Odp: Kupię WR250X
KLX robi takie same przebiegi jak WR, czyli jeśli kupisz coś z 20 000 przebiegu to masz spokój przez 80 000. Te na aukcjach mają małe przebiegi co widać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
KLX robi takie same przebiegi jak WR, czyli jeśli kupisz coś z 20 000 przebiegu to masz spokój przez 80 000. Te na aukcjach mają małe przebiegi co widać.
Ok to nie skreślam też KLX. KLX chyba jest nawet lżejsze od WR?
EDIT: spojrzałem na osiągi i KLX na asfalt totalnie odpada.
No przecież nie o moc Ci chodziło.
Dokładnie.
Od handlarza nie kupiłbym sprzętu torowego lub takiego po tuningu.
Fajną to ma facet RMZ450 z papierami. To jest git sprzęt na ulicę hehe.
Hacker - dla kaskaderow może tak :D Ale sam chętnie bym przyjął...
No przecież nie o moc Ci chodziło.
To fakt nie o moc mi chodziło, ale jednak taki KLX sporo odstaje od WR.
Jeździłem WR250X i nic słabszego bym nie chciał na asfalt.\
No i KLX ma zawias gorszy z tego co mówią testy.
Tak poczytałem i KLX byłby spoko ale w rocznikach 2013-2015. Waga podobna do WR ale moment obrotowy lekko wyższy i osiągany przy niższych obrotach. Zawias można "stuningować" pod asfalt:)
A jak się ma taka XR400 do WR250X? Zawieszenie pewnie dużo gorsze. Na pewno lepiej idzie z dołu ale góra tam nie istnieje. Ciężko z częściami?
Bo pojawiła się na OLX taka jedna zadbana sztuka:
[url]https://www.olx.pl/oferta/xr-400-jak-nowa-CID5-IDxxQSD.html[/url]
ja bym zaryzykował tą xr, nie podejdzie Ci to sprzedaż na wiosne
W ogłoszeniu jest napisane, że ma włożony jakiś sportowy gaźnik. Pewnie jakiś FCR. Ciekawe jak z serwisowaniem takiej XR400. Czy olej tak samo jak w XR650 też co 1000km?
to już lepiej bierz DRZ , praktycznie to samo , ale ma lepszy zawias no i ze sprzedażą nie bedzie problemu. Widzisz jak się XR'ki sprzedają chociażby tu na forum
Jak mam brac DRZ to już wolę WR250X.
Nie możesz się zdecydować na jeden model to nie szukaj moto które cieżko będzie sprzedać, bo czytając twoje posty szansa że coś ci się nie spodoba jest duża i bedziesz chciał zmienić
nie chcesz DRZ , ale interesujesz się xr'ką , która mocowo i wagowo wypada tak samo jak drz , ale ma gorszy zawias i jest chłodzona powietrzem...za tą samą cenę w dodatku
Nie pakuj się w KLX głównie chodzi mi o 300R mało części problem z ponad wymiarowymi tłokami i ogólnie części trzeba ściągach z Japonii. Do tego producent nie przewidział wymiany korby... Jest to dohc więc trzeba kręcić by to szło, a jak już się wkręci to i tak nie idzie :D
Kolega miał owego klx300r ja latałem na Xr400R co mogę stwierdzić, z doświadczenia xr robi klx.
XR400R idzie z dołu jak ciągnik tego nie trzeba wkręcać bo po co... Skrzynia 5 biegów znakomicie rozciąga moment i moc. Nie co w klx kiedy musisz wachlować biegami... Klx jest niższy XR wyższa. Seryjnie klx ma usd xr zwykły zawias, ale w xr wstawiasz zawias od crf i po problemie.
Drz 400 to klocek, przed zakupem XR testowałem drz i dziękuję bardzo... W terenie na drz nie mogłem się odnaleźć, dziwnie jak dla mnie przesunięty środek ciężkości na przód. Dlatego padło na xr400r... O niezniszczalności xr chyba Ci nie muszę pisać?
Swoją XR400R na wiosnę będę chciał sprzedać jak coś to PW. Jeśli chcesz się dowiedzieć jeszcze czegoś śmiało pisz.
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9 10 11 … 32 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Kupię » Archwium - Kupię » Kupię WR250X
Wygenerowano w 0.070 sekund, wykonano 70 zapytań