Tak, wg. schematu ze sklepu korbowód jest niewymienny, może zrobili to, żeby zarobić? Nie wiem, ale idąc po numerze wału dla SM500 czyli 8000A4178 trafiasz w necie na wał od Husqvarny 510, gdzie na ich schemacie korbowód występuje oddzielnie, czyli jest wymienny i ori kosztuje 195 euro, Prox w PL 600zł, tłok ori w PL 820 zł, zamiennik 560 zł.
Z czego tłok? A z czego ma być? Tak, to jest Husqvarna, tak jak Beta waliła w swoje ramy RFS-y, tak jak GAS GAS walił w swoje ramy silniki od WR250 tak samo robi SWM, ba, nawet śmiem twierdzić, że ramy i wahacze są od TE450/510 2009+ bo wyglądają identycznie.
No jasne, że wszystko da się zniszczyć, ale bez przesady. Na torze większe szanse, że się wyglebisz niż na ulicy. Dobry znak, że rysunki układu chłodzenia SWM/Husqvarna wyglądają na moje oko 95% identycznie, więc w PL tez kupisz, jak nie nowe, to używane. Wydech sam sobie naprawisz, zegary, lampy, podnóżki, kierownica - no daj Pan spokój :D
To, że Delta umie antyhoppingi to wiem, ale popatrz na ludzi, którzy się nie ścigają. Levis sam pisał, ze na Apce boi się stawiać na koło, ja na brudasach w 525 nawet nie myślałem o tym, a tu mowa o wchodzeniu w zakręt na powerslide :)
Tak, ze sprzedażą będzie problem, zgadzam się.
EXC 525 in progress