A tak z ciekawości ile masz wzrostu? Miałem okazję pojeździć trochę na 625 i 640 mając 525 i ogólnie wydawały mi się niższe od mojego. Siedzenie jest szersze co tak jak napisałeś może powodować, że wydaje się wyższe. Ja jestem dosyć wysoki więc mogłem tego aż tak nie zauważać. W każdym razie lc4 żeby postawić na stołek musiałem zawsze się nagimnastykować, a pod swoje 525 po prostu wsuwam ;) Ale kiedyś Hermes jak stawiał mój sprzęt na stołek zdziwił się, że stoi tak wysoko i że nie trzeba podnosić żeby podstawić.
Na wiosnę jeździłem też dwa dni testowo na 690 i mimo szerszej kanapy też wydawał się niższy od 525.
Co do schodów to zjedziesz praktycznie wszystkim. Zjeżdżałem dziobalem 690 z wydechem pod spodem przy moich prawie 120kg w kombinezonie i wszystko bylo ok :) Ale wszystko zależy od tego jak strome są schody, na jednych przytarłem ramą w 525, a po innych 690sm też pojedzie.
A co do tych czynności serwisowych. Wszystko zależy od Ciebie. Wiadomo, przy pierwszej próbie może pójść dłużej, ale potem już będziesz wiedział co i jak. Przy regulacji zaworów dostęp jest słaby na wydechach, ale całkowite zdjęcie chłodnic też jak dla mnie jest bez sensu, wystarczy zrzucić je z mocowań, mieć długą przedłużkę i jest ok.
Karolo dobrze napisał: "Ciężko powiedzieć, bo zazwyczaj robie to z browarem przywracając karkowke na grillu ale pracując caly czas..."
Co do obniżeń zawieszenia są zestawy tego typu: [url]https://archiwum.allegro.pl/oferta/lucas-obnizenie-zawieszenia-ktm-lc4-e-duke-ii-640-i6750450621.html[/url]
pytanie jak do tego przód dopasować i czy to sie ogólnie sprawdza. Ale jest prawie 6 rano w niedziele więc moje rady mogą nie być do końca trzeźwe ;)
Pozdro
Yamaha DT125X
KTM EXC 525