Odp: nieaktualne
Hermes za chyba 16 kupil swoja yz450f 2013. Ma wszystko co powonna i papier
Piotrek
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » nieaktualne
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Hermes za chyba 16 kupil swoja yz450f 2013. Ma wszystko co powonna i papier
no tak i wpakował 4 tyś w REEEEEEEEEEmont :)
no tak i wpakował 4 tyś w REEEEEEEEEEmont :)
Po roku albo dwoch. A w tym tymbardziej nie wiadomo.
Levis - zapominasz o jednej rzeczy. Nowe sprzęty to nie tylko nowe plastiki...
Choć na papierze często tego nie widać odczuwalna różnica w jakości prowadzenia, tym jak hamują, skręcają, poręczności... jest kolosalna! Lepsze wrogiem dobrego. Na tym polega postęp technologiczny - co raz lżejsze i sztywniejsze ramy, dopracowana geometeria, wtrysk(za nic nie wróciłbym do gaźnika), no i coraz lepsze zawiasy.
Nie mam nic przeciwko starszym sprzętom ale też nie każdy lubi albo nawet potrafi czy ma warunki i narzędzia, by non stop grzebać w moto i coś naprawiać/poprawiać/usprawniać. Ja jestem zdania, że warto kupować możliwie najmłodszy i najbardziej zadbany sprzęt na jaki Cię stać - reszta fajnych frutów i wyścigowych gratów dla 90% z nas to tylko biżuteria. ;)
Mały, no ale o tym mówię, chcesz kupić za 16 nowszego, to i tak musisz wpuścić kilka tyś w remont. Hermes jest odważny - ja po zakupie otworzyłbym silnik, żeby nic nie wybuchło :D
Spidi, mówisz, że świecidełka nic nie dają, to sztywniejsza rama tym bardziej nic nie da :)
Każdy ma swoje zdanie - moje jest takie, że motocykl ma mieć dobre opony, zawieszenie, kąty / rozstaw osi oraz sprawny silnik - będzie ok :)
Miałem okazję jednego dnia jechać na tym samym torze YZ250F 2014 i 2004. Powiem Ci Levis, że różnica jest kolosalna, nawet dla takiego cieniasa jak ja.
btw. wolałbym remontować kupioną za 16 YZ z 2013r niż 2004.
Nowsze roczniki ^^ :D taki tam joke :)
Jako, że graty już remontowałem powiem jak ja to widzę.
Wadą starych motocykli jest to, że są stare:) Zużywa się materiał. Wiele osób już tam grzebało.
W starych motocyklach łatwiej o wybite gniazda łożysk, o zerwane gwinty, o problemy z ośniedziałą elektryką, padają cewki, rozruszniki, statory. Często pękają mocowania ponieważ materiał jest stary. Trudniej o nowe części. Zaraz zacznie się problem z dostępnością nowych oryginalnych części.
Zaczyna się używać więcej silikonu a mniej uszczelek bo płaszczyzny zaczynają być mało płaskie lub są pośrupane:)
Prawda - przy nowym grzebie się przyjemnie.
Mimo wszystko powodzenia w sprzedaży - trafi się jakiś młody , napalony jak my kiedyś i wyłoży 15k ciesząc się z antyhoppa:P
Podzielam stanowisko hackera i Maćka, kurła trzeba było zaoszczędzić na EXC 500 :), przykład kuzyna - XR650, serwis zawiasu robić jak się poleje bo wcześniej niby po co? No i jak się polało, to trzeba było kupić nowy amor, bo Sanchez powiedział, że w gównie rzeźbić nie będzie, bo wszystko w środku było powycierane i nie do odbudowy.
nieaktualne
nieaktualne
Daj normalna cene to ktoś podjedzie, kumpel ostatnio szukał WR i pewnie za 11k by podjechał Twoją oglądać a za 15k nawet nie otworzył ogłoszenia. Najlepiej podmień te świecidełka na stock to wyjdziesz +/- na swoje.
nieaktualne
podbijam.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » nieaktualne
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 86 zapytań