Odp: Motocykl powyścigowy
W tym smr masz do wymiany korba, tłok i zawory. To minimum. Nie mówię że to źle. Taki czas. Ale później wiesz co jest
KTM SMR450 '13 #23
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Motocykl powyścigowy
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W tym smr masz do wymiany korba, tłok i zawory. To minimum. Nie mówię że to źle. Taki czas. Ale później wiesz co jest
Czyli jakieś 4 tys + robocizna bo sam tego nie wykonam. Domyślam się w takim razie , że tak będzie z każdym sprzętem , który nie kosztuje 20 tyś
Dla świętego spokoju każdego wyczyna warto otworzyć po kupnie.
Ja wolałbym kupić i zrobić remont niż kupić po remoncie.
Ktoś zrobi remont, zapomni wymienić jakąś małą pierdołkę (tak jak levis mierzy sprężyny a nie wymienia) np. pompę oleju albo łożysko balansera i ono Ci się urywa za 5-10mth robiąc spustoszenie w wyremontowanym silniku.
Jeżeli masz blisko to jedź zobaczyć tego smr-a i oceń go chociaż z zewnątrz. Zobacz w jakim stanie ma napęd, tarcze hamulcowe, łożyska główki ramy, łożyska kół. Czy faktycznie wygląda na zadbany. Czy odpali od razu. Bo czasami ktoś tu się zastanawia nad perełkami przez miesiąc myśląc i pytając o jakieś detale a na miejscu się okazuje że sprzęt w ogóle nie bangla.
Tarcze i klocki to lekko ponad 1000zł. Poproś więc może kolesia o lepsze fotki tych podzespołów.
Jeżeli masz blisko to jedź zobaczyć tego smr-a i oceń go chociaż z zewnątrz.
W jedna stronę mam 500km , muszę znaleźć jeszcze z jedna lub dwie sztuki do obejrzenia po drodze .
Wczoraj odgrzebałem tu na forum temat o wybuchających silnikach rfs smrów ze starszych modeli i muszę przyznać , że odrobinę to wystudziło moje zapędy
haker - są części, które wymagają wymiany za każdym razem a są takie, które wymagają inspekcji i jeżeli jest w normie to się zakłada i tyle...
tym tokiem rozumowania, za każdym razem jak otwierasz silnik, to powinieneś korbę wymienić, a nie mierzyć.
Wiadomo, że najlepiej po otworzeniu silnika to zostawić tylko wał, skrzynie biegów i cylinder jak trzyma wymiar - a resztę wymienić... Natomiast takich remontów chyba nikt oprócz jakiś pro teamów GP może sobie na to pozwolić.
Co innego jeżeli chodzi o newralgiczne rzeczy - typu uszczelniacze, kluczowe łożyska, oringi - te zawsze wymieniam.
Także podtrzymuję moje zdanie, że mierzenie sprężyn, które defacto pracują z lekkimi zaworami tytanowymi to całkowicie normalny proces :)
Odnośnie tematu - jeżeli chcesz jeździć przez kolejne 60 godzin to weź po prostu moto od delty. Jeżeli chcesz kupić od razu otworzyć i zrobić wszystko tak, żeby wytrzymało kolejne 100h, to bierz KTMa od miecia.
Jeżeli śpisz na forsie, nie boisz sie serwisu i chcesz mieć top maszynę, to bierz TMa od Mańka
tyle w temacie
Z RFS "wybuchały" jeżeli można to tak nazwać tylko 560.
Pozostałe pojemności są "bezpieczne". A jeżeli coś się komuś stało to chyba tylko przez nie umiejętny serwis lub przez przeciąganie interwałów serwisowych bo to przecież pancerny RFS.
Ogólnie co nie kupisz na tor z torowych maszyn lub nawet z cywilnych i będzie je ujeżdżał tylko po torze to licz się z corocznym remontem/inspekcją. Jeżeli będzie szarpać te 50mth w sezonie.
A jak z bleboodpornością takich sprzętów ? przez zimę zamierzam szlifować technikę i formę na pitbikach , ale na początku pewnie trochę gleb będzie.
idioto odporne.
Oczywiście jak się postarasz to wszytko popsujesz.
Z moich doświadczeń: Warto zabezpieczyć chłodnice, jak chcesz jeździć w terenie. No i co jakaś mocniejsza gleba to kierownica może się pogiąć.
Warto mieć w zapasie na każdy wyjazd klamkę sprzęgła.
A w garażu dźwignię zmiany biegów.
Warto mieć w zapasie na każdy wyjazd klamkę sprzęgła.
A w garażu dźwignię zmiany biegów.
klamka Sprzęgło, hamulec. Zestaw do odpowietrzania hamulca jak lubi się robić fikołki. ;)
Lepiej od zawodnika niż od Andrzeja który płacze, że jedna mała uszczelka kosztuje 150zł.
hacker33 napisał/a:Warto mieć w zapasie na każdy wyjazd klamkę sprzęgła.
A w garażu dźwignię zmiany biegów.klamka Sprzęgło, hamulec. Zestaw do odpowietrzania hamulca jak lubi się robić fikołki. ;)
No i najważniejszy element, którym naprawisz wszystko to trytyrytki i można śmigać na zawody :)
Zestaw do odpowietrzania hamulca jak lubi się robić fikołki. ;)
Trauma po MM została xD
mallly200sx napisał/a:hacker33 napisał/a:Warto mieć w zapasie na każdy wyjazd klamkę sprzęgła.
A w garażu dźwignię zmiany biegów.klamka Sprzęgło, hamulec. Zestaw do odpowietrzania hamulca jak lubi się robić fikołki. ;)
No i najważniejszy element, którym naprawisz wszystko to trytyrytki i można śmigać na zawody :)
Zapomniałeś o równie ważnej Power Tape!?
A jak z bleboodpornością takich sprzętów ? przez zimę zamierzam szlifować technikę i formę na pitbikach , ale na początku pewnie trochę gleb będzie.
Gleby zawsze są,a te na początku są najbezpieczniejsze:)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Motocykl powyścigowy
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 76 zapytań