Ja osobiscie nie widzialem na zywo zadnego SMC z homologacja na 2 osoby i podnozkami.
Moj nie ma podnozkow dla pasazera, takiego samego SMC ma moj kolega i rowniez nie ma podnozkow.
Mysle ze wersja 2 osobowa jest bardzo rzadka.
Zreszta idea tego motoru to upalanie solo.
Nie jezdzilem nigdy SM wiec nie bede go porownywal z SMC mam wrazenie ,ze te modele maja glowne zadania nieco rozne.
Mysle ze SM jest stworzony bardziej do codziennego uzytku z mozliwoscia pokonywania niezbyt dlugi tras, natomiast SMC codzienna eksploatacja z naciskiem na jazde po miescie i glownie po torze.
W SMC kolo przednie ma ogromny problem z utrzymaniem kontaktu z asfaltem.
Po pierwszej przejazdzce zsiadlem z niego na miekkich nogach :D
Jazda zrobila na mnie takie wrazenie jak zaden inny motor i za wszelka cene postanowilem go miec :)
Maniek.o napisal:Większa waga jakoś specjalnie nie przeszkadza w jeździe po mieście. Uwierz mi waga ma rowniez znaczenie w miescie. Jezdze na codzien 950SM i 690SMC glownie w miescie i widze ogromna roznice szczegolnie w przeciskaniu sie pomiedzy autami.
950 SM to jak otyla amerykanka przy szczuplej polce SMC .
Zdecydowanie polecam SMC do miasta i codziennego uzytku.
Na 950SM trasa 200km nie robi wrazenia tylko pytanie czy to przyjemnosc jadac np.140km/h i podmuch wiatru napiera na klate.
KTM 950Sm , KTM 690 SMC