1

Temat: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Witam. Sprzedam KTM-a 530 EXC-R w wersji supermoto. Więcej info w aukcji :

[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-530-supermoto-akrapovic-exel-rim-powerparts-jak-nowy-ID6AoXdJ.html[/url]

2

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

maćko co Ty masz tam za opony załozone  ?

drz y/sm 434

3

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Wyglądają jak Heidenau K73

PBM

4

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Dokładnie

5

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Dla konkretnego zdecydowanego kupca do oddania za 21.500

6

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Up !!

7

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Do końca tygodnia do oddania za 20 tys bez nego.

8

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?

MT-07

9

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

nashman_supermoto napisał/a:

Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?

Jak to w dużym EXC. Co do budżetu, dla jednych sporo, dla innych wyjdzie tanio. Czasowo? Chodzi o mth, czy ile czasu potrzeba na zmianę oleju? :D
Generalnie jeśli chodzi o serwis w XC4 jest kilka zalet: dwa obiegi (więc częste zmiany oleju w silniku nie obciążą mocno budżetu, 0,6l), jeden filtr oleju, zawory na płytkach (rzadziej trzeba przestawiać, duże pola tolerancji), żeby zawory sprawdzić jest jedna pokrywka (a nie dwie jak w RFS'ie), łańcuch rozrządu nie musi być rozpinany do zmiany.

PBM

10

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

nashman_supermoto napisał/a:

Jak serwisowanie tego exc? Mocno obciąża budżet? I czasowo jak to wychodzi?

Hymmm tragedii nie ma. Co 10 mth wymiana oleju w silniku, co 20 mth wymiana oleju w skrzyni. Regulacja zaworów co sezon. Wiadomo jakaś wymiana tłoka już większe koszta ale to było robione 80 mth temu. Jeśli masz zadbany nie zajechany pewny sprzęt i wszytsko robione na czas to serwis tego motocykla budżetu nie zrujnuje.

11

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Czyli XC4 w takim 530 jest łatwiejsze w serwisowaniu od takiego RFS w np. 525?

Co do czasu o który pytałem to chodziło mi nie o interwały pomiędzy wymianami oleju, a faktycznie ile schodzi z tą robotą.
W 525 jest 2 filtry papierowe do wymiany każdorazowo + 2 filtry siateczkowe do wyczyszczenia.
Czy w 530 właśnie dzięki dwóm obiegom mniej czasu schodzi na wymiany oleju w silniku? A jak z wymianą w skrzyni co te 20mth? Też szybko i łatwo?

Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530? Czy lepiej pozostać już przy moim 675 bo tam tylko wymiana oleju co 6000km, regulacja zaworów co 20000km, wymiana filta powietrza co sezon i tylko jeździć (wiadomo, płyn chłodzący, hamulcowy, świece i tego typu sprawy to wg serwisówki). Ale w tych 525/530 przeraża mnie właśnie czas jaki trzeba poświęcać na te częste wymiany oleju, kontrole luzu zaworowego, a najgorsze to wymiana tłoka, później korby a kiedyś i cylinda.

Czy sezonowo da się zamknąć w kwocie 3000zł? (oczywiście bez paliwa i opon).

MT-07

12

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

Przy wymianie oleju w silniku masz do odkręcenia 3 śruby. Dwie od pokrywy filtra i jedna spust z ekranem do wyczyszczenia.
Taka wymiana osobie, która potrafi używać klucza nie zajmie więcej niż 10 minut, można szybciej, można wolniej.
Co do skrzyni, 2 śruby jedna z magnesem, druga ekran siatkowy do wyczyszczenia.
Nie wiem czy wytrzymał byś 6kkm w sezonie na EXC. Jeśli boisz się ubrudzić sobie ręce i żałujesz grosza na serwis, to wyczynowe SM na pewno nie jest dla Ciebie.

PBM

13

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

nashman_supermoto napisał/a:

Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530?

Nie.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

14

Odp: [S] KTM 530 EXC-R Supermoto

gierwi napisał/a:
nashman_supermoto napisał/a:

Jak robię te 6000km w sezonie to ma sens kupno 530?

Nie.

wtedy lepiej 690.

MT-07