Odp: SMC-R vs 701
Nówkę/nówkę, stan licznika "0" - jako ciekawostkę powiem, że dopiero po sprzedaniu motocykla klientowi fabryka przysyła kody do odpalenia silnika na podstawie których serwis podczas przeglądu zerowego może go uruchomić. Wcześniej pomimo, że motocykl stoi w salonie u autoryzowanego dealera nie ma możliwości uruchomienia silnika gdyż jest on zablokowany, tak więc możesz być pewny kupując nówkę, że nikt go wcześniej nie pałował po placu wokół salonu.
Co do ceny to nie wiem, czy dobra czy nie, wyniosła 38,2 - sadzę, że najgorzej jak za nowy motocykl średniej klasy wyposażony seryjnie w pakiet elektroniki obejmujący cornering ABS, 4 mapy zapłonu, 9 poziomową kontrolę trakcji, anty-wheelie, kontrolę startu, quickshifter z downshifterem i w ciul pewnie innych bajerów o których jeszcze nie wiem.
Póki co zamówiłem rolki na widelec i na wahacz, bo były w rozsądnej cenie - pozostałe gadżety z katalogu powerparts kosztują tyle, że ratunku więc na razie się wstrzymałem.
Miłą niespodzianką jest seryjny tłumik który bardzo fajnie gada - w każdym motocyklu od razu zakładałem jakiś wybajerzony akcesoryjny, a tu się zaczynam zastanawiać, czy warto.