Temat: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto
Witam. Sprzedam KTM-a 530 EXC-R w wersji supermoto. Więcej info w aukcji :
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-530-supermoto-akrapovic-exel-rim-powerparts-jak-nowy-ID6AoXdJ.html[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [S] KTM 530 EXC-R Supermoto
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam. Sprzedam KTM-a 530 EXC-R w wersji supermoto. Więcej info w aukcji :
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-530-supermoto-akrapovic-exel-rim-powerparts-jak-nowy-ID6AoXdJ.html[/url]
maćko co Ty masz tam za opony załozone ?
Wyglądają jak Heidenau K73
Dokładnie
Dla konkretnego zdecydowanego kupca do oddania za 21.500
Up !!
Do końca tygodnia do oddania za 20 tys bez nego.
Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?
Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?
Jak to w dużym EXC. Co do budżetu, dla jednych sporo, dla innych wyjdzie tanio. Czasowo? Chodzi o mth, czy ile czasu potrzeba na zmianę oleju? :D
Generalnie jeśli chodzi o serwis w XC4 jest kilka zalet: dwa obiegi (więc częste zmiany oleju w silniku nie obciążą mocno budżetu, 0,6l), jeden filtr oleju, zawory na płytkach (rzadziej trzeba przestawiać, duże pola tolerancji), żeby zawory sprawdzić jest jedna pokrywka (a nie dwie jak w RFS'ie), łańcuch rozrządu nie musi być rozpinany do zmiany.
Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?
Hymmm tragedii nie ma. Co 10 mth wymiana oleju w silniku, co 20 mth wymiana oleju w skrzyni. Regulacja zaworów co sezon. Wiadomo jakaś wymiana tłoka już większe koszta ale to było robione 80 mth temu. Jeśli masz zadbany nie zajechany pewny sprzęt i wszytsko robione na czas to serwis tego motocykla budżetu nie zrujnuje.
Czyli XC4 w takim 530 jest łatwiejsze w serwisowaniu od takiego RFS w np. 525?
Co do czasu o który pytałem to chodziło mi nie o interwały pomiędzy wymianami oleju, a faktycznie ile schodzi z tą robotą.
W 525 jest 2 filtry papierowe do wymiany każdorazowo + 2 filtry siateczkowe do wyczyszczenia.
Czy w 530 właśnie dzięki dwóm obiegom mniej czasu schodzi na wymiany oleju w silniku? A jak z wymianą w skrzyni co te 20mth? Też szybko i łatwo?
Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530? Czy lepiej pozostać już przy moim 675 bo tam tylko wymiana oleju co 6000km, regulacja zaworów co 20000km, wymiana filta powietrza co sezon i tylko jeździć (wiadomo, płyn chłodzący, hamulcowy, świece i tego typu sprawy to wg serwisówki). Ale w tych 525/530 przeraża mnie właśnie czas jaki trzeba poświęcać na te częste wymiany oleju, kontrole luzu zaworowego, a najgorsze to wymiana tłoka, później korby a kiedyś i cylinda.
Czy sezonowo da się zamknąć w kwocie 3000zł? (oczywiście bez paliwa i opon).
Przy wymianie oleju w silniku masz do odkręcenia 3 śruby. Dwie od pokrywy filtra i jedna spust z ekranem do wyczyszczenia.
Taka wymiana osobie, która potrafi używać klucza nie zajmie więcej niż 10 minut, można szybciej, można wolniej.
Co do skrzyni, 2 śruby jedna z magnesem, druga ekran siatkowy do wyczyszczenia.
Nie wiem czy wytrzymał byś 6kkm w sezonie na EXC. Jeśli boisz się ubrudzić sobie ręce i żałujesz grosza na serwis, to wyczynowe SM na pewno nie jest dla Ciebie.
Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530?
Nie.
nashman_supermoto napisał/a:Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530?
Nie.
wtedy lepiej 690.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » [S] KTM 530 EXC-R Supermoto
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 75 zapytań