hacker33 napisał/a:Dziku jakieś głupoty piszesz:)
DRZ E również ma FCR seryjnie na podkładzie.
6KM to uzyskujesz po zmienia gaźnika i wydechu w seryjnym SM.
DRZ 440 z FCR i wałkami i dobrym wydechem dorównuje lub przebija seryjne 450.
Wszystko sprowadza się do tego, o jakiej DRZ piszemy, bo ktoś może mieć na myśli S, SM, E, albo i Y. Ja miałem na myśli SM, koszt przeróbek serii MOIM ZDANIEM ma się nijak do osiągniętego efektu, a kasy wydajesz w chooj. Powiedz mi - wsadziłbyś 440ccm + FCR + wałki do SM bez zmiany korbowodu, sprawdzenia pompy oleju czy wymiany łożysk, gdzie 12 letnie moto ma rzekomy przebieg 12 klocków? No raczej nie, a ile to by kosztowało? I co osiągniesz? Takie moto ''przebija seryjne 450'', ale co 450? 450 EXC czy może 450 RMZ? Skoro przebija 450, to w takim razie podchodzi pod EXC 525 ale nie czekaj - 525 ma ''marne'' 44-46 kuni, więc zmodzone DRZ przebija też 525? I wymiany oleju tak samo jak w seryjnej SM? Jak tak, to sprzedaję 525 jak stoi i biere DRZ.
Co się bardziej opłaca? Kupno DRZ400E + remont + modzenie na 440 + zestaw SM i zostajesz z wagą motocykla, której zbić nie można VS kupno EXC 525 + remont + zestaw SM i przy odsprzedaży możesz jeszcze zarobić ;)
Na koniec - mally sam pisał, że gdyby się dało cofnąć czas, to by za drz w ogóle się nie zabierał, tylko od razu wszedł w wyczyn 450, co też zrobił, bo DRZ sprzedał i kupił Yamahę.
To może na koniec jeszcze zasugeruję alternatywę -> [url]http://forum.super-moto.pl/topic38162-s-husqvarna-sm-570-r-2001-zarejestrowany.html[/url]
EXC 525 in progress