16 Ostatnio edytowany przez anderson10 (2018-06-07 21:56:22)

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Oui napisał/a:

140 to chyba przy jakiś przełożeniach typu 16 39 xD

U mnie jest 15/41 , czyli motocykl jest dość mułowaty i tak 110-120 jest git , potem to już ryk wyk a odpychać się nie odpycha

Zgodzę się ;p Ale znów to stuntu fajnie mieć jakąś większą zębatkę z tyłu, a co za tym idzie pogorszy się przelotówka. Także sam widzisz, jakbyś nie kombinował to coś stracisz kosztem poprawienia czegoś innego ;)

17

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Ja po big bore mam przelozenia 15/43 w drz wstaje na kolo z 4 przelotowka to 120-160 max nie narzekam

drz y/sm 434

18

Odp: Supermoto na ulice/stunt

hacker33 napisał/a:
levis napisał/a:

Fs570 ?

Subframe w postaci plastikowego zbiornika paliwa....słabo to widzę w stuncie?:)

Subframe w FS570 jest plastykowy, ale nie ma nic wspólnego z zbiornikiem paliwa.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

19

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Szkoda, że kosztuje 1500zł :(

EXC 525 in progress

20

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Dobra, pogadałem z paroma znajomymi i chyba padnie na drz. Jakieś porady co do Nich? Jakie wersje, na co patrzeć, mocne/słabe strony?

21

Odp: Supermoto na ulice/stunt

najlepiej wersja E/Y , masz odrazu pełną moc (nie musisz się bawić w dopasowywanie gaźnika , wydechów itp.) , i są sporo lżejsze od wersji S/Sm. Z tym że ciężko będzie znaleść już gotową na supermoto , raczej wersja enduro i będziesz musiał sobie koła dokupić

DRZ 400 SM ---> Husqvarna SM 610 ---> KTM EXC 530

22

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Dużo gadki.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=ku3Obps2-K4[/url]

Ciskaj w link wyżej i wybierasz, który Ci się najbardziej podoba a potem przeglądasz oferty na internecie i kupujesz ;)

23

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Ja to nie rozumiem dlaczego niektórzy piszą, że minimalna pojemność to xxxxx. Słyszałem dużo opinii, że WR250X bije na głowę 400sm głównie przez zwinność i wagę. Podobno nie odczuwa się gorszych osiągów i ci, którzy się przesiedli z WR na DRZ żałowali i wracali do WR.
Ale co ja tam wiem, jak katuję tylko WR250X od 6 lat...
ps. oczywiście nie ma gorzej brzmiącego moto niż ta wrka :P

yamaha 29 koni
husq więcej koni

24

Odp: Supermoto na ulice/stunt

WRka ma kozackie zawieszenie dodatkowo.
Na plus tego słabego brzmienia jest to, że nie słychać zbytnio w momentach kiedy nie chcesz być słyszanym :D

WR250X -> Husaria 701

25

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Mi również zdecydowanie lepiej się śmigało WR250X jak DRZ400sm. Tak jak pisze klayman waga i zwinność robi robotę.
Shonek również ma racje, że zawieszenie super w WR, może troszkę zbyt miękkie w porównaniu do innych supermoto, ale dużo lepsze jak w 400sm.

Yamaha WR250X -> KTM 690SMCR EVO2

26

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Przesiadłem się właśnie z drz na wr 250 x i dla mnie to sztosiwo. Jedyne czego ciut brakuje to mocniejszy dół.

DRZ 400 SM - SOLD
WR 250 X

27

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Ja się również podpisuje pod ostatnimi czterema postami. wr wymiata i też ujeżdżam ją od 2014 roku bez najmniejszej chęci na zmianę.

dabljuer250x

28

Odp: Supermoto na ulice/stunt

A czy w WR250x po zmianie tłumika na akcesoryjny zmienialiście mapę w komputerze? Dokładaliście moduł typu PC/Bazzaz/RapidBike ?

MT-07

29

Odp: Supermoto na ulice/stunt

nie trzeba nic zmieniać aczkolwiek ludzie twierdzą że power commander V z dobrą mapą robi robotę.

dabljuer250x

30 Ostatnio edytowany przez shonek (2018-06-26 15:52:31)

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Nie trzeba. Grubą kasę trzeba na to wyłożyć, przy dobrych założeniach jakieś max 33-34km można uzyskać. Nie wiem czy warto.
"Bazzaz" dziwne bo przeczytałem to jako Brazzers

WR250X -> Husaria 701