16 Ostatnio edytowany przez Qbol (2020-12-22 15:21:11)

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

Tłok udało mi się nieznacznie odchudzić. Po konsultacjach z użytkownikami i budowniczymi z różnych stron świata zaprzestałem dalszego drążenia tematu. Ma to śmigać zacnie.  Luzy na wale korbowym są w normie i daleko im do limitów. Obecnie regeneruję tylne zawieszenie. Łożysko sferyczne w kiwaku miało już duży luz, jednak wymiana nie jest taka prosta bo nie jest ono praktycznie osiągalne.
Zastosowałem inne łożysko, stoczone o jeden milimeter na średnicy i dołożyłem dystanse by skompensować różnicę w szerokości.
I teraz Oooogromny problem jaki napotkałem to demontaż wahacza. Nie mogę za cholerę wybić sworznia wahacza :/ Silnik wraz z wahaczem porusza się swobodnie. Używałem już penetrantów i palnika. Wczoraj zamówiłem dwie niskie nakrętki M14x1,5 by je skontrować i spróbować obrócić trochę tę oś. Jak w ten sposób się nie uda to pozostaje chyba tylko prasa :/

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/131888403_2965230787041472_4409891197171743995_o.jpg?_nc_cat=102&ccb=2&_nc_sid=a26aad&_nc_ohc=diD70isB80YAX_zaR_h&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=6955a67fdc41b11d0f275e97544c415e&oe=6006E55D

KTM SMC 660

17

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/ … e=6016F547

KTM SMC 660

18

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

Ok, silnik jest już na stole. Głowica ma wrócić z obróbki w drugiej połowie stycznia więc mam jeszcze czas na dopieszczenie reszty motocykla. Przy okazji wymienię łożyska w wahaczu i kiwaczce. Te znajdujące się w ramie proszą się już o wymianę. Teraz wiem skąd dochodziły nieprzyjemne odgłosy podczas pracy amortyzatora.



https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/135868995_2979280595636491_3538287826904238604_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=a26aad&_nc_ohc=HF7m92oi6wsAX9VzKW5&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=a3a11e79998b5e4b70cdc51f1e54cd02&oe=6016F547

KTM SMC 660

19

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

Update! Odebrałem głowicę! Tak jak wcześniej wspominałem w głowicy zostały wykonane:
- porting,
- kąty 45/30 w celu usprawnienia napełniania cylindra.
- dimpling zaworów wydechowych, czyli zaokrąglenie grzybków zaworowych w celu poprawy usuwania spalin z cylindra.
Poniżej fotki dla tych co nie śledzą FB.

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/138131785_2985493428348541_2391292217323411002_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=a26aad&_nc_ohc=MSxqw0vFSRQAX-u3qX1&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=6259adc25304d66d80674b61589bf84b&oe=60276CEE

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/138967738_2987623634802187_3980640035024054426_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=a26aad&_nc_ohc=YmS30dW90d8AX_GOHlI&_nc_oc=AQmUrvHJ7hKgEsPjco-FedghpNbmWHRtO7wyPkshK_ytSCZEfj3tKxitSXDUKiCYMZc&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=6f174a6cf8f48dd94663cfc2239cf3dc&oe=60241DD8

KTM SMC 660

20

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

Piękna robota!
I fajny temat, śledzę i kibicuję!

https://www.bikepics.com/members/81

21 Ostatnio edytowany przez Damian (Wczoraj 15:30:48)

Odp: Moja replika KTM SMS 660 Factory Replica :D

Hamowałeś Moto przed wyciągnięciem pieca ? I czy będziesz hamował gdy skończysz projekt?

Ktm125sx<Ktm300gs<YamahaXt600sm<Husqvarna 610sm<Szukam czegoś ciekawego