16

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Potwierdzam , miałem dwie pianownice od Karchera i obie okazały sie wielkim niewypałem , ponoć mówią ze kwestia baranka zależy tez od samego preparatu ale testowałem z wieloma środkami i sam baranek pozostawiał wiele do życzenia .

Spidi swoją drogą , masz może jakieś ciekawe uwagi odnośnie 848 EVO , mocno się zastanawiam nad kupnem na następny sezon i generalnie jestem nią strasznie zauroczony , pozostaje jedynie kwestia użytkowania gdyż z marka Ducati nigdy nie miałem do czynienia i sam nie wiem czego można się spodziewać .

CRF450R SM

17 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2016-08-31 11:58:41)

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Ja troche o tych motocyklach wiem bo miałem z marką trochę wspólnego i powiem Ci szczerze że na prawdę bywają intrygujące problemy w tych sprzętach. Akurat 848 jest już współczesną wersją ducati i nie jest to szczyt moich włoskich problematycznych marzeń ale mimo wszystko potrafią wychodzić niesamowite kwiatki o czym wiedzą tylko panowie w serwisie;) Dla mnie ducaty się skończyły na 1198 i na ten model choruje. Kiedyś sobie zrealizuje to marzenie i będę cierpiał będąc nieszczęśliwym posiadaczem:)

18

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Patrzę mamy podobny gust - ja też ślinię się na widok 1098/1198! :)
Nowe Panigale choć również ładne i bez wątpienia szybsze, z genialną elektroniką... to już jednak nie to.
Dla mnie 848/1098/1198 to napiękniejsze seryjnie produkowane sportowe motocykle.

Adrmln - nie miałem nigdy Ducati więc moja wiedza opiera się wyłąćznie na tym co wyszperam w sieci i co słyszałem od kolegów. Wszyscy mówią jednogłośnie, że to zupełnie inny sprzęt niż japonia. W mieście bywa upierdliwy, grzeje w tyłek, szarpie ale za miastem, na winklach pokazuje pazur. Wszyscy rozpływają się nad hamulcami, poręcznością i prowadzeniem. Silnik to inna bajka niż rzędówki więc trzeba przywyknąć.
Co do 848Evo to tak naprawdę nie wiele różni się od zwykłej wersji. Ma kilka KM więcej, seryjny amor skrętu i mocniejsze hamulce(takie jak w 1098 z monoblock'ami z przodu). Tak więc moim zdaniem ważniejsze niż to czy będzie to Evo czy zwykła wersja, jest w jakim moto jest stanie.

Maćko - 848 i 1098/1198 wizualnie są praktycznie nie do odróżnienia. :)
O upierdliwej obsłudze rozrządu z paskami już wiem. Jakoś to przełknę. Podobnie inne dziwne duperele jak problemy z elektryką. Najbardziej obawiam się jakichś większych komedii bo i takie się podobno zdarzają. Cóż - taki chyba urok Ducati. Ferrari też jest strasznie kapryśne a działa na chyba wszystkich!? ;)

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

19

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

co Wy chopy, nie kupujcie ducati, to się psuje, serwisów nie ma, części drogie, w silniku coś napierdala i klapka od wlewu loto:P

https://www.bikepics.com/members/81

20

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Spidi napisał/a:

Maćko - 848 i 1098/1198 wizualnie są praktycznie nie do odróżnienia. :)
O upierdliwej obsłudze rozrządu z paskami już wiem. Jakoś to przełknę. Podobnie inne dziwne duperele jak problemy z elektryką. Najbardziej obawiam się jakichś większych komedii bo i takie się podobno zdarzają. Cóż - taki chyba urok Ducati. Ferrari też jest strasznie kapryśne a działa na chyba wszystkich!? ;)

Takie troszkę z dupy porównanie(bez obrazy oczywiście;)  )Nie jestem kobietą żeby moto wizualnie kupować i tłumaczyć sobie że 848 wygląda prawie identycznie jak 1198 i jest tańsze to po co przepłacać:P Wizualnie ani 848 ani 1198 mi się nie podobają;)
848 przy 1198 to motorower i nic tego nie zmieni;) Stojąc przy odpalonym 1198 na termosach czujesz coś niesamowitego nie do opisania... to jest bestia. Silnik w tym sprzęcie i ilość dźwięków które z siebie wydobywa to arcydzieło i chyba tylko to mnie w nim jara. Nowe dukaty są już ugrzecznione idą w japońskim kierunku niezawodności kosztem tożsamości motocykla.
Wszystko co daje emocje w motoryzacji musi się psuć.

