Odp: DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
A sądzicie że warto dołożyć 500zł i kupić oryginalny tłok i pierścienie?
to już idąc krok po kroku, zrób jeden większy i posłuchaj się levisa, jak masz rozbierać to sprawdź resztę
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A sądzicie że warto dołożyć 500zł i kupić oryginalny tłok i pierścienie?
to już idąc krok po kroku, zrób jeden większy i posłuchaj się levisa, jak masz rozbierać to sprawdź resztę
muszisz rozebrać ocenić cylinder i pomierzyć po tym dopiero zrobisz a co to już się okaże co cilinder powie czy tyłok i pierścienie + nadwymiar czy nowy cilinder, wymiana uszczelniaczy oczywiście też
Zrobiłem 200 km i dolalem około 500ml oleju :)
Jak ścigane górę to widać ze napszyklad same pierścienie czy cos? Jak to sprawdzić?
to na pewno wina oleju !!!
Panie, otwórz ten silnik - wtedy będziesz wiedział co i jak.
Im dłużej jeździsz w takim stanie, tym większe wydatki Cię czekają...
Zrobiłem 200 km i dolalem około 500ml oleju :)
Jak ścigane górę to widać ze napszyklad same pierścienie czy cos? Jak to sprawdzić?
Na pewno kopci na biało? Może z nutką niebieskiego? To coś spala więcej oleju niż moje 2T. Nie ma co się oszukiwać, przyszedł czas na gruby remont. Żadna wymiana samych pierścieni, tylko jak chłopaki piszą. Ja bym sugerował oddać to komuś dobremu do serwisu.
Oddałem do mechanika, musiałem ponad 100km do niego zeby oddać, mysle ze nic sie nie stało :)
Sprawdzi co trzeba i powie co wymieć :)
Po długiej jeździe kopci na niebiesko.
Zrobiłem 200 km i dolalem około 500ml oleju :)
Jak ścigane górę to widać ze napszyklad same pierścienie czy cos? Jak to sprawdzić?
Odkupię za 2000 bez oglądania :)
Olsztyn napisał/a:Zrobiłem 200 km i dolalem około 500ml oleju :)
Jak ścigane górę to widać ze napszyklad same pierścienie czy cos? Jak to sprawdzić?Odkupię za 2000 bez oglądania :)
Ogólnie beka XD
Mogę Ci za to sprzedać rower :>
hermes napisał/a:Olsztyn napisał/a:Zrobiłem 200 km i dolalem około 500ml oleju :)
Jak ścigane górę to widać ze napszyklad same pierścienie czy cos? Jak to sprawdzić?Odkupię za 2000 bez oglądania :)
Ogólnie beka XD
Mogę Ci za to sprzedać rower :>
DRZta i każde SM to jak rower :), także biorę ten rower w postaci DRZ :)
oj hermes :D
Nadworny handlarz ; )
Postulat. Zmieniamy nazwę Hermesa na Miras Handlarzyna ^^
Chciałem pomóc koledze.... w potrzebie i pomóc mu pozbyć się problemu, a słyszę tylko wyzwiska "handlarz", handlarzyna", "Miras" , "nadworny" nic widocznie nie opłaca się być pomocnym ;).
okej cylinder zjedzony.
Planuje kupić nowy cylinder i tłok, jak korba nie ma luzu to zostawiam wszystko tak jak jest? i tylko górę?
co jeszcze kupić/sprawdzić? zmienić razem z cylindrem lub zwrócić uwagę?
A skąd wiesz, czy korbowód po przejechaniu 2000km nie złapie luzu? Jak sprawdzałeś ten luz?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Wygenerowano w 0.054 sekund, wykonano 74 zapytań