16

Odp: SMC-R vs 701

hmm... no dobra - przyznam się do ciężkiego grzechu...

Pewnie wiele ryzykuję wypisując takie "herezje" na forum supermoto, ale chodzi mi po głowie jeszcze jeden temat i bardzo jestem ciekawy jaka jest Wasza opinia - nawet, jeśli na mi się za to oberwać. Uwaga, wsadzam kij w mrowisko:

........................napiszcie, co myślicie o tym nowy Duke'u, 790..................

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

17

Odp: SMC-R vs 701

Bana mu!!!!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

18

Odp: SMC-R vs 701

Duke jest kozak ale to zupełnie co innego.
Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki...

Jeśli interesuje Cię tylko i wyłącznie asfalt, zero terenu, przeszkód, szutrów itp... nie kręci Cię klimat Supermoto i możliwości, które daje ta bardzo specyficzna konstrukcja... to bierz Duke’a.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

19

Odp: SMC-R vs 701

Spidi napisał/a:

Duke jest kozak ale to zupełnie co innego.
Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki...

Jeśli interesuje Cię tylko i wyłącznie asfalt, zero terenu, przeszkód, szutrów itp... nie kręci Cię klimat Supermoto i możliwości, które daje ta bardzo specyficzna konstrukcja... to bierz Duke’a.

no więc właśnie tu jest problem - ja to bym musiał mieć tak cztery, pięć fur co najmniej, tylko "trochę" mnie nie stać, oczywiście...

Bardzo mnie kręci klimat supermoto, mam pod nosem tor kartingowy gdzie mogę latać do usrania, jak widzę schody albo inne krawężniki to od razu bym sobie skrócił drogę itp itd.
Z drugiej jednak strony zawsze jeździłem plastikem, lubię też pojechać czasem gdzieś dalej, zabrać kobietę na plecy i śmignąć nad morze a tego już supermotkiem nie zrobię. Z kolei nakedem nie połobuzuję i na tor nie pojadę... Tzn pojadę, tylko po co?

No i coś na kostce też potrzebuję do latania po lasach - dramat, po prostu.

Miałem już taki zajawkę przez chwilę, żeby kupić huskę fe450 z dwoma kompletami kół - ale to też nie rozwiązuje problemu, bo do lasu pojadę, na tor pojadę ale już nawet po mieście nią nie pojeżdżę bo to 100 % wariat i spartan.

Ehh... najgorzej to mieć wybór.
Kiedyś miałem ETZ 251 i jakoś świetnie się nadawała do wszystkiego - o Romecie nawet nie wspomnę...

gierwi napisał/a:

Bana mu!!!!

Rozumiem. Spodziewałem się. Kajam się w całej rozciągłości :-P

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

20

Odp: SMC-R vs 701

Kup duży skuter na miasto i nad morze i FS na tor i w krzaki.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

21

Odp: SMC-R vs 701

gierwi napisał/a:

Kup (...) FS na tor i w krzaki.

FS nie ma homologacji, więc już nigdzie nią nie pojadę w ogóle - na przyczepie ją będę woził, bez sensu.

Za to fe na papiery do rejestracji i mogę ją dostać w katalogowej cenie z dodatkowym kompletem GoldSpeed'ów z oponami, tarczą jaką chcę, adapterem i w ogóle. Dual sport.

135 mth interwał międzyobsługowy - przy moim jeżdżeniu to ze dwa sezony będzie. Niby OK. Tylko ten scooter... :-(

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

22

Odp: SMC-R vs 701

To naprawdę wygodny pojazd do miasta.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

23

Odp: SMC-R vs 701

Jeśli bierzesz pod uwagę Huskę 701 prosto z salonu, to musisz się spieszyć. Dlaczego? Zostały ostatnie sztuki w kraju (część już zaklepana), i Husqvarna wstrzymuje produkcję tego modelu. Dlaczego? Nie wiem, ale takie są fakty zaslyszane od ludzi z salonu owej marki.

24

Odp: SMC-R vs 701

pol_lol napisał/a:

Jeśli bierzesz pod uwagę Huskę 701 prosto z salonu, to musisz się spieszyć. Dlaczego? Zostały ostatnie sztuki w kraju (część już zaklepana), i Husqvarna wstrzymuje produkcję tego modelu. Dlaczego? Nie wiem, ale takie są fakty zaslyszane od ludzi z salonu owej marki.

