Odp: KTM 690 SM Supermoto
obadaj cenę detal tych moto to Ci się rozjaśni:)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SM Supermoto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
obadaj cenę detal tych moto to Ci się rozjaśni:)
Antonio widziałeś tego [url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-model-sm-CID5-IDm7peO.html[/url]
Dziwnie niska cena, ale wygląda sensownie.
Właśnie patrzę na niego, wygląda bardzo "normalnie" co jest jedynie bardzo pocieszające.
Papiery pewnie do tłumaczenia, napisane, że z UK. Myślę, że warto się zainteresować. Dzisiaj będę dzwonił.
Ogólnie to reflektor przedni i licznik jest do wymiany na EU, żeby go zarejestrować, to też dodatkowe koszty. I czy ten przebieg 14000 to w milach czy km.
PS:
Mógłby ktoś życzliwy zmierzyć ile ma długości od początku przedniego koła/błotnika, do końca tylnego koła/błotnika?
Jeszcze bardzo ważny dla mnie wymiar, to wysokość od ziemi do górnej krawędzi owiewki lub innego wysokiego punktu, bez lusterek.
Próbuję zorganizować busa i zastanawiam się czy do VW Caddy mi to wejdzie. Ewentualnie koło przednie mogę zdjąć na miejscu chyba.
WR 450 tak wiozłem, bez koła z przodu i wlazła.
Ja wiozlem renault trafficem. Wszedł na styk bez ściągania kół, ale lusterka już musialem odkręcić. Na upartego rozebrany pewnie się zmieści. Ale będziesz musiał sporo rozkręcać
Siemano Antonio,
może jutro będę wystawiał swojego SM 2008. Wstrzymaj się z tym angielskim:)
Pozdro
Właśnie patrzę na niego, wygląda bardzo "normalnie" co jest jedynie bardzo pocieszające.
Papiery pewnie do tłumaczenia, napisane, że z UK. Myślę, że warto się zainteresować. Dzisiaj będę dzwonił.
Ogólnie to reflektor przedni i licznik jest do wymiany na EU, żeby go zarejestrować, to też dodatkowe koszty. I czy ten przebieg 14000 to w milach czy km.PS:
Mógłby ktoś życzliwy zmierzyć ile ma długości od początku przedniego koła/błotnika, do końca tylnego koła/błotnika?
Jeszcze bardzo ważny dla mnie wymiar, to wysokość od ziemi do górnej krawędzi owiewki lub innego wysokiego punktu, bez lusterek.Próbuję zorganizować busa i zastanawiam się czy do VW Caddy mi to wejdzie. Ewentualnie koło przednie mogę zdjąć na miejscu chyba.
WR 450 tak wiozłem, bez koła z przodu i wlazła.
Po co chcesz kupować licznik, skoro można go przestawić w 10 sekund?
Fakt, jest elektroniczny. Z przyzwyczajenia do Yamahy to chyba napisałem...
No mniejsza o licznik.
Lagi, koło, kierownica, koło tylne i wchodzi :-)
Kxf 450, kx 250 przewieziony na tylnym siedzeniu w lexie gs 300, bez zadrapania (osobno oczywiście). :-)
Właśnie patrzę na niego, wygląda bardzo "normalnie" co jest jedynie bardzo pocieszające.
Papiery pewnie do tłumaczenia, napisane, że z UK. Myślę, że warto się zainteresować. Dzisiaj będę dzwonił....
Nie chce Cię dołować, ale ponoć moto już sprzedane. Poza tym w ogłoszeniu na otomoto jest wyraźnie zaznaczone, że jest zarejestrowany w PL, więc nie bardzo rozumiem... Zadzwoń i zobaczysz co i jak :)
Dziś się dodzwoniłem. Sprzedał się w 2 dni. Ponad 20 osób chętnych. ;O
Mówiłem, że popyt na ten model jest większy, niż jego podaż na rynku :D :D :D Życzę powodzenia w dalszym szukaniu i szybkości :)
Byłem na dzis umówiony,ale sprzedał sie wczesniej. Szkoda,bo zapowiadał sie dobrze
[url]https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-smc-lc4-690-rej-pl-supermoto-ideal-akrapovic-gwarancja-raty-0-transport-ID6yTPDH.html[/url]
Poznań. Pojadę obejrzeć na bank, chyba, że ktoś kojarzy i jest coś, co warto wiedzieć?
Wygląda ok, opis też konkretny. Trochę cena wysoka, ale może coś ponegocjujesz. Powodzenia na oględzinach, daj znać jak poszło.
Poszło. Jest u mnie.
Z podziękowaniem i ogromnym piwkiem dla gierwi'ego, za fatygę i pomoc przy oględzinach.
Z takich rzeczy co mi się nie podobały, to wiadomo jakieś defekty, leżał na prawym boku przy bardzo małej prędkości. Ale Crashpady i handbary ma, więc tylko to ucierpiało.
W papierach ma kilka wizyt w aso, nowy akumulator, rozrząd regulowany przy przebiegu 11k, teraz ma 15k.
Ogólnie utargowałem na 16000.
W moto jest oryginalna szyba na owiewce, osłona pod silnik sm, crashpady na oskach i wydechu, wydechy Akrapovic, kufer, w kufrze był kask, fabryczną instalację alarmową i jakiś chiński bixenon z przetwornicą, handbary acerbisa, jeden nie ma śrubki (pierdoła).
Ogólnie to spoko wyposażenie. Na ogranicznikach skrętu nie ma śladu odbicia, tudzież pęknięć. Nr VIN na naklejce nie jest zdarty przez peszel, co zazwyczaj ma miejsce przy niewielkim przebiegu.
W silniku jest za dużo oleju, z tego co gierwi zauważył, także pakiet startowy tj olej i filtry na dzień dobry, możliwe, że dziś.
Poza tym chyba jest ok.
Pod zbiornikiem z lewej strony jest taka kostka 3pin, z czego 2 pin są wyjęte i zaklejone taśmą. Gierwi mówił, że to zdjęta blokata 2 i 3 biegu. Tak to faktycznie jest?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SM Supermoto
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 74 zapytań