Oui napisał/a:Oponka 150 pasuje idealnie na felge 4,25 :)
Nawet husa wychodziła na takiej oponie w serii z obręczą 4,25
kucharz124 napisał/a:fender.bender napisał/a:Prawdopodobnie mówisz o zabiegu, który ja robiłem.
Felga 5,5” w exc 450 z oponą 170 nie trze o łańcuch, udało się upchnąć 180 (nie patrz z góry ma rozmiar bo niektóre opony mają inną geometrię) trzeba było odciąć lekko od strony łańcucha a od strony wahacza minimalnie się wytarła.
Jaki rok tej 450, i felga 5,5 na pewno nie trze o łańcuch? Jeśli w exc 530 2008 byłby taki sam wahacz to jest dla mnie nadzieja ;)
A dlaczego nie kupie zestawu prosto do exc hmm jakby takowy był za +/-2tys to biorę z miejsca bo za tyle właśnie mam do kupienia z apki komplet.
Głównie chodzi o kwestię felgi czy wejdzie bo opone potem można założyć węższą. A wymiana łożysk żeby pasowały pod oski i dorobienie tulejek to żaden problem dla mnie ;)
Prawdę mówiąc jakbyś ktoś miał komplet w tej cenie z felgą 4.25 to bym wziął bo ciężko znaleźć coś sensownego w dobrej cenie
Wahacz jest ten sam. Kat wszystko seria, łańcuch 520 vx2 od dida. Takiego kompletu 5,5 nie kupisz bo mało kto lubi to zakładać, prędzej znajdziesz 5” bo tak oryginalnie w smr szły obręcze i w lc4... co do cen to jest pewien monopol na rynku kół supermoto do ktma dlatego są takie drogie. Czasem złapiesz okazje ale trzeba bacznie obserwować rynek
hacker33 napisał/a:Bo dla 4,25 przewidziana opona to 140.
Ile ciekawych opon masz w takim rozmiarze?
Opisz trochę temat bo wiem, że coś tam torowałeś. Patrzyłeś jak ma się opona 150 na 4,25” do 160 na 5”?
Opona oponie nie równa więc nie jest łatwo ogarnąć te różnice jak ma się różne opony... ja osobiście miałem wrażenie, że na 150 był bardziej zwrotny ale nie miałem porównania 1:1 opon