Odp: Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Może napisz nazwę firmy- jak pewna.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może napisz nazwę firmy- jak pewna.
Znalazłem dane techniczne twojego sprzęta i:
średnica tłoka/skok: 100/68mm
skrzynia biegów: 4 speed taka jak w SX
Co do Twojego pytania.
Części od Twojego seryjnego 540 różnią się od tych z zestawu BB kit ponieważ Twój silnik ma inny wał z innym skokiem tłoka = 68mm
A zestaw BB kit służy do przebudowy standardowego silnika 450/520/525 o skoku tłoka = 72mm
Twoja 540 to jak wspomniałem wyżej 100/68mm
A zestaw BB kit to 97/72mm
I tutaj pojawia się moja wzmianka odnośnie dostępności części do Twojej dzidy.
Ponieważ do tego silnika niektóre części zaczynają lub są już niedostępne np. korbowód:)
Nawet jak gdzieś znajdziesz ten korbowód to jego cena Cię lekko przybije:D
Doszedłem do tego i wrzuciłem już informację na innym forum.
Teraz pytanie która drogą lepiej pójść żeby zrobić to 540ccm ;)
W oryginale kompresja jest też większa niż w pozostałych RFSach.
Przyjrzałem się danym technicznym i chyba wygląda to tak:
SXS 540:
534cm
100mm średnica cylindra
68mm skok tłoka
12:1 kompresja
Jedyny element wspólny z jakimś innym silnikiem to cylinder, który jest taki sam jak w 560 SMR.
W 525 skok tłoka to 72mm czyli zestaw SXS03540550 daje podobną pojemność ale niższą kompresję (11:1).
Może napisz nazwę firmy- jak pewna.
[url]http://lublin-transport.pl/[/url]
Ekipa bardzo w porządku. Ja nigdy nie miałem problemów.
Nie rozumiem.
Kupiłeś fabryczne 540.
To dlaczego się pytasz jak z tego zrobić 540?
Nie rozumiem.
Kupiłeś fabryczne 540.
To dlaczego się pytasz jak z tego zrobić 540?
Jako, że tą samą pojemność można osiągnąć na dwa sposoby, bardziej chodziło mi o to które 540 jest "lepsze".
Większy skok, mniejsza średnica cylindra i nieco mniejsza kompresja;
czy
mniejszy skok, większa średnica cylindra i nieco większa kompresja.
Silnik nadkwadratowy - dłuższy skok tłoka niż jego średnica, daje to większy moment obrotowy - silnik lepiej pracuje w dolnym i srednim zakresie obrotów
silnik podkwadratowy - szerszy tłok niż jego skok, silniki wysokoobrotowe ale z racji na mniejsze ramie mają mniej momentu i potrzebują się kręcić.
silniki kwadratowe - średnica tłoka taka sama jak jego skok, teoretycznie ideał w praktyce rzadko spotykane.
Składam tak jak było seryjnie.
Jakieś tam postępy są:
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10331565/1][/url]
Wie ktoś po oznaczeniach, co to jest za tłok?
Jedyne oznaczenia na tłoku to:
05-16
9931
oraz
2823-02
1
To będzie pierwsza selekcja? Czyli ten o numerze części - SXS03530015 I ?
Jeśli tak to tłok będzie miał miał wymiar 99.940-99.948 mm
Polecicie kogoś na Śląsku kto mi dokładnie sprawdzi/zwymiaruje cylinder celem dobrania tłoka?
Pasowanie 0.060-0.090 mm.
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10331563/1][/url]
Według serwisówki luzy dopuszczalne na korbowodzie to:
radial clearance: max. 0.05mm
axial clearance: max 1.1mm
Rozumiem, że axial to będzie tak jakby prawo-lewo, czyli szczelinomierz wkładam pomiędzy korbowód a przeciwwagę wału?
Głowica i tak będzie robiona ale z ciekawości, da się rozpoznać czy zawory są tytanowe czy stalowe założone?
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10331579/1][/url]
I ostatnia sprawa - dostanę gdzieś kompletny zestaw regeneracyjny do gaźnika Keihin FCR41 ;) ?
Interesowałyby mnie też guziki ssania i ciepłego startu.
Jeżeli chcesz kupić uszczelki/zestaw naprawczy + grzybki ssania to lepiej kupić nowy gaźnik - wyjdzie taniej lub podobnie.
Części kupisz [url]http://keihin-con.com/[/url]
Tytanowe zawory chyba nie będą przyciągać magnesu?
Grzybki znalazłem na ebayu po 20 dolców a zestaw uszczelek gaźnika niecałe 70zł z IC.
Grzybki pasują od skuterowych gaźników, czyli nie 20$ a 20zł
Grzybki pasują od skuterowych gaźników, czyli nie 20$ a 20zł
masz może jakiś link?
[url]https://www.google.pl/search?q=ssanie+pwk&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=1&ei=yhB7Wq6IJK367gTu77_gDQ[/url]
Postanowiłem, że podzielę się z Wami również kosztami dotyczącymi motocykla ;)
Zaznaczę, że ceny części są cenami detalicznymi, po prostu przymykam oko na swoje rabaty, którymi nie mogę się z Wami podzielić.
Zakup sprzętu 1700gbp - w sumie ze wszystkimi prowizjami itd. 8168,22zł
Transport 750zł
Pierwsza partia części z KTMa 1799,86zł
Akrapovic 1548,46zł
Więc na ten moment wydałem na moto już 12 266,54zł
Będę miał do sprzedania swój układ wydechowy FMF - jeśli ktoś byłby zainteresowany to jest do wzięcia ;)
Poniżej lista pierwszej partii części i nowego układu :)
Zdecydowałem się również kupić cylinder z ktm-parts.com - jest tam aktualnie dosyć duża promocja.
Zamówiłem sobie również zapas tłoków Wossner'a - jutro powinny być na miejscu więc wleci kolejne zestawienie części ;)
Aha sprawdziłem luz na wale i jest w normie - 0.65mm gdzie maksymalny luz to 1.1mm.
Cała góra będzie robiona, głowica składana na nowych prowadnicach i tytanowych zaworach + nowe podwójne sprężynki.
[url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10333366/1][/url] [url=https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/10333366/2][/url]
Do tytanowych zaworow sprezyny sa pojedyncze.
Przepraszam podwojne!!!
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Smc 660 '04 + Sxs 540 '03
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 73 zapytań