Mam "zaklepaną" - a domyślam się, że wstrzymują produkcję/sprzedaż, bo to był poligon doświadczalny przed wypuszczeniem nowego SMC-R'a  który ma wyjść w 2019, jest już teraz w ostatniej fazie testów drogowych.
KTM jako właściciel Huski nie będzie sobie sam robił konkurencji, jak wypuszczą nowego SMC-R'a to po co im 701 na rynku.

O tym już też myślałem, że może nie warto się spieszyć i poczekać do prz. roku.

Za dużo opcji...

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...

25

Odp: SMC-R vs 701

Ja na Twoim miejscu kupiłbym zamiast jednej nówki dwa sprzęty.
Zresztą właściwie to „zrobiłem tak” w tym roku,

EXC 350 plus zestaw kół SM - mam czym wściekać się na torze ale w ciągu 2-3 godzin jestem w stanie przełożyć koła, hamulec, podpiąć wszystko i naprężyć łańcuch... i pojechać do lasu i to nie popyrkać po leśnej ścieżce, tylko upodlić się jak przystało na hard enduro.
Do tego drugi sprzęt na ulicę - tu już wybór wolny, co kto lubi no i rzecz jasna kwestia budżetu. W Twoim przypadku pomyślałbym o jakiejś MT-07 lub o czymś podobnym. Stosunkowo nie drogi sprzęt, bardzo uniwersalny i nie nudny - sprawdzi się w mieście, podczas dalszego wypadu a i kobietę na wycieczkę zabierzesz... W żadnej kategorii nie będzie błyszczała ale idealnie uzupełni lekkie enduro/SM na którym będziesz mógł się powściekać.

Jak kupisz używki to masz szanse zamknąć się w podobnym budżecie jak przy zakupie nowego SMC lub 701.
Jednak w tym układzie zyskujesz na dobrą sprawę 3 motocykle w cenie 1nowego.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

26

Odp: SMC-R vs 701

Duke 790 to chyba teraz jedna z lepszych szosowek. Za 39k katalogowej dostajesz fajne moto z masa bajerow quick shifter, amor skretu, antyhopping, tablet, i pelno elektronicznych bajerow. Jezdzi sie tym przyjemnie.
Co prawda sprzeglo na lince, ale jednym palcem leciutko chodzi.

Ale z SM to nic wspolnego nie ma

SMCR Wings

27

Odp: SMC-R vs 701

Fajny sprzęcik, jeździłem na Orange Days i marzy mi się ze wypuszcza supermoto z tym silnikiem

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

28

Odp: SMC-R vs 701

[url]https://www.youtube.com/watch?v=LhoBCOG8Bk8[/url]

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

29

Odp: SMC-R vs 701

Nie chce wyjsc na hejtera, ale ta moc i masa nie zgrywa mi sie z tym co widze na filmikach przyspieszenia... Mam wrazenie, ze mt-07 jest duzo zrywniejsza... Smiem twierdzic, ze stary 100 konny kloc kawasaki zzr 600 (nawet bez owiewek 0-230 pocisnalby tego duke'a... Moze to kwestia kastracji pod normy??

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

30 Ostatnio edytowany przez PanSolo (2018-06-24 12:29:27)

Odp: SMC-R vs 701

Widziałem ten film i pierwsze na co zwróciłem uwagę to fakt, że kierowca używa sprzęgła przy przegazówkach na redukcjach.
Motocykl jest ponoć fabrycznie wyposażony w quickshifter działający zarówno w górę jak i w dół, czyli o ile dobrze to rozumiem pełniący także funkcję downshiftera. O tyle o ile widać na filmie, że w górę działa (kierowca nie zamyka gazu przy zmianie biegów, nie ma ruchu manetką) o tyle przy redukcji widać, że pracuje sprzęgłem przy przegazówkach.
Nie sądzę, żeby robił to z przyzwyczajenia, bo to Chris Fillmore, b. zawodnik amerykańskich superbików więc na pewno jest do downshiftera przyzwyczajony.
Moto było lekko przygotowane, ale bez przesady - tutaj kilka słów komentarza do tego przejazdu: [url]http://motormania.com.pl/sport/inne/widowiskowy-onboard-z-pikes-peak-chris-fillmore-na-ktmie-790-duke/[/url]

Nie możesz kupić szczęścia - ale możesz kupić motocykl, a to właściwie prawie to samo...