931

Odp: Jakie gumy?

Goldspeedy który rok i za ile?

932

Odp: Jakie gumy?

Dziku PW

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

933

Odp: Jakie gumy?

a goldspeed wrocil na rynek? w aaaracing dalej pusto

SMCR Wings

934

Odp: Jakie gumy?

W temacie gooldspeeda jestem zielony, które opony macie na myśli, ultra street sport czy pre-cut supermoto?
Na stronie producenta tych pierwszych nie znalazłem ale jeśli dziku masz te pre cut’y do sprzedania to chętnie odkupię.

KTM SMC-R 2012

935

Odp: Jakie gumy?

ja mam pre-cuty, sa zaje..ste. Ale juz w zeszlym roku mialem problem zeby kupic, bo goldspeed wstrzymal produkcje

SMCR Wings

936

Odp: Jakie gumy?

Witam poszukuje opon coś w stylu haidenau k73 tylko problem jest ten że mam przednią felge w rozmiarze 16.5 inaczej 420  i mam problem z poszukaniem dobrych opon deszczowych ktoś coś poleci ?

937

Odp: Jakie gumy?

Kuczol o ile się nie myle to goldetyre robi takie wety, tylko nie wiem czy mają homologację. Jutro skoczę do garażu to Ci powiem dokładnie bo posiadam taką oponę.

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

938 Ostatnio edytowany przez kuczol (2019-01-04 21:15:22)

Odp: Jakie gumy?

Żonkil napisał/a:

Kuczol o ile się nie myle to goldetyre robi takie wety, tylko nie wiem czy mają homologację. Jutro skoczę do garażu to Ci powiem dokładnie bo posiadam taką oponę.

dobra już nie musisz sprawdzać poszukałem na allegro :) wielkie dzięki tego szukałem !

939

Odp: Jakie gumy?

Goldspeed ma deszczówkę z homologacją 16,5'

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

940

Odp: Jakie gumy?

Ja ciegle kminię opony ale na jutubie jest pewnien Hans, na kanale kurweradiustv, kótry polecam jak ktoś kuma szprechanie.
Chłop dożyna opony na superduke 1290 i bardzo zachwala Continental conti road attack 3.
Pisałem z nim troche ostatnio i poleca z całych sił nawet do lzejszego SMC690.