PrzemoToZiomal napisał/a:1) husqa 510 smr - [url]https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-smr-510-supermoto-enduro-CID5-IDitrtn.html#d7f4665a9b[/url]
moto niedaleko ode mnie, bylem ja ogladac jednak martwi mnie fakt nie dzialajacego licznika oraz spraw tych felg malowanych i rama
Licznik nie działa, będziesz mógł zbić z ceny, bo ori jest drogi oraz nie jest znany przebieg. To, że nie działa to klasyk w Husqvarnach z tych roczników. Kurde, mało ludzi maluje felgi i ramy? Mnie też to czeka, chociaż nie muszę, ale chcę. Jeśli rama jest prosta, spawy oryginalne nie dziabane przez jakiegoś mietka to trochę szukanie dziury w całym. Jak nic nie stuka, w spalinach nie czuć oleju, nie puszcza dymka po ujęciu gazu to spoko.
PrzemoToZiomal napisał/a:2) ktm 530 exc - [url]http://allegro.pl/ktm-530-exc-2008r-akrapovic-zarejstrowany-serwis-i6692551805.html#thumb/2[/url]
brak licznika, musialbym dokupic koal sm i przelozyc ale za to fajnie doinwestowany ponoc po remoncie na co sa faktury i wizualnie naprawde fajnie sie prezentuje
Fakt, cena dobra (aż za tani), wygląd dobry, jest i akrap. Ale skoro ma najechane 172 mth to skąd to wiedzą, jak nie ma licznika? Czy te 172 mth to najechane od ostatniego remontu? Pytałeś, czy jest problem z migracją oleju do skrzyni? Zauważyłem, że ma naklejkę z kangurem, oraz opisie jest, że ma akcesoryjny stator - te rzeczy to znaki rozpoznawalne dla moto jeżdżących w rajdach długodystansowych, więc originalnie na pewno ma więcej niż te 172 mth, trochę pogrzebać i wychodzi na to, że kiedyś wyglądał tak [url]https://www.youtube.com/watch?v=xL92v9s60pg[/url]
PrzemoToZiomal napisał/a:3) husqa 510 te - [url]https://www.olx.pl/oferta/husqvarna-te-510-CID5-IDib27Z.html[/url]
najnowszy z wszystkich ponoc wszystko dziala licznik i inne duperele, jest sportowy wydeszek, oddalony ode mnie podobnie jak ten ktm na gorze jednak podobnie jak on nie ma kol supermoto ktore tez bym musial dokupic
Wszystko to samo, co w poprzedniej husce - jak nie ma się do czego przyczepić w pracy silnika, to spoko, duży plus, że nie ma gaźnika tylko wtrysk. A tłumik ma oryginalny, chyba Arrow robił wydechy dla tych roczników. No i trochę trudno będzie kupić ori koła z piastami husqvarny, trzeba będzie jakieś przerabiać. No i się targuj, bo trochę drogo, widywało się takie sztuki za 11k.
PrzemoToZiomal napisał/a:czym dokladnie sie rozni husqa w wersji 510 smr od te, czy tylko przelozeniami i kolami i ta roznica jest raczej nie odczuwalna czy raczej roznice sa bardziej widzoczne i bedzie to kiepski pomysl przerabiac te na sm ? pytanie ogolnie czy oplacaloby sie przekladac te kola czy szukac od razu smr? bo juz naprawde nie mam zielonego pojecia czytam po tych forach i mam coraz wiekszy metlik w glowie ... a wybor co do wersji fabrycznej supermoto jest raczej ograniczony
Już pisałem, że TE i SMR mają identyczne silniki, z identycznymi skrzyniami (2007, 2008 to sobie sprawdź). Różnica to utwardzony zawias, radialny zacisk z przodu, małe koła. Być może są drobne różnice w gaźniku(dysze), ale nie sądzę. Jak chcesz przerobić enduro na SM, to wiadomo - małe koła, pewnie nowy napęd, utwardzasz zawieszenie, hamulec 4 tłoczki + duża tarcza przód, pompa hamulca do tego zacisku. Możesz się zamknąć w 3000 zł bez zawiasu, możesz i w 10 000 też bez zawiasu. Większość osób (w tym ja) przerabia enduro na SM, bo robisz jak sobie wymarzysz ;)
Moja opinia - jeśli wszystko bangla, to bym brał KTM-a - dobra cena, w przypadku ew. remontu części dostępne najszybciej i raczej najtaniej, dużo osób oferuje zniżki na części, popytaj na forum KTM-a. Na Twoim miejscu, jeśli ma być na tip-top to wyciągnąłbym silnik z ramy i wysłał do mechanika, najlepiej zapytaj tu : majster128@interia.pl
Edit: Tu masz foty tego kata, jak dla mnie fakt, że startował w rajdach to duży plus, bo zawodnik, który montuje osprzęt za równowartość drugiego moto (tak było w moim przypadku) nie oszczędza raczej na silniku, bo nie może ryzykować awarii z byle bzdury. Serwis był w grudniu 2016. Jak dla mnie wybór jest oczywisty.
EXC 525 in progress