Odp: Husaberg 100 pytań do...
Moja pierwsza myśl to tez ze cos z autodeko nie tak. A luzy teraz sprawdziłeś? Sprawdz jeszcze jaki luz jest pomiędzy dźwigienką zaworową a talerzykiem zaworowym.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 56 57 58 59 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Moja pierwsza myśl to tez ze cos z autodeko nie tak. A luzy teraz sprawdziłeś? Sprawdz jeszcze jaki luz jest pomiędzy dźwigienką zaworową a talerzykiem zaworowym.
Dobra okazało sie
[url]http://i.imgur.com/FU2Xx5B.jpg[/url]
rozpieprzylo sie to kółko
Teraz czy da się kupić samą tą rolkę bo w katalogu jest razem z dźwignią- 800 więc siema nara z automatu
ale juz polaczek cebulaczek wymyslil
Jak by tam wsadzic lozysko? O średnicy zew. i szerokosci jak ta srebrna rolka a o srednicy wew jak ten trzpień? Z tego co pomierzyłem da się kupić takie małe łożyska
Nie kombinuj.
Te rolki są dostępne, pasują od jakiegoś ktm-a. Przeszukaj mój temat lub hackera, albo całe forum :)
są ale badziewie kosztuje 120 zł ;/
są ale badziewie kosztuje 120 zł ;/
To z PCV cos wrzuć
za slabe z plastiku
a tak serio jak nie znajde lozyska to zamawiam ori
Jak coś to odkupie kilka części silnikowych.
jakich czesci? lozyska nie ma wiec zamowilem lozysko oryginalne a nie zadne rozbiorki
Ku.rwa jak te sępy krążą za częściami do tych Bergów.
A szukałeś już w silniku tych wałeczków co ci uciekły z tej rolki?:)
Tak brakowalo kilku, znalazly sie nad lancuchem przyklejone, jeden wypadl przy zmianie oleju reszta przy demontazu, cos tam tez wypadlo jak robilem plukanie po zdjeciu dekla
ogolnie mysle ze polata
Na szczescie nie widacsladow po kolizji na niczym innym
Rolki pasują od któregoś z starszych lc4
od exc 520 tezzz :p
Moze mi ktoś wytłumaczyć do czego służy membrana pod pompą oleju (sheet membrane) i czym skutkuje jej ew. niesprawność?
Dzięki temu twoja skrzynia korbowa "oddycha". Ale tylko w jedną stronę:)
Jak puszczają pierścienie i ciśnienie idzie pod tłok, to ta membrana się otwiera i je wywala ze skrzyni korbowej a później odmą na zewnątrz.
Jeżeli wywalisz ten zawór to będzie Ci żłopać olej z miski przy każdym ruchu tłoka w górę, nie będzie podciśnienia w skrzyni korbowej które zapobiega przedostaniu się oleju przez pierścienie do komory spalania.
Strony Poprzednia 1 … 56 57 58 59 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.041 sekund, wykonano 70 zapytań