1

Temat: Supermoto na ulice/stunt

Planuje zakup SM, dosyc powaznie, z tym, że mam wymagania:
1. Serwisowanie - wiem wiem, supermoto itp, ale nie chcialbym liczyć przebiegu na motogodziny, ani wydawać w ch*j pieniedzy na serwis
2. pojemność, no minimum 400+, ma to sie odpychac, byc agresorem i dawać duzo przyjemności
3. Waga - Nie chce ociezalego kloca
4. Ma się tym dobrze jeździć w stuncie - i nie chodzi tu tylko o powery - chodzi o wszystko: Cyrkle, combosy, drifty, stopale, kangooro, ma byc przyjemne do trudnych trickow
5. Przejażdżka od czasu do czasu 300km w ciagu jednego dnia (czyli traska okolo 150km w jednąstronę) ma nie skutkować chęcia samobójstwa, czyli 110km/h ma byc optymalnie przyjemne na dłuższą trase.
6. jesli trasa, to ludzie, z homologacją.

Pojemnosc - nie istotne

Wiem, wymagania w ch*j, ale niesety ;) Myslalem nad lc4 640, ale nie wiem jak to sie ma do tego wszystkiego.

Dziękuję za uwagę,
Pozdrawiam

2

Odp: Supermoto na ulice/stunt

150km to są max 2h jazdy, więc to przetrwa każdy motocykl.

Ja bym poszedł w WR250X

LC4 do nauki stuntu, toż to kloc. Nie pokrywa się z 3 punktem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Fs570 ?

Aprilia SXV 450

4

Odp: Supermoto na ulice/stunt

levis napisał/a:

Fs570 ?

Subframe w postaci plastikowego zbiornika paliwa....słabo to widzę w stuncie?:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Aprillia sxv 550 mały szatan.   Pkt5  takie przeloty to na zlocie robiliśmy  na pełnej  no kurłie  "hacker33" może Ci potwierdzić

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

6 Ostatnio edytowany przez anderson10 (2018-06-07 18:59:27)

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Najpierw piszesz, że pojemność 400ccc+ a później że to nie istotne ;) Budżet jakim dysponujesz to? Jak dla mnie takim uniwersalnym sprzętem byłoby smc/r 690 (chociaż trochę waży). Jeśli mniejsze koszta to porobiona DRZ (np E->SM). Pozdro.

7

Odp: Supermoto na ulice/stunt

EXC 400 do 2007, DRZ 400.

EXC 525 in progress

8 Ostatnio edytowany przez wodeczka94 (2018-06-07 20:49:46)

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Z trasą chodzilo o to, zebym ja nie mial chęci na samobójstwo, nie motocykl :D to ze 200km trasy zniesie kazdy motocykl prawie, to wiem ;)
Pojemnosc od 400, nieistotna gorna granica ze wzgledu na uprawnienia :P
I nie chce sie uczyc stuntu na nim, coś tam potrafię :P

Dlaczego EXC 400 do 2007? Co z 520/525?
Boje sie, ze DRZ bedziem nie wkurzac na trasach :/

No i co sądzicie o tej 640 lc4? :P

9 Ostatnio edytowany przez Oui (2018-06-07 21:23:55)

Odp: Supermoto na ulice/stunt

nie ma supermoto , które spełnia wszystkie twe wymagania :)

wyczyny typu exc , wr , smr itp. będą dobre do stuntu i wariactwa , ale w trasie średniawo no i serwis wymagający
lc4 będzie dobry w trasie i do podstawowych wygłupów jak gumy i stopale , do prawdziwego stuntu raczej średnio się będzie nadawać

drz taki złoty środek , ale za to w trasie będzie brakować mocy

KTM EXC-R 530

10

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Orientujecie sie jaka jest optymalna przyjemna stała prędkość którą można utrzymywać w trasie? I jak sie Tym jeździ z pasażerem? ;)

11

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Na DRZ? Na moim setupie 14-41 w trasie optymalnie to 110. Przy 120 zaczyna wyć. Z pasażerem jeździ się po prostu źle, ale na upartego da się, wiadomo, im lżejszy pasażer tym lepiej ;)

12

Odp: Supermoto na ulice/stunt

Drz optymalnie 130 140  a pasażer zależy jak to znosi ;)

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

13

Odp: Supermoto na ulice/stunt

WR250X miałem przez 2 lata, zrobiłem 17k km. Traski po 100km  robiłem 2 razy w tygodniu, na seryjnych przełożeniach można jechać około 105kmh, raczej więcej nie bo już jest nie komfortowo. Do stuntu idealna, zrobisz nią wszystko ja ogarniesz, ale mocy w trasie i na prostej brak.
Obecnie mam 701sm to tutaj w ogóle jakoś się dziwnie siedzi wysoko i znacznie większe opory czuję niż w wr250x, prędkość z jaką można jechać na dłużej do 115/120kmh (ze względu na te opory powietrza). Chyba, że przesuniesz tyłek na maxa do tyłu, i broda na kierę, wtedy można lecieć oporowo na maxa nawet :D

WR250X -> Husaria 701

14

Odp: Supermoto na ulice/stunt

140 to chyba przy jakiś przełożeniach typu 16 39 xD

U mnie jest 15/41 , czyli motocykl jest dość mułowaty i tak 110-120 jest git , potem to już ryk wyk a odpychać się nie odpycha

KTM EXC-R 530

15

Odp: Supermoto na ulice/stunt

wodeczka94 napisał/a:

Dlaczego EXC 400 do 2007? Co z 520/525?

Bo ma najtrwalszy silnik z wyczynów.

EXC 525 in progress