się" i Ci co faktycznie robią mody - a tych jest kilku.
Ja robię mody w mojej DRZ ponieważ:
1) mam tą DRZ w b.dobrym stanie i żal mi jej sprzedawać i bawić się w coś innego.
2) mody to coś długofalowego - mam sianko to coś do niej dokupuje. Aby coś dokupić muszą poszukać, poczytać, pobawić się - ogólnie uczę się i bawię przy tym.
3) DRZ jest motocyklem bezawaryjnym i uniwersalnym. Natomiast co do oleju - to licz się z tym, że nie którzy wolą zmienić co 2 miesiące więcej oleju, niż co miesiąc mało oleju. Czynność ta sam ale jednak wykonujesz ją rzadziej.
4) takie 60 konne DRZ robią po 20000mil i się nie kończą tłoki ani korbowody
5) fajnie jest mieć dłubniętą poczciwą DRZ która porobi na torze wyczynowe motocykle :D
6) fajnie jest mieć 1 w Polsce 60 konną DRZ :D
7) fajnie jest coś zrobić samemu i mieć z tego satysfakcję niż kupić coś gotowego ;)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

29 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2010-11-08 18:33:28)

Odp: mody w drz

hehe... wiedziałem że po tym jak uderzę w stół właśnie Ty się odezwiesz. Bez urazy ale typowy przykłada fanatycznego maniaka modelu ;)  ;)  Zapomniałeś o wadze poczciwej i bezawaryjnej DRZety, no i o wzroście spalania ;)  Tu może wypowiedzieć się Brzoza chociaż, nie wiem czy poprze kogoś krytykującego DRZete. Pewnie nam się nie pochwali.

Dziwne też że Hacker przejmujesz się kosztami korby i tłoka a lekka ręką wywalisz parę tysi na mody.  Wiedząc że inwestycja jest tylko twą bezzwrotną fanaberia.

Generalnie w rozmowie z fanatykami zawsze będzie brakować argumentów.

P.s. Bez urazy Hacker ale olej w CRFie to max 5 minut (z odmierzeniem go w butelce i z przerwą na fajka)  a nie tyle pierdolenia co w DRZecie  ;)  miałem DRZete w wersji E  :D  :D  nie teoretyzuje.
Ze już nie wspomnę o specjalnej procedurze... sprawdzania stanu oleju w DRZecie. :mad:

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

30 Ostatnio edytowany przez dukeSebo (2010-11-08 18:29:18)

Odp: mody w drz

A zresztą modyfikujcie sobie ile wlezie...  i bez argumentów że na You Tube to na seryjnych wyprawiają takie rzeczy.  :D
Rozumiem satysfakcja i te sprawy... ale podchodzę do tego rozsądnie i nikt mnie nie przekona.
A dodatkowo pragnę obalić mit jak to wyczynowe sprzęty sa niezwykle wymagające.  ;)

Można by dyskusje zakończyć starym powiedzeniem ale... nikt z posiadaczy DRzety już by się nigdy do mnie nie odezwał  :D

Coś z kręceniem bata hehe...

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR