Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Może mi ktoś tak po chłopsku wytłumaczyć jak działa rekluse auto clutch?
[url]https://rekluse.com/2016/06/wr250rx/[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 412 413 414 415 416 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Może mi ktoś tak po chłopsku wytłumaczyć jak działa rekluse auto clutch?
[url]https://rekluse.com/2016/06/wr250rx/[/url]
Może mi ktoś tak po chłopsku wytłumaczyć jak działa rekluse auto clutch?
[url]https://rekluse.com/2016/06/wr250rx/[/url]
Sprzęgło automatyczne.
A działa w zależności od prędkości obrotowej silnika. W środku są kulki które w zależności od siły odśrodkowej którą generuje obracający się kosz załączają lub rozłączają sprzęgło.
Tam gdzie ty byś musiał wcisnąć klamkę sprzęgła żeby ci silnik nie zgasł lub się zadławił tam rekluse robi to automatycznie.
Klamkę sprzęgła też używasz np. jeżeli chcesz dodać gazu w miejscu mając zapięty gaz. Inaczej dodając gazu ruszysz jak na skuterze.
Pomaga to w jeździe w trudnym terenie gdzie normalnie musiałbyś ciągle używać sprzęgła od czego większość osób boli ręka.
Tutaj operujesz tylko gazem i zmieniasz biegi. Silnik ci nie zgaśnie nawet jak zaryjesz w błocie. Nie musisz śmigać na pół sprzęgle itd.
Dziękuję za odpowiedź. Można przy tym normalnie korzystać ze sprzęgła jak się potrzebuje dodatkowego kopa / podniesienia koła ?
Tak - klamki nadal używasz przy zmianie biegów i strzelaniu ze sprzęgła.
wg mnie lepiej jest zainwestować w dobrą linką, odpowiednią klamkę sprzęgła i cięższe koło magneta, a resztę forsy przeznaczyć na serwis :-)
Szefie, tak zapytam tylko. W jakim celu chcesz to rekluse montować?
Nie chce, mam obie ręce. Zainteresowało mnie co to jest za ustrojstwo i dlaczego tyle kosztuje.
Sieeemaaa szybkie pytanie... Jak leci z dziurki technologicznej wysprzeglika olej z silnika to do wymiany jest uszczelniacz na wysprzegliku?
Wczoraj próbowałem naprawić zacisk w Suzuki Bandit 600 mojego taty.
nie byłem w stanie wyciągnąć bolców zabezpieczających klocek. nie są na wylot, więc nie można ich wybić, wyszarpać też nie ma jak.
Totalne gówno. Mam jeszcze zamiar zamoczyć to na kilka godzin w nafcie, ale wątpię, żeby pomogło...
Macie jakiś inny pomysł ?
Nagrzać palnikiem:D
zacisk jest chyba Alu, więc się gówno prędzej stopi niż puści :D
Zrób płyn penetrujący w składzie 1:1 aceton z olejem np do skrzyni ATF. Powinno puścić. Tylko uważaj na plastiki bo się roztopią :)
Nie masz go przetapiać tylko podgrzać:D
Alu się szybciej i bardziej rozszerzy niż stal.
Albo wpitol go do piekarnika na 100'C.
olałem temat - kupiłem używkę z klockami i gwarancją za 35 zeta :D
sam zestaw naprawczy + klocki wyszedłby mnie dużo drożej :D
Siema kogo polecicie w Warszawie do pomocy w oględzinach motocykla sportowego honda 1000rr sc59
Strony Poprzednia 1 … 412 413 414 415 416 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.097 sekund, wykonano 51 zapytań