466

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

bo taki jest , tylko większość kowali robi coś na oko, wymienia olej co 6000km albo jeździ aż się coś zesra.

Wtrysk jest uproszczony do minimum - masz czujnik położenia przepustnicy, czujnik temp płynu chłodniczego. Wydaje mi się, że jest jeszcze czujnik temp zasysanego powietrza - ale to musiałbym sprawdzić.

Mapy na sztywno, żadnych sond i innych bzdetów.

zawory i korby się nie urywają - czego można chcieć więcej :)

Aprilia SXV 450

467 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-10-09 13:28:32)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Aż się zastanawiam jakim cudem to na Europe szło z homologacją tyle czasu bez tych wszystkich standardowych ekobzdur dążących do stechiometrycznej. Pewnie wychodziło z salonu na jakiejś totalnie ubogiej mapie i zmieniali to dla klienta docelowego w dniu zakupu.

BTW. jest tam po 1 mapie na cylek czy zrobili 1 mapę dla obu garków?

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

468

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

ogólnie to mapy są podwójne, tzn, że możesz wgrać sobie mapę, która ma w sobie SOFT i HARD.

Oprócz tego, każdy gar ma swoją tabelkę zapłonu i paliwa.

Jak wchodziły, to wchodziły na 12KW, z przyblokowaną manetką, stożkami w wydechu, katalizatorem na jednym z kolektorów i inną mapą.

Aprilia SXV 450

469 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-10-09 13:44:53)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Hehe tak myślałem:) Btw. możesz mi podesłać jakąś przykładową byle jaką mapę na maila? Chętnie sobie wstępnie popatrzę jak to się kształtuje.

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

470

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

No MAĆKO jak kupisz to będę Ci kibicował żeby to chodziło. Jak to jeździ to daje fun większy niż każde inne SM. Może tylko ja miałem jakiegoś pecha bo u mnie problemem było ciągłe mieszanie się płynu z olejem i cholerne uszczelki pod głowicą.

SXV 550
MT 09
KTM 690 SMC R :D

471

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Podobno jest jeden pacjent co rozważa sprzedanie moto lub oddanie je mi na porządny serwis silnika.

Temat jest taki, że wsadził silnik o przebiegu 1000km, ale z pomarańczowym uszczelnieniem.

Idealne dla kogoś, kto chciałby mieć SXV - na start ją rozebrać i zmienić uszczelnienie.

Nie pamiętam ceny, ale wspominał coś o 12 tyś.

Aprilia SXV 450

472 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-11-02 19:24:10)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Szukam takiej za 5 żeby sprzedać po wyprostowaniu korbowodu i wytoczeniu zaworów na forum jako igła za 15 - ale to tak między nami.

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

473

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

za 5 to ja kupuję :P

Aprilia SXV 450

474

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Wiecej jak 5 za apke nie dam bo mi nie jest do niczego potrzebna - jak będzie taka za 5 to kupię w ciemno i zamówię DHL'a po odbiór.
Kupowanie takiego moto za 12+ to porażka.

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

475

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Dlaczego w SXV jest tak zrobiona stopka, że jak moto stoi, to prawie pionowo ? Wczoraj się przekonałem. Po założeniu brudasów, motocykl stoi wyżej przez co stojąc na stopce jest dużo mocniej pochylony.

Jakby potencjalny klient chciał go kupić i musiałby go podnieść - powiedziałby - O kurde... ale kloc...

będzie bolało :P


https://images81.fotosik.pl/893/6026daf4f586e172.jpg

Aprilia SXV 450

476

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Jako, że moje zawieszenie SM jest przerobione na dość twarde, do jazdy enduro wpakowałem sobie zapasowe ze standardowym shimmingiem oraz sprężynami.

Aprilia SXV 450

477 Ostatnio edytowany przez levis (2017-11-27 18:49:01)

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

przez dłuższy czas borykałem się z problemem przerywania silnika, po mocnych opadach deszczu.

Objaw ten wystąpił ponownie w niedzielę, jak jeździliśmy z Małym. Po upadku na prawą stronę przy podjeździe.

Silnik zapalił dobrze, ale do 6 tyś obrotów dysponował 30% mocy. Przegoniłem go dookoła pola, ale efekt był ciągle ten sam.

Spytałem się Małego, czy waliło wahą z tyłu, jak jechał za mną - potwierdził - werdykt był prosty - coś z iskrą.

Zacząłem macać fajki, cewki, wiązkę - nic. Ostatnim rzutem na taśmę, mówię - pomacam bezpieczniki. Dotknąłem jednego i silnik od razu zgasł - BANG ! znalezione !

Wyjąłem wszystkie bezpieczniki, oczyściłem - okazało się, że było tam trochę wody i piachu. Złożyłem i działa !

Muszę to jakoś lepiej zabezpieczyć i woda nie będzie mi już straszna :D

Może akurat wypróbuję deszcze na zawodach (choć lepiej, żeby nie było deszczowych rund :)

Aprilia SXV 450

478

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Sry ze się podepnę, poszukuje części do rsv 1000r. Chodzi głównie o elem. czachy, lampy, stelaż czaszy, kierunki tył itp. Może komuś gdzieś zalegają w garażu lub ktoś może polecić sprawdzone źródło. Uszkodzone, klejone itp. mnie nie iteresują ponieważ takiego gruzu na aukcjach trochę jest, ale blizny włoszce przecież nie przystoją jak Japończykom;)
Ps. Pierwszy bliższy kontakt z Apką i czuć jakoś tą magię przy niej. Pomimo ze ciężkawa, niby trochę toporna, nie za szybka ale ma to coś:)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

479

Odp: Aprilia SXV 450 - historia mojego egzemplarza

Brawo, prawie dobry kierunek:P

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"