Odp: Jakie gumy?
Goldspeedy który rok i za ile?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Jakie gumy?
Strony Poprzednia 1 … 61 62 63 64 65 … 70 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Goldspeedy który rok i za ile?
Dziku PW
a goldspeed wrocil na rynek? w aaaracing dalej pusto
W temacie gooldspeeda jestem zielony, które opony macie na myśli, ultra street sport czy pre-cut supermoto?
Na stronie producenta tych pierwszych nie znalazłem ale jeśli dziku masz te pre cut’y do sprzedania to chętnie odkupię.
ja mam pre-cuty, sa zaje..ste. Ale juz w zeszlym roku mialem problem zeby kupic, bo goldspeed wstrzymal produkcje
Witam poszukuje opon coś w stylu haidenau k73 tylko problem jest ten że mam przednią felge w rozmiarze 16.5 inaczej 420 i mam problem z poszukaniem dobrych opon deszczowych ktoś coś poleci ?
Kuczol o ile się nie myle to goldetyre robi takie wety, tylko nie wiem czy mają homologację. Jutro skoczę do garażu to Ci powiem dokładnie bo posiadam taką oponę.
Kuczol o ile się nie myle to goldetyre robi takie wety, tylko nie wiem czy mają homologację. Jutro skoczę do garażu to Ci powiem dokładnie bo posiadam taką oponę.
dobra już nie musisz sprawdzać poszukałem na allegro :) wielkie dzięki tego szukałem !
Goldspeed ma deszczówkę z homologacją 16,5'
Ja ciegle kminię opony ale na jutubie jest pewnien Hans, na kanale kurweradiustv, kótry polecam jak ktoś kuma szprechanie.
Chłop dożyna opony na superduke 1290 i bardzo zachwala Continental conti road attack 3.
Pisałem z nim troche ostatnio i poleca z całych sił nawet do lzejszego SMC690.
Chłop raczej wie co mówi bo latał wczesniej LC4 w SM.
Jak mi sie uda wyrwac te kapcie w przyzwoitej cenie to zobaczymy czy prusakowi można ufać.
Z opisu opon Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 może wynikać, że będzie to rewelacyjna opona.