Odp: DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
jak wszystko bedzie SPRAWNE to tak:P sam sobie odpowiedziałeś. Ale rzadko po takim przebiegu wszystko jest sprawne
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
jak wszystko bedzie SPRAWNE to tak:P sam sobie odpowiedziałeś. Ale rzadko po takim przebiegu wszystko jest sprawne
jak wszystko bedzie SPRAWNE to tak:P sam sobie odpowiedziałeś. Ale rzadko po takim przebiegu wszystko jest sprawne
Moto zadbane kupione za granicą od starszego kolesia i gdyby nie dymiła to pięknie chodzi kilku mechaników słuchało to mówili że nie ma co nawet otwierać ale jak powiedziałem o tym dymie to mówili wymień oleje przejedź 200km jak dalej będzie dymić to pierścienie do zmiany :)
Może rzeczywiście nie będzie tak źle :/
Na pewno jeździł tylko na 30% gazu i raz w tygodniu do kościoła :)
Niemcy zawsze dają dobre ceny i okazje dla Polaków :)
Na pewno jeździł tylko na 30% gazu i raz w tygodniu do kościoła :)
Niemcy zawsze dają dobre ceny i okazje dla Polaków :)
Bardziej na zachód, :) Nie od Niemca
Pozostaje Ci robić jak chcesz bo naszej rady nie chcesz;)
A może tłok i reszta jest ok i puscila lekko uszczelka pod głowicą i dostaje sie płyn do komory spalania. Ja tak miałem niedawno u siebie w samochodzie. Bez zdjęcia tego dużo się nie dowiesz. A warto to sprawdzić bo przy okazji bedziesz wiedzial stan wszystkich innych rzeczy i wymienisz co bedzie trzeba.
Pozostaje Ci robić jak chcesz bo naszej rady nie chcesz;)
Chcę, ale właśnie boje się co to może być łatwo wam to pisać bo nie chodzi o waszą maszynę XD
A jak ja myślę o tym ile muszę wydać to sobie wmawiam że nie będzie tak źle :)
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, racja nie dowiem się póki nie otworze góry :D
Pozdrawiam.
Mi łatwo to pisać, to prawda ale tylko z tego powodu że bez żadnych objawów w zimie zrobiłem generalkę swojego sprzeta;) W sumie jak by każdy tak do sprawy podchodził to nie bał bym się w PL kupić moto:) Taki sport, można kupic 4 w rzędzie i będziesz latał 15lat bez dotykania czegokolwiek jak się uprzesz.
Ja bym to wszystko brał pod uwagę, ale jak zapierdala, nic nie stuka, nic nie puka, wszystko ładnie chodzi itp.
Tylko ten dym i mogą być takie koszta to mnie przeraża :(
trzymać kciuki, oby nic wielkiego :)
Wg. mnie przejedź ze 20-30 km, sprawdź olej po jeździe tak jak pisałem i wtedy będziesz wiedział jak dużo oleju bierze. Też mi się wydaje że 300V to trochę przesada. Może być 5100, ja leję shell advance ultra czyli pełny syntetyczny. W zimie jak remontowałem to pomierzyłem wszystko i korba po 30000km nie miała żadnego luzu góra-dół, luz na boki mieścił się jeszcze z zapasem w limitach z serwisówki, zawory jeszcze w dobrym stanie nie ciekną, tylko dotarłem najdrobniejszą pastą. Zmiana samych pierścieni jest chyba bez sensu. Honowanie, nowy tłok, w komplecie z uszczelkami pod cylinder i głowice zazwyczaj są też uszczelniacze zaworowe i powinien być spokój.
Jak kupowałem to sprzedający powiedział, że bierze olej jak 2-sów :) więc wiedziałem, że remoncik nadchodzi, ale kosztowo wyszło mi lepiej kupić to, zrobić remont niż kupić stan igła za 16000zł. Ogarnięcie silnika zamknąłem chyba w 2000-3000zł wliczając w to części i zakup narzędzi takich jak klucze dynamometryczne, mikrometry, średnicówkę itd. Robociznę robiłem sam więc free.
A może być tak chłopaki że ten 300V teraz sprząta ten nagar z silnika i dlatego kopci?
Przejechałem trase 70km i 50km w mieście :) Dalej kopci :/
Jeśli kopci to albo tak jak ktoś piał- uszczelka i płyn chłodniczy, albo bierze kosmiczne ilości oleju, u mnie przy 1,5L na 1000km nic nie kopcił. Sprawdź olej, bo może się okazać że za chwilę założysz temat "kupię głowicę do DR-Z".
kupiłem 4l 300V zostało mi 1800ml :) bierze olej wychodzi na to, z odmy nic nie leci.
na dzień dobry kup komplet dobrych uszczelek (athena albo OEM) i sam sobie odpowiesz na wszystkie pytania, jeśli nie boisz się kręcić kluczem. Jeśli nie, to mechanik to zrobi
A sądzicie że warto dołożyć 500zł i kupić oryginalny tłok i pierścienie?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » DR-Z Kopci na biało/Remont co, jak, gdzie, kiedy?
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 75 zapytań