21

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

MAĆKO napisał/a:

Nowe dukaty są już ugrzecznione idą w japońskim kierunku niezawodności kosztem tożsamości motocykla.

No niestety, ałdi.


MAĆKO napisał/a:

Wszystko co daje emocje w motoryzacji musi się psuć.

"one się nie psują, to my je psujemy"

https://www.bikepics.com/members/81

22

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Cóż kwestia wizualna Ducati dla mnie to osobiście bajka i zgodzę się ze Spidim , jest to chyba jedno z najładniejszych seryjnie produkowanych moto , ale są gusta i guściki i o tym się nie dyskutuje ,  wiadomo jak przyjdzie co do czego szukam wersji EVO , spotkałem się z wieloma opiniami na zagranicznych forach ze miedzy 848 a 848 evo różnica jest znaczna , największe ale to jednak kwestia eksploatacji gdyż nie mam żadnego wyznacznika cenowego do którego mogę się odnieść , fakt w kwestii serwisu na pewno nie będzie to japończyk gdzie 90% rynku polskiego jest nimi zalana ale tak jak mówię wszystko stoi pod znakiem ? tz.  " co , gdzie i za ile "  .

CRF450R SM

23

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Hehe luz Maćko - ja nie się nie obrażam... ;)

Ja początkowo nawet nie patrzyłem w stronę 848 ale ilość ofert sprzedaży 1098/1198 jest tak mała, że zacząłem się zastanawiać.
Niestety ani jednym ani drugim nie miałem przyjemności polatać jednak mam spore obawy, że 848 czułbym niedosyt... Tak jak na 600tce vs 1000cu.
Jedno i drugie bez wątpienia w odpowiednich rękach zapierdala ale ja się tym ścigać nie zamierzam. ;) Jednak na drodze, szczególnie w szybkiej trasie uwielbiam zapas i jebnięcie jakie mają litry nawet przy prędkościach grubo powyżej 200. 
Strona wizualna dla mnie jest mega ważna - jestem z tych, którzy uważają, że jeśli po zaparkowaniu sprzęta odchodząc nie oglądasz się żeby jeszcze raz czy dwa na niego zerknąć to znaczy, że kupiłeś zły motocykl! ;)

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

24

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Spidi napisał/a:

jestem z tych, którzy uważają, że jeśli po zaparkowaniu sprzęta odchodząc nie oglądasz się żeby jeszcze raz czy dwa na niego zerknąć to znaczy, że kupiłeś zły motocykl!

To tak jak ja:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

25 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2016-09-01 08:31:24)

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Z litra ducati będziesz zadowolony i raczej mocy będzie za dużo:) Osobiście się ich boje.

26 Ostatnio edytowany przez delta (2016-09-01 08:39:00)

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

ja stukatem latam już 7 lat, dobra fura, fakt tylko 3 serwisy godne polecania mamy, poza paskami i luzami zaworowymi ni ma tam nic nadzwyczajnego
a i duc bez suchara to ch*j nie duc

https://www.bikepics.com/members/81

27

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Dokładnie suchar ważna sprawa.

28

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

Heheh
Coś w tym jest.
Pytanie może trochę z dupy ale zawsze mnie to zastanawiało - większość ludków, którzy mają Ducaty z sucharem, ma fajne bardzo efektowne obudowy przez które wszystko widać(i słychać).
Wygląda to kozacko ale zastanawia mnie jak jest odpornością takiego otwartego sprzęgła na syf z ulicy, kurz, wodę czy nawet mycie motocykla?
Jakoś specjalnie trzeba to zasłaniać i unikać jazdy w deszczu czy normalnie można myć jak każdy inny a i deszcz im nie straszny?

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

29

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

syf z ulicy nie przeszkadza, jazda w deszczu też nie.
nie myłem nigdy myjką, nie lałem też wody specjalnie na docisk, nigdy problemów nie było

https://www.bikepics.com/members/81

30

Odp: KTM SMC-R 690, 2013 rok

delta napisał/a:

ja stukatem latam już 7 lat, dobra fura, fakt tylko 3 serwisy godne polecania mamy, poza paskami i luzami zaworowymi ni ma tam nic nadzwyczajnego
a i duc bez suchara to ch*j nie duc

Delta , jakie możesz polecić serwisy w okolicy warszawy jeżeli takie istnieją .

CRF450R SM