Odp: nieaktualne
za tą cenę, z takimi dodatkami powinna już zmienić właściciela, ale niestety oczami kupują, zrób okleine i pójdzie od razu ;)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » nieaktualne
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
za tą cenę, z takimi dodatkami powinna już zmienić właściciela, ale niestety oczami kupują, zrób okleine i pójdzie od razu ;)
za tą cenę, z takimi dodatkami powinna już zmienić właściciela, ale niestety oczami kupują, zrób okleine i pójdzie od razu ;)
Przecież zmieniła. Angol sprzedał i sprzęt jest w Polsce. Nie często trafia się zapaleńca na stare dziady.
Ja oczywiście życzę sprzedającemu szczęścia, ale jak sprzęt pójdzie za 10+ to powinien iść pielgrzymkę do Częstochowy ;)
Mając 15-20k na moto nie szukasz rocznika 2004, tu nie ma nic dziwnego. Dodatki w tym moto bardzo fajne ale trzeba umieć z nich korzystać w przeciwnym wypadku są tylko drogimi swiecidełkami. Idąc dalej tym tropem... jak ktoś umie korzystać z takich dodatków to wie że potrzebuje czegoś świeższego :P Brutalna prawda.
Też sprzedawałem crf 2004...
Pomijając fakt ile kosztuje SERWIS takich świecidełek :)
Ohlins/ Beringer to nie są tanie rzeczy.... w serwisie ;)
Tam chyba brakuje jednej śruby mocującej subframe?
Sprzęt ma fajne dodatki ale jednak wygląda na taki zaniedbany.
Tam chyba brakuje jednej śruby mocującej subframe?
Sprzęt ma fajne dodatki ale jednak wygląda na taki zaniedbany.
Niczego nie brakuje.
No dobra, ale czym różnią się te nowsze konstrukcje, oprócz tego, że są nowsze i są na gorszych podzespołach :) ?
Ja tam jestem fanem rozsądku - jeżeli sprzęt jest dopakowany i prowadzi się lepiej niż niejedna konstrukcja, to wolałbym za niego zapłacić podobną kwotę jak za 10 lat młodszy, ale na 100% serii.
Idealnym przykładem jest bomber - gdzie na dobrze zrobionej (ale też bez worka $$$) WRce z 2007r. ciśnie na równi ze sprzętami 10 lat młodszymi za 30-40k :D
Różnica jest przy wyczynach znaczna:) Mając świeży sprzęt jest mniej małych, wkurwiających na każdym kroku problemów. Samo moto też nie ma ognisk rdzy i wygląda bardziej świeżo. Dodatkowo wszystkie łożyska i zawieszenie nadaje się jeszcze do regeneracji a nie do wymiany. Wielu tunerów zawieszeń już nawet nie przyjmuje zawiasu z motocykli starszych lub nie dają na to gwarancji i się im nie dziwię.
Jeden z naszych kolegów na forum kupił crf z STMem, pękł docisk ze starości i mógł go sobie wyrzucić:) a za moto z takim sprzęgłem przy zakupie dopłacasz sporo. Serio Levis mając 15-20k w kielni wybierzesz 15letnie moto na stalówce, do którego wypada dołożyć z 5k i rozebrać do śruby, sprawdzić co się tam dzieje bo ostatnio robił to nikomu nie znany rudy Ricco w UK? To czemu kupiłeś prawie nową Apkę:P?
hola hola. Za 15-20k, to można kupić co najwyżej 6 letniego wyczyna, w którym też trzeba się nagrzebać, żeby nic się nie rozpierdoliło po drodze :)
Co do zawieszenia to różnie to bywa - wg mnie większość części jest wymienialne, a jak jakiś tuner się nie podejmuje, to trzeba go omijać z daleka.
Ja kupiłem Apkę 4 lata temu, jak miała 7 lat, bo:
- miała koło 30 godzin
- była w dobrej cenie
- serwisowałem ją od nowości
- sprzedający to mój wieloletni przyjaciel
Dla początkującego zawodnika, to takie zawieszenie w Ohlinsie ch***a pomoże, ale jak ktoś już coś jeździ, to wg mnie opony i zawiecha to najlepsze co można zrobić. Ile taka stalówka jest ciężka od alu ? 2-3kg ? Jak się nie ścigasz w czołówce, to te kg nie mają znaczenia...
Wracająć do sedna - jakbym miał 20k i do wyboru kupić:
- 6 letnią gołą WRkę na kołach SM
- 14 letniż YZtę z tego ogłoszenia
to wybrałbym 14 letni sprzęt, pozostały hajs włożył w serwis silnika i zawieszenia. Ale ja to amator jestem :)
Co kto lubi Panowie. Póki co, nikt nawet nie był obejrzeć.
Kupujcie bo muszę poskładać KTMa :)
Co do zawieszenia to różnie to bywa - wg mnie większość części jest wymienialne, a jak jakiś tuner się nie podejmuje, to trzeba go omijać z daleka.
Nie omijać z daleka tylko zapytać "dlaczego?". Wiadomo że można wszystko wymienić ale to kosztuje i taki serwis to nie będzie 500-1000 tylko 3tyś kosztował. Głównie chodzi o przepracowane teleskopy których wymiana to nie jest 100zł. Ogólnie takie podejście że nie podejmują się roboty 15letniego zawiasu moim zdaniem jest OK bo taki zawias ma już swoje kaprysy. Uściślając usłyszałem ostatnio w rozmowie z takim "tunerem" od zawiasów takie słowa - " przyjmujemy teraz tylko zawiasy maksymalnie 2012r w górę, ew. jeśli jest znana historia serwisu to czasami starsze ale nie podejmujemy się zawiasów kilkunastoletnich z nieznanymi przebiegami bo są później reklamacje" . A jak wiadomo w dzisiejszych czasach pacjent chce zrobić szybko i tanio więc aby olej i uszczelniacze wymienić a o grubszej robocie w zawiasie nie chce słyszeć.
no należy rozróżnić tunera od normalnego warsztatu, który wymienia uszczelniacze (ewentualnie panewki) i olej :-)
tovias - powodzenia w sprzedaży :)
nieaktualne
hola hola. Za 15-20k, to można kupić co najwyżej 6 letniego wyczyna, w którym też trzeba się nagrzebać, żeby nic się nie rozpierdoliło po drodze :)
Nie przesadzaj levis ^^ za 20k to już kupisz 4 letnie moto ze znaną historią :)
No to pokaż mi taką ofertę wyczyna - na kołach SM, z porządnym hamulcem, zrobionym zawieszeniem, antyhopem i 10h po pełnym remoncie :D
No chyba, że TM, ale nie każdy chce pakować w serwis worka pieniędzy... a do tego jeszcze z homologacją :)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » nieaktualne
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 72 zapytań